יום חמישי, 14 בדצמבר 2017

מבצע שווה בגאיה קוסמטיקס איפור מינרלי - 50% על כל החנות!



רשת גאיה קוסמטיקה איפור מינרלי יוצאת לרגל חגיגות יום הולדתה השישי במבצע של 50 % הנחה על כל החנות! 


זה מבצע שאני חייבת לשתף, בגלל שהוא ממש משתלם!, ללא התניית קניה ועל כל מוצרי החנות - אפשר להזמין באתר.

סיבה נוספת שאני משתפת אתכם במבצע היא שאני מאוד אוהבת את מוצרי גאיה ומשתמשת בהם באופן קבוע. 

המצבע תקף בתאריכים 12-18.12.17

ללא כפל מבצעים והטבות, ללא הנחת מועדון, לא כולל ערכות

אתמול בערב טיילתי עם חברה בקניון הקרוב אלינו ולמזלי יש שם סניף של גאיה. רכשתי לי עוד קופסא של מייק-אפ מינרלי, למרות שיש לי עוד אחת כמעט מלאה בבית. המבצע הפעם הוא כל כך משתלם😊 אפילו יותר מן המבצעים שניתנים לחברי מועדון מדי פעם, כמובן שלקחתי עוד כמה מוצרים, אבל את זה אספר בפוסט בנפרד... 



בינתיים אתם מוזמנים לקרוא פוסט סקירה שעלה בעבר בבלוג, על מספר מוצרים, ביניהם גם המייק-אפ המינרלי - זהו מוצר ייחודי ומוצר הדגל של גאיה קוסמטיקס, למקרה ואתם לא מכירים וזאת הסיבה שאני מציינת אותו פה כבר מספר פעמים.

על המייק-אפ המינרלי תוכלו לקרוא בפוסט שעלה כאן:


לפרטים נוספים על רשת גאיה קוסמטיקה, רשימת סניפים, פירוט על מוצרים או הזמנות מהאתר, כדאי להכנס לאתר:


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...