יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

גלידת בוטיק ג'ף


בשבת בבוקר, אחרי ארוחת הבוקר, הרגשתי שנהיה לי קר בבית. האמת שלא התחשק לי להתארגן ולצאת, אבל החלטנו לצאת עם הילדים לסיבוב, כי בכל זאת, שמש בחוץ וקיבלנו הזמנה לטעום סופגלידה - סופגניה שכוללת בתוכה גלידה, במיוחד לכבוד חנוכה, שמוצעת בגלידת בוטיק ג'ף ביפו.

מזל שיצאנו, לעומת מה שהרגשתי בבית, בחוץ היה חמים, הרבה אנשים מטיילים ונהנים וגולת הכותרת, הגלידה - אני כל כך שמחה שהגעתי להכיר את המקום הזה.

גלידת בוטיק ג'ף נמצאת ברחוב יפת, קצת בהמשך מכל ההמולה, איפה שמתקהלים ליד אבולעפיה וכו', גלידריה קטנה אבל נעימה, אסתטית ונקיה. 




בהתאם למראה המקום, גם הגלידה, הכל נראה מזמין וטרי.





הבעלים, ג'וני, סיפר לי שמכינים גלידה חדשה רק ברגע שגלידה בטעם מסויימת נגמרת ולא רגע לפני, כדי שלא ישארו ספיירים וכדי שהכל יהיה טרי. כל הרכיבים טבעיים ורק בגלידה בטעם מסטיק יש תמצית טעם.
כל ההקפדה והרכיבים המשובחים מורגשים בטעם, גלידת שמנת עם טעם עשיר, כשהגלידה באה עם תוספת ,אז היא ממש מורגשת בפה.

הבן הקטן שלי בחר וניל עוגיות וטעמתי, חתיכות של עוגיות פריכות וטריות. או גלידת לואקר, אחת הטעימות, מוגשת גם עם חתיכות וופל לואקר והכל נימוח בפה עם טעם השמנת המופלא, פשוט תענוג לחיך.
גם הגלידה בטעם שנקרא jonny's, שהיא גלידה ייחודית לגלידריה של ג'ף, מוגשת עם אגוזים וקרמל, טעימה מאוד והילדים בחרו גם בה.
חייבת להגיד, טעים בטירוף!
גלידה איכותית ומקום שחייבים להכנס אליו ולהנות.

הגדול שלי ואני בחרנו לטעום את הגלידה עם הסופגניה, הסופגניה לא גדולה, רכה וגם טעימה, בשילוב עם גלידה זה גם מאוד טעים. מבחינתי הגלידה מספיק טעימה גם בלי הסופגניה (ואני חובבת סופגניות) אבל זה גימיק ורעיון מאוד נחמד לכבוד חנוכה. 

בנוסף מציעים בגלידת ג'ף גם פרוזן יוגורט, יוגורט עם תוספות, וופל בלגי ועוד קינוחים, שתיה קרה וחמה... וגם לטבעוניים לא פחות מ-12 טעמים טבעוניים, סורבטים וגלידות, מבלי להתפשר על הטעם.






אמרתי כבר שהכל נראה מסודר, נקי ומזמין מאוד, בביקורנו המקום גם היה מקושט ומואר באווירת חג המולד.



מחיר לסופגניה במילוי גלידה: 19 ש"ח, עד סוף חנוכה בלבד
מחירי גלידה: 15/20/26

גלידה ג'ף, רחוב יפת 18, יפו
 טל: 03-9233513 
שעות פתיחה: יום א': 09:00-00:00 ימים ב'-ד': 09:30-00:30 יום ה': 09:30-01:00 יום ו': 09:00-02:00 יום ש': 09:00-00:30

עמוד הפייסבוק גלידה ג'ף Jeff


לאחר מכן טיילנו ונהנינו מן השמש, האווירה והנוף המיוחד של יפו העתיקה. 



לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...