יום חמישי, 1 במרץ 2018

סרט ילדים חדש בבתי הקולנוע - לעוף עם ערפד



בימים אלו אפשר לראות ולפגוש דמויות שונות ברחובות ובבתי הספר, בעקבות חגיגות פורים, אך זאת היתה בעצם הפעם הראשונה שילדיי פגשו ולמדו מה הם ערפדים, כשהגענו להקרנה הטרום-בכורה של סרט האנימציה החדש "לעוף עם ערפד".

אנחנו גדלנו על סיפורים עם ערפדים וכל התכונות שמשייכים להם, אבל הילדים שלי למדו על כך רק מהסרט.
אם יש לכם חשש לקחת את ילדיכם לצפות בסרט, אז אל חשש, הערפדים בסרט הזה נחמדים וחביבים ונמנעים ממציצת דם של בני אדם.

מה שקורה בסרט, הוא שמשפחה אמריקאית מגיעה ליער השחור לנפוש בטירה של זוג מבוגר. הילד התייר, טוני בן 13 קורא ואוהב על המון על עולם הערפדים, עד כדי כך שלהוריו כבר נמאס.

משפחת טומפסון פוגשת את בעלי הטירה

גם רודולף (רודי) הערפד הוא בן 13, ליתר דיוק חוגגים לו בפעם ה-300 את יום הולדת ה-13, הוא חי עם אחותו ואחיו, הוריו וערפדים נוספים שחיים ביחד במערה בטרנסילבניה. הערפדים מתכוננים לחגיגת יום ההולדת של רודולף, אך צייד הערפדים והעוזר שלו, מצליחים להגיע אל מערת הערפדים וללכוד אותם בתוכה. רק רודולף, אחותו והוריו מצליחים להמלט. הצייד, רוקרי, ממשיך לעקב אחריהם, רודי חומק ממנו ונכנס לטירה הישר לחדר של טוני.

המפגש בין טוני לרודי

המפגש הראשוני בין הערפד לבני-תמותה הוא בהחלט מבהיל ומוזר, אך מהר מאוד השניים מתחברים וטוני מחליט לעזור לרודי למצוא את משפחתו ולשחרר את הערפדים וביחד הם חווים הרפתקה.

הצייד עוקב אחרי הערפדים בכל מיני דרכים

אמנם הסרט הזה מפגיש את הילדים עם ערפדים, אבל אלו הם ערפדים נחמדים, שלא מזיקים לבני אדם. מעבר לכך הסרט מעביר מסר של חברות בין שני ילדים, למרות שיש ביניהם שוני מהותי, יש בהם גם דמיון, סך הכל דברים שנערים בגיל כזה חווים ולצד החברות, גם הערך המשפחתי הוא גבוה מאוד. 
סרט "אקשן" לילדים עם הומור, דמויות מעניינות ונופים יפים.

אין הגבלת גיל לסרט, הקטן שלי בן 4 יש וצפה בסרט, כך שלדעתי הסרט יתאים החל מגיל 4/5. 
סרט האנימציה "לעוף עם ערפד" מבוסס על סדרת הספרים של אנג'לה זומר-בודנבורג "הערפד הקטן" שנמכר בלמעלה מ-12 מיליון עותקים ברחבי העולם. הספרים תורגמו ליותר מ-30 שפות ביניהן גם עברית.
כעת הדמויות מגיעות אל המסך הגדול בפעם הראשונה באמצעות אנימציה מרהיבה בבימויים של ריצ'ארד קלאוס וקארסטן קילריץ  (שהיה שותף לכתיבת התסריטים של "משפחת אדאמס ו"ביטלג'וס"). 


לעוף עם ערפד 

The little Vampire , הולנד/גרמניה 2017 

החל מה-1.3.18 בבתי הקולנוע
אורך: 89 דקות
מדובב לעברית
בהפצת פילמהאוס


סינמה סיטי גלילות




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...