יום חמישי, 5 ביולי 2018

קולקציית בגדי ים של sis band - אופנתיים, נוחים, איכותיים ואפילו מחטבים



לקנות בגד ים זו משימה לא קלה, במיוחד לאחר לידות וכו' כשיש לרובנו מה לקטר לגבי הגוף שלנו ואני בטוחה שהרבה יזדהו איתי. עד הלידה הראשונה היתי הולכת עם ביקיני לים אבל אחרי הלידה יצאתי למסע חיפוש אחר בגד ים שלם ומאז נשארתי עם שלם, התרגלתי וזה מרגיש לי נוח. לאחרונה התחשק לי להתחדש עם בגד ים חדש.


הציעו לי להכיר את קולקציית בגדי הים של חברת  sis band.  בהתחלה השם לא אמר לי כלום, דפדפתי בקטלוג באתר וראיתי מלא בגדי ים וביקיני עם עיצובים יפים מאוד.





לאחר מכן נכנסתי לחנות המשביר לצרכן ושאלתי איפה נמצאים בגדי הים של  sis band כי רציתי למדוד כמה. הופתעתי לטובה ושני בגדי הים שהיו נראים לי הכי מתאימים לי באתר, שניהם "ישבו עלי" טוב ואהבתי אותם גם כשלבשתי אותם לים או לבריכה. 
מעבר לזה, מיד הרגשתי את האיכות של בגדי הים, בדים נעימים, לי באופן אישי חשוב שיהיה ריפוד באזור החזה וראיתי שיש בכל הדגמים. 



קולקציית 2018 מורכבת משתי קטגוריות – הקו הצעיר והקו הבוגר, ומיועדת לטווח גילאים רחב מגיל 25-45.
מידות בגדי הים מיוצרים במידות 36-48 ,ועשויים מבדי מיקרופייבר, Sensitive ובדי קרושה. 
בגדי הים מחטבים ואופנתיים, מחמיאים ומעצבים את הגוף ע"י שימוש בגזרות מיוחדות ובד מחטב חדשני. 

לבסוף בחרתי בבגד ים עם שכבות, מהסיבה העיקרית שהוא מסתיר את אזור הבטן 😎 ועם זאת, העיצוב נראה לי קלאסי אבל יפה ומעט שונה.




לקטלוג עם הדגמים מהקולקציה החדשה של sis band ופרטים נוספים כאן:
https://www.sisband.co.il/


קולקציית בגדי הים של sis נמכרים במגוון חנויות פרטיות ברחבי הארץ וברשתות- המשביר לצרכן, you See, פילפל, אפרודיטה, בוניטה, פיתויים, ועוד.




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...