יום שני, 20 באוגוסט 2018

פעילויות מעשירות ומהנות במוזיאון האדם והחי רמת גן

ביקור במוזיאון האדם והחי 


היום ביקרנו במוזיאון האדם והחי, בתוך הפארק הלאומי ברמת גן.
בחרנו את הסיור הנוכחי כיוון שהסיור היה בנושא הדינוזאורים. כמו סיור זה, ישנם גם סיורים בנושאים שונים ומגוונים במוזיאון האדם והחי רמת גן.
בכניסה התרשמתי מאוד מהמוזיאון, המפגש הראשון היה עם פוחלץ תנין , בגודל מרשים. 



הסיור על ידי המדריכה כלל הסברים ופעילויות שונות, ביניהן ראינו שרידים של דינוזאורים, הילדים הרכיבו פאזל שכלל שאלות ובאמצעות התשובות, בנו דגמים של דינוזאורים בסופו של התהליך.



בזמן הסיור ראינו שיש בדרך המון מיצגים לגלות ובסיום הסיור, טיילנו עצמאית במוזיאון. בהחלט יש מה לעשות, לגלות וללמוד גם ללא סיור.


התעכבנו הרבה בחדר הראשון, שעוסק בבעלי חיים ויש בו מיצגים שונים בעלי חיים, החל מציורי אומנות עד לחיות מקיפולי נייר (אוריגמי). שמו של החדר "חיות הפרא של נחום גוטמן" והוא מציג תערוכה פעילה. מה שאומר, שיש בחדר בנוסף למיצגים תחנות שונות שמפעילות את הילדים (את המלווים), כמו לצייר בעלי חיים, להכין ברבור מאוריגמי, לענות על חידון שקשור לחיות בתנ"ך, משחק זיכרון, פינת קריאה וכו'. פשוט מקסים ומהנה.








לא שמנו לב כשנכנסו, אבל אז נאמר לנו על ידי חברת צוות במוזיאון שאפשר לענות על חידון דרך הסמארטפון (נכנסים לאתר או מורידים ברקוד). זה מסוג הדברים שבמיוחד הגדול שלי (בן ה-8) אוהב.


כך טיילנו ברחבת המוזיאון עם שאלות ממוקדות שהיינו צריכים למצוא עליהן את התשובות. בחלקן גילינו מהר את התשובות, חלקן היו מאתגרות יותר והיה מעט קשה יותר למצוא להן את התשובות. השאלות נגעו באזורים שונים ונושאים שונים (תערוכות) במוזיאון.


את סיפורו של עולם החי והאדם מעבירים במוזיאון דרך מגוון נושאים :  כאמור בעלי חיים שונים, דינוזאורים וזוחלים, תצוגת הנושא של האדם הקדמון, שמאוד אהבתי בעקבות כך שיש שם סוג של מערה, נושא שלדים (כולל של בן אדם), ראייה, רבייה ותורשה (ניתן לראות דגמים של עוברים בתוך רחם), 

נהננו מאוד ובילינו שם קרוב לשעתיים וחצי (כולל הסיור).

הכניסה למוזיאון היא בתוך פארק רמת גן וממול נמצא גן שעשועים.
אומנם בדרך כלל, אני לא הולכת בקיץ בשעות הצהריים לגן שעשועים, אבל הילדים ראו וביקשו ובאמת היה סביר, כי הכל מוצל ובילינו שם שעה נוספת.



מחירי כניסה: מבוגר 26 שח, ילד 20 שח
(הנחות לאזרחים ותיקים, תושבי רמת גן, שוטרים, סטודנטים וחיילים)

שעות פעילות: ימי א-ה: 9.00-14.00, שבת 10.00-17.00 (ימי ו' סגור)

מוזיאון האדם והחי, פארק לאומי רמת גן
טלפון: 072-2597573



על פעילויות הקיץ במוזיאון האדם והחי רמת גן ניתן לקרוא כאן:
https://hamigvan.blogspot.com/2018/07/keiz2018.html

אתר המוזיאון: http://www.adamvechai.org.il/



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...