יום רביעי, 24 באוקטובר 2018

פילאטיס, פרילאטיס או קורס מדריכים ברשת שלי בר פילאטיס


מאז שהיתי נערה, אני זוכרת את עצמי מנסה ומשנה חוגי ספורט שונים, כל פעם נמצאת למשך תקופה בחוג אחד ומסיבות שונות מפסיקה או משנה. 
אני רוצה לעשות פעילות גופנית, אבל צריכה שיהיה לי מהנה כדי להתמיד. קרה גם שמצאתי חוג כזה, אבל נאלצתי להפסיק בגלל סיבה כזו או אחרת. בין לבין יש את ההפסקות, במיוחד לאחר שהפכתי להיות אמא, יש את הרעיון בראש אבל הביצוע לא תמיד שם...

כבר שנים שאני שומעת המון על פילאטיס, אך כשניסיתי פעם אחת, פחות התחברתי ואז שמעתי שיש פילאטיס מכשירים שזה מעט שונה, יותר אפקטיבי ומומלץ.


הגעתי לנסות פילאטיס מכשירים בסטודיו של שלי בר בפתח תקווה. מסתבר שהסניף הזה קיים מזה כבר 13 שנה. הסטודיו נעים ומאובזר היטב. הקבוצות קטנות יחסית.

שלי בר עצמה היא ו"ר ארגון מדריכי הפילאטיס בישראל.
לרשת יש גם סניף נוסף ומצליח בתל אביב, שם נושא הפרילאטיס הוא המרכזי. פרילאטיס הינה אפשרות להתאמן מול סרטון, לפי רמת קושי, בזמן ובקצב שנוח לך, ללא הקבוצה. בסניף בפתח תקווה כיום, לא מוצע פרילאטיס.




שלי בר עצמה בסרטוני פרילאטיס שהיא פיתחה


היתרון בפילאטיס הוא שהשיטה הזאת מתאימה לכלל סוגי האוכלוסיה, לכל הגילאים, לגברים ונשים.
בין אם מעולם לא עשיתם פעילות גופנית או בין אם אתם כבר ספורטיבים. ניתן לעשות פילאטיס גם בהריון או אחרי לידה ומי שזקוק לשיקום גופני.

התחושה בפילאטיס היא שהכל נעשה בקצב רגוע ובעדינות. ובכל זאת פילאטיס עובד על מגוון של תחומים: עיצוב וחיזוק שרירים, שיפור יציבה, גמישות והארכת שרירים, הגדלת טווח תנועה.


ניתן לקבל גם שיעורי פילאטיס אישיים.

בנוסף שלי בר מציעה אצלה בסטודיו קורסים להכשרת מדריכי פילאטיס.

בשלי בר פילאטיס ניתן להתאמן עם כרטיסיה.


הסניפים:

אימבר 14 קריית אריה פתח תקווה
ארזים 2 מרכז משען, רמת אפעל
שינקין 9 , תל אביב סטודיו פרילאטיס ומרכז השרות

טל' ליצירת קשר: 03-9191488







  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...