יום רביעי, 21 בנובמבר 2018

מארזים לחנוכה שרכישתם מהווה תרומה

תרומה לילדי אקים. תמונה: יח"צ


לתרום פעמיים

מיזם מיוחד ורעיון של עובד סוציאלי, בפנימייה לילדים ונוער בסיכון באיזור חדרה-פרדס חנה כרכור, שחשב לחבור לחברתו הטובה, שעובדת בהוסטל של דיירים אוטיסטים של אלו"ט בחולון.

הדיירים האוטיסטים מההוסטל אלו"ט הכינו מארזים מתוקים לכבוד חג החנוכה.
ניתן לרכוש מארז ולבקש להעביר אותו לחניכי הפנימיה של בני הנוער בסיכון. 

כל מארז נמכר ב-12 ש"ח. 

כך התרומה היא בעצם תרומה כפולה - דיירי ההוסטל ירוויחו את הכסף מהמכירה של המארזים שהכינו וילדי הפנימייה יהנו ממארזים מתוקים לכבוד החג. 








רכישת שוקולד מבני נוער בסיכון שעברו הכשרה


פנימיית הנוער "אמונה נווה מיכאל" מפעילים שוקוליטריה בוטיקית - שכל מטרתה להכשיר וללמד את בני הנוער בסיכון, מקצוע נוסף לקראת יציאתם לדרך עצמאית. הנערים עוברים הכשרה מקצועית ומקבלים תעודת שוקוליטר.

את התוצרים המדהימים הנערים מוכרים והרווחים כמובן מועברים להמשך קיום הפרויקט.
בימים אלו משיקים את סדרת מארזי השוקולד לכבוד החנוכה, את אותם המארזים ניתן להזמין עבור צוותי עובדים או עבור פינוק קרובים.

מדובר בסביבוני וחנוכיות שוקולד, מזרקים למילוי סופגניות, כדי שוקולד ועוד.

בנוסף מקיימים במקום גם סדנאות שוקולד.

לפרטים והזמנות: 050-498-4886
עמוד הפייסבוק: גוונים של מתוק




מתנות שונות מבעלי מוגבלויות 

לקראת חנוכה דוכני "ערכותי" ברחבי הארץ מקבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב" מציגים קולקציה מגוונת ומעוצבת של מתנות לחג הכוללים: נרות מקוריים העשויים בעבודת יד במגוון סגנונות, גדלים, מארזים  וניחוחות בהם; ניחוח לבנדר, מאסק, וניל, אוקיינוס ועוד,  נרות  פטנט – מחליפי צבע בעת בעירה עוד. כל זאת לצד מארזים מהודרים לילדים.

ההכנסות חוזרות לבעלי מוגבלויות נפשיות ופיזיות המועסקים במגוון תחומים ובמטרה סופית לשלבם בשוק החופשי ובתוך הקהילה והן לפיתוח יוזמות נוספות.

מחירים: מ-10 ₪ ועד 50 ₪ לערכה


ניתן לרכוש את המוצרים במעל ל-60 נקודות של "ערכותי" בקניונים ברחבי הארץ.
ניתן למצוא את רשימת הסניפים באתר: erkuti.org.il ובטלפון :  050-2001728


אודות "שכולו טוב"
בקבוצה כ-2300 מתמודדים ו 160 שכירים הפועלים ב 9 תחומי תעסוקה: מפעלים משלבים, דוכני "ערכותי", "קפה טוב", "סיפור חוזר", "משחק חוזר", "גוד סטייל" , "כלב טוב", "דנדשה"

קבוצת "שכולו טוב" אינה מקבלת תרומות או מתנדבים, ומעודדת את עובדיה השכירים ואת המתמודדים המקבלים שירותים במסגרתה להתנדב ולתרום בעצמם לקהילה באמצעות עשייה חברתית. הקבוצה הינה ספק שירותים מוכר של משרד הבריאות, משרד הבטחון הביטוח הלאומי.


תרומה חברתית



אקים ראשון לציון מציעה מארז שי לילדים לחג החנוכה

חג חנוכה קרב ובא על כל סמליה לרבות מארזי שי לילדים ולקטנטנים. גם השנה נערכים לחג בסניף אקים ראשון-לציון (הקיימת כ- 40 שנה) עם מארזי שי הכוללים מוצרים איכותיים של חברות מובילות.
מארזי השי (בהכשר בד"צ) נמכרים בעלות סמלית מ-10-22 ₪ בלבד! 

אקים מזמינה את מוסדות החינוך (בתי ספר, גני ילדים) וחברות גדולות וארגונים שונים להיערך לשי לעובדים. כמו כן, המארזים מתאימים גם לאנשים פרטים המבקשים לעשות מעשה קטן, חברתי וטוב. כל המכירות הן קודש לסניף אקים ראשון לציון.

ניתן לבחור מגוון מארזים  בשלושה גדלים:
·  מארז קטן  - מכיל 6 ממתקים חטיף וסביבון,  במחיר של  10 ש"ח
·  מארז בינוני -  מכיל 7 ממתקים, חטיף וסביבון,  במחיר של  12 ש"ח
·  מארז גדול  - מכיל 14 ממתקים, חטיף ושני סביבונים, במחיר של 22 ש"ח

טלפונים להזמנות: 03-7286525 
כמו כן, ניתן לפנות גם באמצעות המייל – akim_rishon@walla.com


אודות אקים ראשון לציון
אקים ראשון לציון הינה עמותה שפועלת שלא למטרות רווח המייצגת את ציבור האנשים בעלי מוגבלות שכלית בכל הגילאים, ופועלת לשיפור איכות חייהם ורווחתם בקהילה. בראשון לציון מאות משפחות שלהם בן משפחה הלוקה במוגבלות שכלית.
פעילויות אקים ראשון-לציון כוללות יום לימודים ארוך ,מועדונים חברתיים לבוגרים "גולדה" ו"נחלת" , קייטנות קיץ,   חוג ריקודי עם,  ספיישל אולימפיקס, דיסקו מוצ"ש , מסיבות,  טיולי משפחות ועוד.




חג אורים שמח! ✨


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...