יום ראשון, 17 בפברואר 2019

שני רומנים ארוטיים חדשים - כפתורים ועוצמה ותסבוכת יפייפיה


שני רומנים ארוטיים חדשים - כפתורים ועוצמה ותסבוכת יפייפיה, שני ספרים חדשים, שניהם מתוך טרילוגיה, שניהם משתייכים לז'אנר "ספרות אירוטית" אך שניהם עם סיפורים ואווירה שונה מאוד זה מזה. 

תסבוכת יפייפיה



הספר השלישי בטרילוגיה "תסבוכת נפלאה" של טי.קיי לי, יצא כעת לאור והוא משלב אהבה, מתח, דרמה וארוטיקה. הספר השלישי והאחרון בטרילוגיה נקרא "תסבוכת יפייפיה".

תקציר:


אחרי שהצליחה להתגבר על פחדי הנטישה שלה, מוכנה עכשיו אוליביה לשלב הבא בחייה, עם אלכסנדר לצידה. אבל הוא עדיין מסתיר סודות ממנה, וככל שאוליביה נזכרת ביותר ויותר פרטים מעברה, הוא מבין שזה רק עניין של זמן עד שהיא תחבר את כל חלקי הפאזל ותבין מי היא... ומי הוא...
כשצללים מעברה של אוליביה מאיימים לא רק על חייה, אלא גם על חיי הסובבים אותה, עומדת בפני אלכסנדר החלטה קשה. האם יחשוף סוף–סוף אלכסנדר את האמת? האם יוכלו השניים לפתור את התסבוכת, להתאחד ולמצוא את אושרם?

תסבוכת יפייפיה הוא סיפור רומנטי, עוסק בזוגיות ואוהבה ונותן הצצה אירוטית לחיי הזוגיות של אוליביה ואלכסנדר. כל זה סוחף את הקורא לתוך הזוגיות והרצון שהשניים יתגברו על הקשיים שסובבים אותם. 

טי.קיי. לי, הידועה גם כטרייסי לי קאלם, מחברת טרילוגיית תסבוכת נפלאה, ועוד ספרים רבים אחרים אשר זכו להיכנס לרשימות רבי המכר של עיתון ה- USA Today. היא גדלה בניו אינגלנד, אך כיום מתגוררת בדרום קליפורניה עם בעלה, עם בתה הקטנה ועם שלושת חתוליה. כשהיא לא כותבת, היא מתאמנת לקראת מרתון הריצה הבא או מתרוצצת אחרי הרפר לי, בתה הקטנה, ברחבי הבית.

תסבוכת יפייפיה מאת טי.קיי. לי, הוצאת ספר לכל, 320 עמודים, מחיר לצרכן: 98 ש"ח
 להשיג בחנויות הספרים המובחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.il


*

כפתורים ועוצמה

גם כאן מדובר בספר מתוך טרילוגיה ששמה "365 כפתורים". "כפתורים ועוצמה" הוא הספר הראשון בסדרה, אשר הוכתר כרב מכר, תורגם לשפות רבות ונמכר עד היום ביותר ממיליון עותקים.
גם בארץ, "כפתורים ועוצמה" מדורג בעשיריה הפותחת של רשת צומת ספרים בחודש ינואר. 

"כפתורים ועוצמה" הוא רומן עכשווי עם עלילה מרתקת על גיבורה חזקה, שנלחמת על השליטה בחייה, למרות שבמציאות החדשה שנכפתה עליה היא צריכה להיכנע.

מהצצה אל התוכן בגב הספר עדיין לא ברור על מה מספר הספר. מסתבר שזה ספר אירוטי אך אופל. הכל מתחיל כשהדמות המרכזית בספר, נוסעת לנופש עם בעלה, אחרי כמה ירידות שהמערכת יחסים שלהם חוותה, ונחטפת! אנחנו מגלים אישה חזקה ולוחמנית והמתח מתחיל, הרצון לדעת מה יקרה הלאה. בהחלט מצאתי את עצמי מעבירה עמודים במהירות קריאה שאני לא רגילה מעצמי. 
היא נמכרת כשפכה לבן אדם אכזרי. מכאן היה לי מעט קשה והרגשתי שאני צריכה להניח את הספר בצד ולחשוב אם להמשיך או לא, אך סיקרן אותי להבין מה גרם לספר הזה להיות רב מכר מוצלח בחו"ל והספיק לזכות להתלהבות גם כאן בארץ. מסתבר שבהמשך העלילה מקבל תפנית. 

מתוך הספר: 
"התעוררתי במקום לא מוכר.
כלואה בבטן ספינה, בלב ים.
לא ידעתי מה צופן העתיד, רק ידעתי שאלחם עד שאהיה חופשיה.
מכרו אותי, התעללו בי וחטפו אותי שוב.
עכשיו אני שייכת לו.
אני יכולה לקנות את החופש שלי, אך התשלום לא יכול להתבצע בכסף או בטובות.
הוא מעוניין בדבר אחד בלבד.

בי."

כפתורים ועוצה מאת פנלופה סקיי, הוצאת אדל, 300 עמודים
מחיר לצרכן : 98 שקל - כרגע במחיר מבצע ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הפרטיות.
ניתן להשיג גם באתר: https://bbooks.co.il/


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...