יום ראשון, 3 במרץ 2019

שידת ליפסקי לאמבטיה - לאירגון ועיצוב הבית





חברת ליפסקי הישראלית משיקה סדרה של שידות עם מגירות בעיצוד ראטן אלגנטי.

חברת ליפסקי, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי פלסטיק, אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבטיה דקורטיביים תוצרת כחול-לבן מרחיבה את ליין המוצרים עם סדרה של שידות מעוצבות במראה ראטן ב-3 גדלים: 3, 4 ו-5 מגירות.

השידות הן פתרון שימושי ונוח לאחסון ולסידור הבית והמשרד. בחדר הרחצה לדוגמה לאחסון מגבות ומוצרי רחצה, במטבח או במזווה לאחסון מוצרי מזון וכלי מטבח, בחדר הילדים לאחסון צעצועים, מחברות או ספרי לימוד או אפילו לשימוש כללי בחדרים, כמו שידה שימושית ליד המיטה, או לאחסון לבנים וגרביים וגם במשרד ובחדר העבודה לאחסון ניירת וציוד משרדי ועוד.

השידות עשויות מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח) איכותי – חומר חזק ועמיד לשנים רבות. 
כמו כן, הן מכילות 2 רגליים אחוריות עם גלגלים ו-2 רגליים קדמיות ללא גלגלים, כך שהשידה יציבה מצד אחד ומצד שני, אפשר להזיזה בנוחות לפי הצורך. השידות מוצעות ב-3 גדלים וב-2 צבעים: חום ולבן אייבורי.

כבר מתחילים להרגיש שפסח מתקרב ושומעים דיבורים והרהורים לגבי ניקיון פסח, אך לאורך השנה אנו כבר מתעסקים בערך כל יום עם סדר ואירגון. חלק חשוב למען קיום הסדר הוא ניצול מקסימלי של מקומות האיחסון. שידת המגירות משתלבת אצלי נהדר בחדר אמבטיה, יש לי כעת מגבות נגישות, מגבונים ונייר טואלט ועוד מספר פריטים שמצאו מקום במגירות יחסית עמוקות, כדי שיהיו בהישג יד.

השידות החדשות מצטרפות למגוון מוצרי החברה האיכותיים בעיצוב ראטן ובכלל, בהם פחי אשפה למטבח, פחי אשפה ומברשות אסלה בעיצוב תואם לחדר הרחצה, סט אביזרים לאמבטיה, סלסלות אחסון בגדלים שונים, סלי כביסה במגוון דגמים וגדלים, סל כביסה מתקפל ועוד.

מחירים: 
שידת 3 מגירות ( 64.7 X 37.5X 32.5 ס"מ): 189 ש"ח
שידה 4 מגירות (83.7 X 37.5 X 32.5 ס"מ): 229 ש"ח
שידת 5 מגירות (102.7 X 37.5X32.5 ס"מ): 269 ש"ח

להשיג ברשתות הום-סנטר, אייס ובחנויות מובחרות למוצרים לבית.


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...