יום שלישי, 5 במרץ 2019

ספרי קריאה אוצר אגדות לכל המשפחה ולפני השינה


כולנו גדלנו על אגדות וגם לילדינו בעידן החדש, יש כבר כל כך הרבה אגדות וסיפורים בני תקופתם. עדיין אנחנו פוגשים בהזדמנויות שונות אלמנטים, סרטים או הצגות הקשורות לאגדות שגדלנו עליהן ונרצה שגם ילדינו יכירו את הסיפורים הקלאסיים הללו. 
להלן שני ספרים מסדרת "אוצר אגדות" המכילים בתוכם אוסף של אגדות מוכרות יותר וגם מוכרות פחות, כך שהורים ייהנו בהחלט לספר לילדיהם את האגדות שעליהן גדלו בעצמם ולחוות את הסיפורים שוב. בנוסף נהניתי גם מעצם כך שבכל ספר נמצא סיפור נוסף אותו לא הכרתי. 

הספרים בסדרה אוצר האגדות מוגשים בפורמט גדול ומזמין, עם כריכה יפייפיה מעוטרת בציורי מים שמכניסה לאווירה קסומה ומזמינה לפתוח את הספר ולגלות את הסיפורים שטמונים בתוכו. 
בכל ספר בספר ארבע אגדות אהובות וחסרות גיל, מותאם במיוחד גם לראשית קריאה, אותיות גדולות ואיורים מרהיבים בצבעי מים מעוררים את האגדות לחיים.


אוצר אגדות לכל המשפחה 

בין דפי הספר "אוצר אגדות לכל המשפחה" מאת רוזי דיקינס בהוצאת "דני ספרים", שוכן עולם קסום, ובו גיבורים עשויים ללא חת, נסיכות אמיצות, ענקים מטילי אימה, פיות טובות וגם רעות, ושאר דמויות אגדתיות.


האגדות באוסף זה הן: היפה והחיה, מלכת השלג, הנסיך והצפרדע, הפיה בבאר.






אוצר אגדות לפני השינה




ספר נוסף בסדרה הוא "אוצר אגדות לפני השינה", גם כן מאת רוזי דיקינס בהוצאת "דני ספרים".


בספר הזה ארבע אגדות נוספות: 
סינדרלה, החתול במגפיים, היפהפייה הנרדמת, שתים-עשרה הנסיכות הרוקדות.




"אוצר אגדות לכל המשפחה" ו-"אוצר האגדות לפני השינה" מאת רוזי דיקינס. איורים: אלן מארקס. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 47 עמודים, כריכה קשה, מנוקד.
מחיר לצרכן: 79 ש"ח,  להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  


* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...