יום רביעי, 29 במאי 2019

למרות הכל ו-כמו שהיינו פעם - שני רומנים חדשים





"למרות הכל" - רומן חדש על אהבה ומסתורין מאת טום מאיה


"הייתי נערה תמימה. האהבה היחידה שידעתי הייתה זאת שעליה קראתי בספרים.
התערבות מטופשת עם חברתי הטובה הובילה אותי אל האדם ששינה את חיי. בין מדפי הספרים התאהבתי בנער המסתורי והשקט ביותר בבית הספר. התאהבתי בו עד כלות נשמתי וראיתי את העתיד שלי איתו.
ג'יידן מיילס היה הדבר הטוב ביותר שקרה בחיי. הייתי מאושרת. אך סודות מן העבר הביאו את מערכת היחסים שלנו לשיאים שמעולם לא העליתי על דעתי, ובנקודה הזאת שנינו התרסקנו.
שבוע גורלי אחד שינה את עלילת האגדה שבה חייתי, וחיי הפכו לתהום של כאב ושל עצב שבהם הייתי כלואה. נזקקתי לעזרה כדי להבין כיצד להמשיך, ונאלצתי לדבר על מה שלא העזתי לספר לאיש.
אבל אז הוא חזר. וכמו רוח סערה השתלט עליי מחדש, כאילו מעולם לא ברחתי.
ועכשיו, כשהוא פה כדי להישאר, הוא לא מוכן להרפות ממני."
האם האהבה חזקה יותר מכל סוד אפל? האם חשיפת האמת יכולה לתקן מה שנשבר?
"למרות הכול" של הסופרת טום מאיה, הוא רומן עכשווי, סיפור על אהבה, על מסתורין, ועל השילוב הקטלני שהשניים יוצרים כשהם מתנגשים. העלילה סוחפת את הקוראים לנסיעה ברכבת הרים רגשית שלא נותנת מנוחה עד הרגע שבו כל הסודות נחשפים.

הוצאת יהלומים, כריכה רכה, מספר עמודים: 342
מחיר לצררכן: 98 ש"ח
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si



"כמו שהיינו פעם" - רומן ישראלי חדש מאת אבישג צ'רחי

בשבוע הראשון לצאתו התברג ברשימות רבי המכר!

מככב בעשיריית הספרים של צומת ספרים עד סוף חודש מאי 2019



"שמי נטלי אזולאי. הייתי הנסיכה של אבא, עד שהוא עזב את הבית עם אישה אחרת, שכח מעצם קיומי ונעלם.

נשבעתי שלעולם לא אתחתן. נשבעתי שאף אחד לא יתקרב ללב שלי.

ואז הגיע תמיר אסולין. הוא סלל את דרכו לאט ובסבלנות ללב שלי.

התחתנו והוא הקדיש כל יום ויום בחייו כדי להראות לי כמה הוא אוהב אותי, ואף המחיש זאת במעשים רבים. אבל אז הוא פגע בי, בדרך הכי כואבת שאפשר לפגוע באישה, איבד את האמון שלי בו, והרס את כל מה שבנינו יחד - בדיוק כמו אבא שלי.

הוא, מצידו, לא הפסיק להילחם עלינו, לא הפסיק לנסות לחזור להיות כמו שהיינו פעם.

אני, לעומתו, הייתי נחושה לסגור את הפרק הזה בחיי.

אבל כאם לתאומים קטנים, הנושאת ברחמי את ילדתנו השלישית, הבחירה הייתה קשה יותר. וכשהגבר שאני אוהבת נקלע לצרה, הייתי צריכה להחליט מהר אם אני נלחמת עליו או מוותרת עליו.

אני לא יודעת אם נחזור להיות כמו שהיינו פעם, אבל אני יודעת שהחיים הוורודים והשקטים שלנו הפכו לחיים של מלחמות זה בזה, וזה למען זה."



כמו שהיינו פעם מאת אבישג צ'רחי, הוא רומן עכשווי שהגיבורים בו מעוררים כעס ויחד עם זאת אמפטיה ומאלצים את הקוראים לבחור אם לנקום או לסלוח.



בהוצאת יהלומים, כריכה רכה, מספר עמודים: 328
מחיר לצרכן: 98 ש"ח
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...