יום חמישי, 3 באוקטובר 2019

חודש אוקטובר - חודש מודעות לסרטן השד - מוצרים במהדורה מיוחדת


מדי שנה בחודש אוקטובר מציין העולם את יום המודעות לגילוי מוקדם של מחלת סרטן השד.

כמה עובדות שכל אחת צריכה לדעת:
•           5400 נשים מאובחנות מידי שנה בסרטן השד. כרבע מתוכן מתחת לגיל 50.
•           92% הם אחוזי הריפוי של סרטן השד בקרב נשים שאובחנו בגילוי מוקדם
•           עמותת אחת מתשע ממליצה לנשים שהגיעו לגיל 30 לגשת לבדיקה אצל כירורג שד ובגיל 40 – לקבל הפניה לבדיקת ממוגרפיה.




שמונה כוכבות "חתונה ממבט ראשון" בקמפיין שכולו התנדבות למען העלאת המודעות לסרטן השד בשיתוף פעולה עם יוסי ביטון


כוכבות שתי העונות של סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה בישראל, "חתונה ממבט ראשון", התגייסו בהתנדבות למען קמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד במסגרת חודש המודעות הבינלאומי המצוין כל שנה באוקטובר. 
הקמפיין מהווה שיתוף פעולה בין מנטור, המכללה לעיצוב וצילום שברמת גן האחראית על צילומו, יחדיו עם רשת האיפור יוסי ביטון, אשר תורמת 100% מההכנסות של שפתון ורוד שיימכר בסניפי הרשת  לאגודה למלחמה בסרטן למען המאבק והעלאת המודעות לסרטן השד.

בין הכוכבות התייצבו: מהעונה הראשונה – יעל פולקמן, מיקאלה גוטנמכר ועדי גרדוס; ומהעונה השנייה – שירי קופפרברג, דקלה דאיטי, בתאל לוי, צוקית אשכולי ושרונה מרלין.
את יום הצילומים הארוך ליוו צוותים מקצועיים, כולם בהתנדבות: החל מהצלם איציק קנטי, ראש המגמה ללימודי צילום במכללת מנטור, יחד עם היאם סח, בוגרת קורס הצילום המתקדם במנטור; עמית אברהם מ-THE STUDIO בתל אביב שהתפנה מחזרות עיצוב שיער לקראת שבוע האופנה בניו יורק; והמאפרות הבכירות דנה מנדל ואיילה מישייב מרשת האיפור יוסי ביטון.


 מחיר שפתון: 110 שקלים בלבד.

לדברי יוסי ביטון: "יש לנו היסטוריה של שיתופי פעולה התנדבותיים עם האגודה, כמו גם לקיחת חלק בתרומת מוצרי איפור ופינוק נשים במחלקות בתי החולים השונים. אנחנו גאים לקחת חלק במיזם החשוב והמרגש הזה גם השנה, ומקווים שנצליח, ולו במעט, להעלות את המודעות לבדיקות מוקדמות בסרטן השד".

לדברי ערן בורוכוב, בעלים ומנכל המכללת מנטור, "המכללה שמחה להעמיד את סטודיו הצילום והצוות המקצועי שלה לטובת קידום נושא כל כך חשוב. אנו מאמינים כי חיבור בין מקצועיות, יצירתיות ונשים חזקות יצור את השיח הנכון וישרת את המטרה".


את השפתון ניתן להשיג בסניפים ובבתי הספר לאיפור של יוסי ביטון ברחבי הארץ.




 אורלי מתגייסת זאת השנה ה-11 להעלאת המודעות לסרטן השד



לפני 19 שנים ביוני 2000 השחקנית פראן דרשר, שגילמה את דמותה של האומנת הצווחנית, בסדרה הקומית "סופר נני" הובהלה לניתוח חירום לאחר שגילו בגופה גידול סרטני ברחם. לניתוח זה קדמו שנתיים של סימפטומים ושמונה אבחונים כושלים, אלא שבעקבות החרפה בריאותית והתפרצותה של המחלה החליטו הרופאים לנתח את דרשר מייד עם גילוי הגידול והיא כידוע עברה כריתת רחם. ההחלמה של השחקנית היתה טובה וכשהשתחררה מבית החולים בלוס אנג`לס היא הוציאה לאור את ספרה Cancer Schmancer. את הספר האמור היא כתבה לדבריה על מנת לעורר מודעות בקרב נשים וגברים לשים לב לסימנים המוקדמים של מחלת סרטן. 

שבע שנים לאחר שהחלימה ממחלתה, ביוני 2007, הכריזה דרשר על השקת עמותת "קאנסר-שמאנסר", המפעילה קרן הפועלת ללא מטרות רווח לעידוד גילוי מוקדם של מחלת הסרטן והיא עצמה נרתמה לפעילות פילנתרופית בעמותה במטרה לעודד איבחון מחלת הסרטן בשלב מוקדם.

מותג הלק אורלי פועל להעלאת המודעות לסרטן השד וזאת השנה ה-11 ברציפות שדרשר והעמותה שלה משתפים פעולה עם ענקית הלק האמריקאית ORLY.

כמדי שנה לקראת יום המודעות מציעה חברת הלק אורלי קולקציית לק במהדורה מוגבלת שתכליתה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה. כ-20% מההכנסות המכירה של הלקים הללו נתרמים לטובת פעילותה של עמותת קאנסר-שמאנסר.

מחיר הלק (בישראל): 40 שקל, במכוני הטיפוח והמניקוריות מורשות המותג.







IL MAKIAGE  למען העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד


לקראת חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד אשר מצוין בישראל ובעולם במהלך חודש אוקטובר, יוצאת IL MAKIAGE בפעילות רשתית להגברת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של המחלה בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" .    

יונתן ארן , מנכ"ל  IL MAKIAGEישראל :"כחברה הפועלת לקידום והעצמת נשים, חשוב לנו להעלות את המודעות לכך שניתן להציל חיים באמצעות גילוי מוקדם של המחלה. חברנו לעמותת 'אחת מתשע' כדי לתרום למען המאבק החשוב הזה. אנו קוראים לכל הנשים להצטרף ולתרום על ידי רכישת סיכת דש מיוחדת שעיצבנו כדי לעודד נשים להיבדק"

IL MAKIAGE, מותג האיפור הבינלאומי הגדול בישראל, שבחר כחלק מהמחויבות החברתית שלו, לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים חולות סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה, יוצאת בפעילות ייחודית לקראת חודש המודעות הבינלאומי, המתקיים במהלך חודש אוקטובר.

במהלך חודש אוקטובר תציע IL MAKIAGE בכל חנויות המותג ובאתר האינטרנט:             https://www.ilmakiage.co.il , סיכת דש מעוצבת בעלות של 10 ₪ עם הסלוגן:
 think PINK / IM_pink , כאשר 80% מכלל המכירה יהווה תרומה לעמותת אחת מתשע.


על עמותת אחת מתשע:
עמותת 'אחת מתשע' מעניקה תמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולמשפחותיהן לצד פעילות להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם מציל חיים.




 ללין מוציאה לקראת חודש המודעות לסרטן השד

כבכול שנה בחודש אוקטובר, Lalineהרשת הבינלאומי לטיפוח הגוף והנפש, נרתמת לעמותת אחת מתשע להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ומשיקה מסיכת בד, להעלאת המודעות בגוון ורוד חזק. 

קחי לך הפסקת זוהר עם מסכת בד מועשרת בלחות שתזכיר לך כמה רגועים ושלווים החיים יכולים להיות כאשר אנחנו לוקחים רגע ודואגים לבריאות שלנו.

50% מכלל הרווחים יועברו כתרומה לעמותה.

מחיר: 19.90 שקלים
ניתן להשיג החל מה3/10


שופרסל נרתמת להעלאת המודעות לסרטן השד

במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, בחרה רשת שופרסל כחלק מהמחויבות החברתית שלה, לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות למחלה, ומשיקה קרם ידיים במהדורה מיוחדת בעלות של 10 ₪ כאשר שקל ממכירות כל יחידה ייתרם לעמותה.

עמותת 'אחת מתשע' מעניקה תמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולמשפחותיהן החל משלב האבחון ולכל אורך ההתמודדות, הטיפולים והחזרה לשגרה, לצד פעילות להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה.
על פי נתוני העמותה, בישראל מאובחנות מדי שנה כ-5,400 חולות בסרטן השד, כרבע מהן מתחת לגיל 50. העלאת המודעות לסרטן השד היא חשובה ביותר, מכיוון שגילוי מקדים מציל חיים ומעלה את סיכויי ההחלמה ל-92%.


המוצר יימכר בסניפי רשת שופרסל בכל רחבי הארץ במהלך חודש אוקטובר.



קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה השנה 3 מוצרים ייעודיים לחודש המודעות במהדורה מוגבלת


קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "התקווה לריפוי מאחדת את כולנו. זה הזמן לסיים את סרטן השד".

בישראל, יעוטר הכדור הפורח בפארק הירקון במהלך כל חודש אוקטובר, בסרט ורוד, המסמל את המאבק בסרטן השד ובכיתוב "חשוב להיבדק". מדובר ביוזמה של קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן על מנת לעורר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה.

כמו כן משיקים מותגי הקבוצה כבכל שנה מהדורות מוגבלות של מוצרי דגל בהשראת חודש המודעות והמאבק במחלה. 

30% מהכנסות מכירת המוצרים ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

המותג Estee Lauder משיק:
הסרום האהוב והנמכר ביותרADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II – המוצר כולו במארז וורוד עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר : 500 ₪

להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון ר"ג, בסניפים נבחרים של רשת סופר פארם , באתר סופר פארם ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il


המותג Clinique משיק:
קרם הלחות הצהוב הנצחי של קליניק, הנמכר ביותר בעולם, מסדרת שלושת השלבים: Dramatically Different Moisturizing Lotion+  בגרסה חגיגית הכוללת מחזיק מפתחות בגווני ורוד
תכולה: 200 מ"ל
מחיר: 299 ₪

ניתן להשיג בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון גינדי TLV פאשן מול ובאתר:


המותג Bobbi Brown מציע:
סט הכולל שני שפתוני LIP COLOR האהובים, בגוונים הורודים המקוריים והמובילים של המותג. השפתונים מגיעים בעיצוב ורוד וייחודי בהשראת חודש המודעות.
מחיר: 220 ₪ למארז הכולל 2 שפתונים.


להשיג בחנויות בובי בראון ברחבי הארץ.




הכדור הפורח בפארק הירקון גני יהושע בתל אביב יעוטר בסרט ורוד ובכיתוב "חשוב להיבדק", המסמל את המאבק בסרטן השד.



היוזמה היא חלק מפרויקט משותף וייחודי של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל והאגודה למלחמה בסרטן, להעלאת המודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת כמצילת חיים

מדי 15 שניות, במקום כלשהו בעולם, מאובחנת אישה כחולה בסרטן השד. זו הסיבה שמאז שנת  1992, לקחה על עצמה קבוצת החברות  אסתי לאודר העולמית מחויבת להציל חיים, ללכד בני אדם ולהשפיע לטובה על אנשים בכל העולם, כחלק ממסעה למיגור המחלה וליצירת עולם ללא סרטן השד. כבר 27 שנים שקבוצת אסתי לאודר מעניקה השראה, מממנת את המחקרים החשובים בעולם ומקרבת אותנו לריפוי סרטן השד, תוך העלאת המודעות העולמית למחלה

גם השנה, יוצא קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר לדרך, בכל העולם, תחת הסיסמה "התקווה לריפוי מאחדת את כולנו. זה הזמן לסיים את סרטן השד" - " #TimeToEndBreastCancer

הקמפיין יתקיים גם בישראל. במסגרתו יעוטר הכדור הפורח בפארק הירקון במהלך כל חודש אוקטובר, בסרט ורוד, המסמל את המאבק בסרטן השד ובכיתוב "חשוב להיבדק". מדובר ביוזמה של קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן על מנת לעורר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה.



על קמפיין חודש המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר:
הקמפיין בישראל הוא חלק מהקמפיין העולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר, אותו  הקימה לפני 27 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF). הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-79 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 65 מיליון דולר מסכום זה מימנו 260 פרויקטים של מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות. השנה שואף הקמפיין לגייס ברחבי העולם 9 מיליון דולר נוספים.

בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד, כבר 17 שנה. במסגרת הפרויקט המשותף, הוארו בשנים האחרונות , מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, בניין עיריית תל אביב, גשר המיתרים בירושלים, מרכז פרס לשלום ביפו, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה, היכל התרבות בתל אביב ועוד.


השנה, יצטרף הכדור הפורח בפארק הירקון לכ- 200 אתרים ברחבי העולם שיוארו במהלך חודש אוקטובר באורות ורודים, ביניהם: האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילאנו, בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שונבורן ועוד.

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "קבוצת אסתי לאודר פועלת להעלאת המודעות לסרטן השד מזה 17 שנה. מטרת הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. אנו שמחים על עיטור הסרט הוורוד על הכדור הפורח, שנראה ממקומות רבים בתל אביב, גוש דן ומנתיבי איילון ויכול להוות תזכורת ממשית לאלפי נשים ללכת להיבדק".

לדברי מירי זיו, סגנית יו"ר האגודה למלחמה בסרטן: "האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם מדי שנה לקידום המאבק בסרטן השד ראויה לכל הערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית. אני קוראת לנשים לאמץ אורח חיים בריא שהוכח כמפחית סיכון לחלות ובמקביל, לגשת לבדיקה לגילוי מוקדם המהווה האמצעי היעיל ביותר להשגת ריפוי מהמחלה".

מידע נוסף
קמפיין המודעות לסרטן השד של אסתי לאודר (BCA) מוקדש לטיפול בסרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי. למידע נוסף, בקרו ב-www.bcacampaign.com והצטרפו לעמוד בפייסבוק www.facebook.com/bcacampaign

אתר האגודה למלחמה בסרטן: http://www.cancer.org.il
דף הפייסבוק של האגודה למלחמה בסרטן: https://www.facebook.com/cancer.org.il



דנדי- תכשיטים עם חשיבה חיובית
"את המילים היא הופכת לתכשיטים, את התכשיטים היא הופכת למותג, את המותג היא הופכת לשליחות."

לדנדי מספר דגמי תכשיטים ואקססוריז עם מילים ומשפטים חיוביים ומחזקים.

השנה היא החליטה להירתם דווקא בחודש המודעות לסרטן השד ולספק הנחה של 10% על כל צמידי הליפוף הורודים מדגם 'את' ובנוסף היא תתרום 10% נוספים לעמותה.
(היא עובדת בשיתוף פעולה עם מחלקת השיווק של העמותה )

פרטים על הצמיד עצמו:
רצועה דמוי עור , ופלטה חרוטה בגודל 4*1 ס"מ, בציפוי זהב 14K איכותי או ציפוי רודיום כסוף . 
♦ אורך רצועה  50 ס"מ
♦ תוספת שרשרת הארכה 5 ס"מ

ניתן לבחור בין המשפטים הבאים :
בוטחת בעצמי , יש בי את הכוח , מושלמת כמו שאת, הקשיבי לליבך, חופשיה לבחור, חולמת ומגשימה.

לרכישה בלינק הייחודי לחודש אוקטובר:





בול שמוקדש למאבק בסרטן השד

השירות הבולאי הנפיק לרגל חודש המודעות לסרטן השד בול בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן
לרגל חודש המודעות לקידום המאבק בסרטן השד, שחל בחודש אוקטובר, הנפיק השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן,  לראשונה בול שמוקדש למאבק בסרטן השד. 
הבול עוצב בידי המעצבת מירי ניסטור וערכו הנקוב 2.50 ₪.

תיאור הבול - בבול נראות דמויות של רופא ואשה מחזיקים יחד את הסרט הוורוד, שהוא אחד מסמלי המאבק בסרטן השד. הסרט המקופל יוצר צורת לב שמשדרת אופטימיות ושיתוף פעולה למען מטרה טובה. בשובל הבול רואים שלושה אייקונים מרכזיים המסמלים פעילות גופנית, תזונה ומחקר - שילוב של אורח חיים בריא ומחקר מתקדם. הבול הונפק לקראת חודש המודעות לקידום המאבק בסרטן השד באוקטובר, תחת הסיסמה "נאבקים בסרטן השד", ומעטפת היום הראשון של הנפקת הבול נושאת את הכתובית - "ניתן להפחית את הסיכון לסרטן השד ולהירפא מהמחלה" בשלוש שפות – עברית, אנגלית וערבית.

את הבול הראשון העניקו מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין ומנהל השירות הבולאי, אלחנן שפירא, לסגנית יו"ר האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו ולמנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, משה  בר-חיים, בנוכחות מעצבת הבול מירי ניסטור. מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין בירך במפגש על שיתוף הפעולה בין השירות הבולאי לבין האגודה למלחמה בסרטן בהנפקת הבול והוסיף כי "הבולאות הישראלית נוגעת במגוון תחומי החיים, אירועים שונים בחיי האומה והתרבות העולמית, נופים ישראליים, ההוויה הישראלית ועוד. לבולים יש משמעות סמלית, מעבר להיותם אמצעי תשלום במשלוח מכתבים, והם נושאים עימם מסרים בנדודיהם ברחבי העולם".

סגנית יו"ר האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו, אמרה במפגש כי: "מטרתו של שיתוף הפעולה המבורך עם חברת דואר ישראל, הוא לעורר את מודעות הציבור לאימוץ אורח חיים בריא, אשר הוכח מדעית כמפחית משמעותית את הסיכון לחלות ולגילוי מוקדם. לאורך השנה, מובילה האגודה למלחמה בסרטן את המאבק בסרטן בישראל באמצעות קידום המחקר, דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ושיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. בשמי, ובשם האגודה למלחמה בסרטן, ברצוני להודות מקרב לב לחברת דואר ישראל ולשירות הבולאי על ההתגייסות למען מטרה נעלה זו".



סט מברשות איפור "גמאני" מסטודיו שלי לאון



הסטודיו והאקדמיה לאיפור בבעלות שלי לאון לוקחים חלק בנושא וייתרמו 20% מההכנסות של מכירת סט המברשות לעמותת "גמאני" = גם אני חליתי בסרטן השד

חודש העלאת המודעות לסרטן השד, לא פוסח גם על הסטודיו והאקדמיה לאיפור בבעלות של שלי לאון. במסגרת זו, 20% מההכנסות של רכישת סט המברשות לאיפור ייתרמו לעמותת "גמאני" - גם אני חליתי בסרטן השד, הפועלת להעלאת המודעות בקרב נשים שייגשו להיבדק.  

כמידי שנה, אירוע הרעש שמקיימת העמותה בחסות "הארלי דיווידסון", חולון, להעלאת המודעות, ייתקיים ביום שישי 25.10.2019 בשעה  09:00 ההיתכנסות ברחוב המלאכה6 א.ת., חולון.

מחיר הסט (מכיל 15 מברשות מקצועיות ואיכותיות): 390 שקלים.
לפרטים נוספים ורכישה באתר שלי לאון

האקדמיה לאיפור, בהנהלת אמנית האיפור שלי לאון ממוקמת במרכז ראשון לציון (רחוב הרצל 102)
שלי היא תושבת ראשון לציון והבעלים של הסטודיו המוביל לאיפור כלות, ערב ואירועים וגם הבעלים של אקדמיה מקצועית להכשרת מאפרים  ומאפרות.

שעות פתיחת הסטודיו והאקדמיה:
א'-ה': 09:00-16:00, 18:00-21:00
ו': 09:00-14:00
כתובת: הרצל 102 ראשון לציון

טלפונים: 050-5278080, 054-7881803 לפרטים נוספים באתר או בפייסבוק



צובעים את המרינה בוורוד

משט יאכטות לציון חודש המודעות לסרטן השד בהשתתפות נשים מתמודדות  ומחלימות".

5000 נשים מאובחנות מדי שנה כחולות סרטן השד- סוג הסרטן הנפוץ ביותר בקרב המין הנשי. על כן, הוגדר חודש שלם, אוקטובר, כחודש המלחמה בסוג סרטן זה-  במסגרתו מתקיימות פעילויות רבות לקידום המודעות וגילוי מוקדם של המחלה.

בין הפעילויות הללו, בולט "משט הוורד" שיתקיים ביום שישי הקרוב, ה- 4.10 , במרינה הרצליה בפעם השלישית ברציפות, בשיתוף עיריית הרצליה, החברה העירונית לפיתוח התיירות והאגודה למלחמה בסרטן .

בשעה 9:00 בבוקר יפקדו את המרינה נשים חולות ומחלימות סרטן השד ויחד יצבעו את הים בוורוד- צבע המציין את התמיכה במאבק נגד סרטן השד. היאכטות יצופו כולן בבדים ודגלים ורודים, הנשים תלבשנה חולצות ורודות של האגודה למלחמה בסרטן ותקבלנה כולן ורדים ורודים. כך, הן יפליגו מהמרינה בהרצליה במשך כשעה.

המשט, יכלול כ-15 יאכטות שילוו על ידי מפרשיות של צופי ים הרצליה. כולם גויסו בהתנדבות מלאה מתוך תמיכה והזדהות עם מאבקן של הנשים. כאשר יגיע המשט ללב הים, יתבצע טקס סמלי ומרגש של השלכת הוורדים .

בתום ההפלגה, יתקיים אירוע חגיגי במרינה בו יישאו דברים ראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון ,סגניתו ויו"ר החברה לפיתוח התיירות הגב' עפרה בל, נציגי האגודה ודמויות מפתח נוספות וכן יוגש כיבוד קל.


ראש עיריית הרצליה משה פדלון אומר "המלחמה בסרטן היא מאבק מתמשך המחייב לצד השקעה אדירה במחק את העלאת המודעות של התושבים והתושבות לחשיבות האיבחון המוקדם. הרצליה, כ"עיר מקדמת בריאות" מקיימת לאורך השנה פעולות הסברה וחינוך לכל הגילאים, כשהמשט נותן ביטוי לפעילות העירונית המקיפה שלנו לקידופם אורח חיים פעיל ובריא".  


"גילוי מוקדם מציל חיים - עיריית הרצליה באמצעות יחידת הבריאות ומנהל נשים פועלת רבות על מנת לעורר מודעות לנושא החשוב הזה. המשט הוא אמצעי נוסף לתהליך החברתי החשוב שאנו שותפים בו- העלאת המודעות וחשיבותו של הגילוי מוקדם" מסבירה סגנית ראש העיר ויו"ר המרינה עפרה בל .

להרשמה לאירוע משט הוורד:





רופאים בחלוקים ורודים לרגל אוקטובר הוורוד



מנתוני האיגוד לכירורגיה פלסטית עולה כי מדי שנה מתבצעים בישראל כ - 1,000 ניתוחים לשיחזור השד מסוגים שונים בקרב נשים המתמודדות עם סרטן השד

עבור נשים המתמודדות עם סרטן השד, ניתוח פלסטי לשיחזור השד, הוא שלב דרמטי וחיוני, המשפיע על תהליך ההחלמה ודימוי הגוף. לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המצוין בחודש אוקטובר, התכנסו מכל רחבי הארץ, רופאות ורופאים מומחים לכירורגיה פלסטית ומנהלי מחלקות העוסקים בשיחזור שד, לצילום משותף בחלוקים ורודים ביוזמת האיגוד לכירורגיה פלסטית.
החלוקים הוכנו במיוחד לרגל חודש המודעות, על ידי חברת טופ-וור (TopWear), המתמחה בליסינג ומכירה של ביגוד מקצועי לצוותים רפואיים והצילומים נערכו בחדר הניתוח של המרכז הרפואי שי מדיקל ברמת גן. חלק מהרופאות והרופאים ילבשו את החלוק הוורוד במשך כל החודש במהלך עבודתם במחלקות לכירורגיה פלסטית בבתי החולים. 

מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עולה כי מדי שנה מתבצעים בישראל כ – 1,000 ניתוחים לשיחזור השד מסוגים שונים בקרב נשים המתמודדות עם סרטן השד. חלק מהשיחזורים כוללים הכנסת מישתל שד תותב לאחר הסרת הגידול הסרטני, שימוש ברקמת עור ושומן מאיזורים אחרים בגוף או יריעה ביולוגית המבוססת על רקמה אנושית.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הסביר כי: "מקובל לחשוב שמומחים לכירורגיה פלסטית עוסקים רק בניתוחי יופי, אך חשוב לדעת כי חברי האיגוד מובילים בישראל את הניתוחים החיוניים לשיחזור השד לנשים שהתמודדו עם סרטן השד התורמים משמעותית לאיכות חיים טובה יותר"
  
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ - 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח פלסטי או הליך אסתטי:  www.plasticsurgery.org.il

חברת טופ-וור (TopWear), מתמחה בליסינג ומכירה של ביגוד מקצועי לצוותים רפואיים ועבור מפעלים וחברות. החברה עומדת בתקן המחמיר ISO9001 ומספקת דגמים, סוגי בד וצבעים על פי בחירה והתאמה לאירגונים, מוסדות ועסקים. מידע נוסף ניתן לקרוא באתר:  www.top-wear.co.il


המרכז הרפואי שי מדיקל, ממוקם ברמת גן צמוד לבית חולים תל השומר. המרכז כולל 7 קומות בהן ישנן בין היתר 5 חדרי ניתוח, מחלקת התאוששות ואשפוז המנוהלים על ידי צוות בכיר וכן מרפאות ומכונים רפואיים מהמתקדמים בארץ. מידע נוסף ניתן לקרוא באתר: https://shaymedical.com/iw




מאירים את כנסיית סליזיאן בנצרת 
ואת מרכז קהילתי ברקוביץ בנוף הגליל 
כנסיית סליזאן בנצרת

ערב חמישי  (ה-3.10) התכנסו  במתחם עופר סנטר נוף הגליל, מקבוצת קניוני עופר, בכירי העיר נצרת, נוף הגליל, בכירי האגודה למלחמה בסרטן, מנהלי בתי חולים, רופאים בכירים, מנהלי קופות חולים ועוד, לאירוע חגיגי,  לרגל השקת פרויקט  אוקטובר ורוד, שנערך ע"י עמותת מרים - להעלאת המודעות לסרטן השד במגזר הערבי.

אורחי הכבוד היו:   סגן ראש עיריית נוף הגליל - אלכס גדלקין, מנכ"ל ומייסד עמותת מרים - מוחמד חאמד, ומנהלי בתי החולים: ד"ר פהד חכים - מנהל בית חולים אנגלי, ד"ר נאיל אליאס - מנהל בית חולים צרפתי, האב עדי פרנסיס - מנהל בית חולים המשפחה הקדושה ורובא ורור – חברת הנהלת עמותת מרים.

האירוע כלל טקס במרכז עופר בנוף הגליל,  המשקיף  על  העיר נצרת, שבסופו הוארה כנסיית "סליזיאן" ומרכז קהילתי ברקוביץ בצבע ורוד,  כסמל למאבק בסרטן השד.

מנכ"לית מתחם עופר נוף הגליל רוחה אבקסיס אמרה: "אנו מתרגשים לתת במה לפעילות כה חשובה זו. סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח בקרב נשים בישראל וחשוב שכולנו נתגייס ליצירת המודעות ולמאבק בו. לדבריה: "עמותת מרים  תומכות בנשים המתמודדות עם סרטן השד וקרוביהן, ופועלות ללא לאות לבדיקת גילוי מוקדם. אבקסיס סיימה את דבריה בקריאה לכל הנשים: "לכו להיבדק. הישארו בצד האופטימי של הסטטיסטיקה. גילוי מוקדם מציל חיים!"

מוחמד חמד, מנכ"ל ומייסד עמותת מרים חתם את האירוע ואמר: "חודש אוקטובר הינו החודש העולמי לסרטן השד, ומהווה אירוע חשוב שבו מאירים מונומנטים חשובים ברחבי העולם. הפעם הזו נבחרה כנסיית הסאליזיאן בנצרת להיות מוארת על מנת להדגיש את החשיבות העולמית של המקום ושל העיר נצרת, וזאת בזכות ההיסטוריה העשירה שלה. אין ספק שלקהל הנצרתי זהו ערב  מיוחד במינו, ומצדנו הפעילויות רק התחילו".


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...