יום שלישי, 10 במרץ 2020

מדריך לבנים ולבנות בגיל ההתבגרות

 המדריך לבנות בגיל ההתבגרות והמדריך לבנים בגיל ההתבגרות 




גיל ההתבגרות זאת תקופה מאתגרת הן לילדים המתבגרים והן להורים, לא תמיד אנחנו מצליחים לדבר איתם על כל הנושאים, הילדים מתביישים לשתף אותנו במה שעובר עליהם או חושבים שההורים לא מספיק "קולים"... כיום גיל ההתבגרות פוגש אותנו גם כבר בגילאים צעירים יותר.

כשראיתי ספרים המיועדים למתבגרים, עם הנושאים שעולים בתקופה הזאת, התלהבתי מהרעיון. אכן, יש נושאים שנמנעים מלדבר עליהם מכל מיני סיבות. להעניק למתבגר ספר, שהוא יכול לקרוא בו וכך להבין על שינויים שמתחוללים אצלו, הן גופנית והן רגשית, זאת יכולה להיות דרך שחוסכת אי-נעימות ומבהירה נושאים רבים בנושא, הרי גם ככה התקופה הזאת היא מורכבת. 

ספרי המדריכים קיימים לבנים ולבנות.

המדריכים מסבירים בצורה קלילה ובעזרת איורים, מה קורה לגוף בתקופת ההתבגרות ומתאר בפשטות וברגישות מה צפוי לבנים ולבנות בתקופת ההתבגרות, ומציג דרכים להתמודדות עם כל האתגרים שצפויים לנערים ולנערות.

במדריך לבנים לגיל ההתבגרות אפשר למצוא מידע למשל על החשיבות של אכילה בריאה, התעמלות ושמירה על הגיינה, מתי כדאי להתחיל להתגלח ועוד מגוון עצום של שאלות המאפיינות בנים בגיל ההתבגרות וכן גם נושאים פיזיולוגיים המלווים באיורים בהתאם. 



במדרך לבנות לגיל ההתבגרות נמצא מידע למשל גם כיצד מומלץ לחזק את הביטחון העצמי ועוד מגוון עצום של שאלות המאפיינות בנות בגיל ההתבגרות.  




המדריך לבנים בגיל ההתבגרות כתב: פיל וילקינסון, איורים: שרה הורן. כריכה קשה, 56 עמודים.
המדריך לבנות בגיל ההתבגרות כתבה: אניטה נאיק, איורים: שירה הורן. כריכה קשה, 56 עמודים.
הוצאת ספר לכל.
מחיר: 98 שקל


← מוזמיים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...