יום ראשון, 15 במרץ 2020

ספרי ילדים על מקצועות "אני רוצה להיות..."


סדרה מקסימה לילדים: "אני רוצה להיות" המזמינה להכיר את בעלי המקצועות המיוחדים והפופולאריים ביותר.

הספרים בסדרה עד כה:
אני רוצה להיות כבאי, אני רוצה להיות אסטרונאוט, אני רוצה להיות שוטר ואני רוצה להיות רופאה.


אני רוצה להיות שוטר

ספר אחד מתוך הסדרה הוא"אני רוצה להיות שוטר" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'.


זהו יום עמוס ביריד המקומי עבור השוטרים רוברט ואמילי. מכונית נתקעה בבוץ וילד קטן איבד את הוריו והוא זקוק לעזרתם. האם השוטרים יצליחו לפתור את כל הבעיות?





אני רוצה להיות כבאי 

ספר נוסף מתוך הסדרה הוא "אני רוצה להיות כבאי" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'.

קריאת חירום הגיעה לתחנת הכבאים – שריפה פרצה בבית הספר! פרנק הכבאי יוצא עם הצוות שלו למשימת ההצלה. כל הילדים פונו בבטחה, אבל ג'רלד השרקן נותר מאחור. האם פרנק יצליח להציל את השרקן הקטן?




אני רוצה להיות רופאה 

ספר נוסף מתוך הסדרה הוא "אני רוצה להיות רופאה" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'.

זהו יום עמוס במרפאה של דוקטור מירנדה. מטופלים רבים מגיעים לבקש את עזרתה. אוליביה סובלת מכאבים בקרסול וג'ימי מרגיש מאוד חלש וישנוני. האם דוקטור מירנדה תצליח לעזור לכולם?



אני רוצה להיות אסטרונאוט 

"אני רוצה להיות אסטרונאוט" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'.

האסטרונאוטים ג'ני, צ'ן וקים יוצאים למשימה בתחנת החלל. צוות התחנה כבר ממתין להם, ואיתו גם רובי הרובוט. אבל לפתע מתקלקל הרובוט ומתחיל לעשות בלגן ברחבי התחנה. האם ג'ני תצליח לתקן אותו?



הסדרה מיועדת לגילאי 3-6.


הספרים בסדרה "אני רוצה להיות..." מאת אנדו טווין ולוסי מ ג'ורג'. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. 
מחיר לצרכן 68 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 




← מוזמיים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...