יום ראשון, 26 ביולי 2020

אופי טופי מלכת היופי - ספר ילדים עם מסרים חשובים



הספר "אופי טופי מלכת היופי" שמסביר בהרפתקה קסומה עם מסרים חשובים מאוד - כיצד להקנות הרגלים בריאים ולחזק את הבטחון וההערכה העצמית אצל הילדים - להרגיש יפה מבחוץ ומבפנים!

בנוסף, זהו ספר ילדים שמגיע לראשונה עם אפליקציה להעשרת חווית הקריאה בתוספת מולטימדיה!



כשקראנו לאחרונה את הספר, כולנו גם אנחנו ההורים מאוד אהבנו את המסרים שמועברים בספר. 

טופי היא ילדה יפה ואוהבת לשיר, היא מרגישה טוב עם עצמה, הולכת לשיר בטקס עד שהיא שומעת הערה מילד על כך שהיא מלאה. לאחר מכן מתחיל המסע עם פירות אדיבים והורים אוהבים, היא מגלה את סוד הבריאותונים וגם את אוצרותיה הפנימיים, אשר בזכותם היא מרגישה טוב מבחוץ ומבפנים.

הספר "אופי טופי מלכת היופי" עוזר לחזק את הביטחון וההערכה העצמית אצל ילדים, בכך שמבקש למצוא את האוצר הפנימי המיוחד בכל ילד וילדה, אך יחד עם זאת, הספר מלמד גם אודות הרגלי תזונה בריאים.


המטרה של הספר היא להסביר לילדים שבכולנו יש אוצר פנימי מיוחד! אנחנו נמוכים, גבוהים, רזים או שמנים - הכי חשוב זה שכולנו מיוחדים! "ברגע שהילד מבין את החוזקות שלו, מקבל תמיכה והעצמה מהבית בו הוא גדל, כך גם הדימוי העצמי שלו יהיה גבוה יותר", מסבירה עזריאלי. הספר גם מקנה הרגלים בריאים בתחום התזונה ומדריך את הילדים שהכל צריך להיות במידה - לא חייבים לוותר לגמרי על הממתקים, אבל לזכור שחשוב להקפיד על אכילת ירקות, פירות ובאופן כללי לשלב יותר מאכלים בריאים.



בנוסף יש בספר הצעה לשימוש באפליקצית מולטימדיה שתעשיר את חווית הקריאה עם שעת סיפור, יצירה, התעמלות ואפילו עצות מעשיות להורים מד"ר נעמי אפל!
מדובר בספר הילדים הראשון שמגיע עם אפליקציית Greatboox  - אפליקציה ידידותית למשתמש, שזמינה להורדה בחינם לכל מערכת הפעלה – אנדרואיד ואייפון. 
באפליקציה תמצאו מגוון רחב של מולטימדיה, ביניהם: סירטוני וידאו, שיר, שיח עם הילדים, יצירה וכו׳. האפליקציה מחליפה קוד ה-QR, קוד מיושן ששימש מדיום מודפס להפניית הקוראים למולטימדיה בסמארטפון.


ההשראה לכתיבת הספר הגיעה לאופירה עזריאלי מזכרון ילדותה, כפי שהיא זוכרת את עצמה כילדה שמחה, מאושרת וגם עגלגלה. "בזכות הבית החם, האוהב, המחזק והמעצים בו גדלתי, הייתי ילדה עם ערך עצמי ודימוי עצמי גבוה. עמדתי על במות ושרתי סולו, רקדתי בלט בלי שום רגשי נחיתות שיש לי פולקעס שמנמנים ובטן עגלגלה. אני גיליתי את ה״אוצר״ שלי מגיל צעיר, בזכות הבית המעצים והתומך, ולכן גדלתי עם בריאות נפשית טובה ובלי ״צלקת״, גם כאשר ילד שאל אותי בכיתה ד' אם אני בהריון..." הסבירה עזריאלי.

אודות מחברות הספר:
אופירה עזריאלי – סופרת ומרצה, ילדותה כילדה עגולה מאושרת ושמחה היא ההשראה מאחורי הסיפור. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות. כתבה את ספר הסיפורים הקצרים "פירורים של חום". את הפירורים שאספה לאורך שביל חייה, היא מפזרת כעת בסיפורים ובהרצאות לקהל הרחב.
ד"ר נעמי אפל – מומחית ומדריכה בטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), עו"ס, מנהלת מכון שיטות, מנהלת אקדמית של המגמה לטיפול הורי, זוגי ומשפחתי בתוכנית הישראלית להכשרת מטפלים התנהגותיים קוגניטיביים בתל השומר, מרצה בפקולטה לרפואה, אוניברסיטת ת"א. חיברה שבעה ספרים לילדים, הורים ומטפלים, בהם רב המכר: "לדבר CBT עם הורים וילדים".



המלצות המומחים:
מיכל דליות (סופר נני), אשת חינוך ותקשורת:
"אופי טופי היא אני, אלא שלא ידעתי שאני מלכת יופי, אלא רק בגיל מבוגר. הספר נוגע בציפור נפשם של ילדינו: הנראות שלהם, יחס הסביבה אליהם ובעיקר יחסם אל עצמם"
פרופ' זאב צ'רלס גרינבאום, לשעבר ראש מכון ע"ש האריס לגיל הרך, המחלקה לפסיכולוגיה, האוניברסיטה העברית בירושלים:
"הספר מכבד את רגשות הילד, הוא מעניין ומהנה ומתאר ילדה העוברת לאכילה המקדמת בריאות, הערכה עצמית ומודעות עצמית. הספר מגדיר במילים חדשות את מושג האכילה הבריאה ומעניק תפקיד חשוב להורים בתהליך זה."


אופי טופי מלכת היום, מאת אופירה עזריאלי וד"ר נעמי אפל, איורים:מיכל גליק.
מחיר לצרכן: 75 שח


← מוזמיים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...