יום ראשון, 25 ביולי 2021

ביקור בפארק המים שפיים

 

את הקיץ הזה פתחנו בביקור מרענן בפארק המים שפיים 💦



זו הפעם הראשונה שלנו עם הילדים בפארק הנהדר הזה ונהנינו כל כך עד שבסיום הבילוי אמרתי לילדים שאנחנו בטוח נחזור לבקר בפארק בקרוב.

ומה שהפך את הביקור בפארק שפיים לכזה מוצלח עבורי הם: היצע מתקנים גדול, מגלשות רגילות ומגלשות עם אבובים בכל מיני רמות ולכל מיני גילאים, מתחמים שונים ומותאמים ע"פ גיל, שטחים מוצלים ואיזורי הסעדה, פזורים בפארק וכל זאת במרחק סביר אחד מהשני.


לגילאים הצעירים יש כמה מתחמים:

עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד.



מתחם הפיראטים מקסים שמתאים לילדים צעירים, בו מתקן שבנוי כמו ספינת פיראטים עם  מגלשות וצמוד לכך בריכה רחבה עם מסלולי שחייה לכל המשפחה. 




עוד מתחם חמוד ביותר לקטנטנים עם מזרקות פסלים של חיות חמודות שנקרא מתחם ג'ונגלמיועד לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.



פארק שפיים ידוע גם בזכות בריכת הגלים הגדולה בישראל. יש גלים כל שעה עגולה והשהיה בה גם נחמדה מאוד.

כניסה לבריכת הגלים

בנושא ההסעדה תמצאו בפארק דוכנים שונים המציעים המבורגרים, פיצות, קרפים ודונאטס, כמובן גלידות וארטיקים. אגב המאכלים מוגשים בכלים מתכלים.


למרות שמדובר בפארק מים עם כל כך הרבה אפשרויות, זה לא הרגיש לי כל כך מעייף, כיוון שהמתקנים והמתחמים השונים קרובים יחסית אחד לשני ובנוסף עומס המבקרים ביום בו ביקרנו (יום שישי) לא היה גדול וזמן ההמתנה בתורים היו סבירים. 

נהננו גם מטמפרטורת המים, המים לא הרגישו קפואים והיו ממש נעימים לימים החמים בתקופה הקיץ. גם הישיבה במתחמים המוצלים, באמצע גל חום באותם ימים, לוותה בבריזה נעימה וממש היה כיף לשבת למרות שאנחנו בחודש יולי. 

בהקשר לעלייה למתקנים, אני יחסית פחדנית ויצא לי לעלות על חלק מהמגלשות יחד עם ילדיי ולהפתעתי נהניתי מאוד וחזרנו על כך שוב ושוב. למשל על מגלשות הריינבו סליידס החדשות, התגלשנו מספר רב של פעמים והתור שם מתקדם מהר, מכיוון שעד שישה יכולים להתגלש בה בן זמנית.

את הבילוי התחלנו מפתיחת הפארק ועד לנעילתו (לכן גם בחלק מהתמונות לא תראו אנשים) וכמובן שנותרנו עולנו עם טעם של עוד..


פארק המים שפיים, הממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים מונגש, מספר המקומות מוגבל, ממומלץ לשריין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט ולהתעדכן במועדי הפעילות, משום שיש תאריכים בהם הפארק סגור לאירועים עסקיים ופרטיים: https://waterpark.co.il


שעות פעילות: ראשון עד חמישי וגם שבת - ביקור יום 9:00 עד 16:00, ביקור ערב: 17:00-22:00, שישי – 9:00 עד 16:00, בכפוף למועדים הזמינים באתר האינטרנט בלבד.

מחיר כניסה: 129 ₪ לכרטיס החל מגיל שנתיים. מחירים מיוחדים לחיילים ולבעלי מוגבלויות עם הצגת תעודה מתאימה בכניסה. 



פוסט אטרקציות לחופש הגדול 2021 כאן:


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...