יום ראשון, 11 ביולי 2021

פעילות מתוקה לילדים עם ערך מוסף - ערכות יצירה בשוקולד

 

עמותת "גוונים של מתוק" מציגה סדרת ערכות יצירה בשוקולד, סוכריות וממתקים כקישוט בשם "עולמות קטנים ומתוקים"


אתם מוזמנים לפעילות מתוקה וכיפית של יצירה ומתיקות:

סדרת עולמות קטנים ומתוקים כוללת שש ערכות יצירה של אלמנטים מוכרים ואהובים על ילדים: רכבת, סירות, ארגז כלי עבודה, תיבת אוצרות ושני דגמי בתים (גדול וקטן). 


בכל ערכה תמצאו דפי הסבר, מטבעות צמקאו איכותיות בטעם שוקולד (מתאימות במיוחד לעבודת ילדים), תבניות ליציקה ומגוון סוכריות לקישוט.

פעילות היצירה מתאימה לפעילות משותפת של הורים וילדים, מעודדת יצירתיות ודמיון, מרחיקה את הילדים מהמסכים, מתבססת על עבודה משותפת ועזרה הדדית, ומתאימה במיוחד בימי הקיץ והחופש הגדול.

הופתעתי לטובה לראות את ילדיי כולל הבוגר יותר, משקיעים מאמץ וזמן לבניית הבית, תוך כדי הנאה גדולה. הפעילות אורכת מעט זמן וכיוון שהם כבר גדולים יחסית, הם היו כמעט לגמרי עצמאיים, החל מלהמיס את השוקולד במיקרו ועד להרכבת הבית. הצעיר יותר נהנה הכי הרבה בזמן הקישוט עם הממתקים. 



מאחורי סדרת עולמות קטנים ומתוקים עומדת "עמותת גוונים של מתוק", מיזם חינוכי-תעסוקתי שפועל במית"ר נירים, חדרה ובכפר הילדים והנוער נווה מיכאל – אמונה. הערכות מיוצרות באהבה על ידי בני נוער במסגרת תכנית מסוגלות תעסוקתית, שמקנה להם ערכים חשובים להסתגלות ולהתקדמות בחברה הישראלית בכלל ובשוק העבודה – בפרט.

כשבני הנוער מייצרים מוצרים למכירה - הם מקבלים שכר כחוק עבור עבודתםכסף זה משמש להם כדמי כיס והם חופשיים להוציאו כרצונם. לשכר יש חלק חשוב בהעצמה של בני הנוער, עצם הידיעה שמוצריהם נמכרים לחברות מובילות במשק יש חלק חשוב בהתפתחות הערך העצמי והביטחון האישי ביכולותיהם.(מתוך האתר)  


ניתן לרכוש את הערכות ישירות מאתר הבית של העמותה ובעמוד הפייסבוק.


כל הערכות כשרות פרווה, למהדרין - הרבנות פרדס חנה כרכור.

מחירי הערכות באתר:

בית גדול - 85 ₪, תיבת אוצר - 75 ₪, רכבת, סירות, ארגז כלים, בית קטן - 65 ש"ח

מחיר משלוח בארץ - 25 ₪

אתר אינטרנט:  https://www.sweetlw.com

דף פייסבוק:   https://www.facebook.com/sweetlittleworld





← מוזמיים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...