יום רביעי, 22 בספטמבר 2021

פסטיבל המוסיקה הגדול פסטיבל ראשון לציון בסוכות 2021

 

 

בסוכות 2021 חוזר ובענק פסטיבל המוסיקה הגדול והוותיק מכולם: פסטיבל ראשון לציון, שיוצא לדרך זו השנה ה-33!

היכל התרבות, לייב פארק ראשל"צ, גן המושבה, כיכר העירייה, רחבת בית העם

21-25 לספטמבר 2021


ארבעה ימים של שכרון חושים עם פסגת המוזיקה הישראלית, הכוללים הפקות מקור מרגשות ויוצאות דופן, שילובים ייחודיים ורפרטואר משובח של מופעים מסקרנים וחד פעמיים במסגרתם ייקחו חלק למעלה מ-100 אמנים ויוצרים:

הפסטיבל, שחרט על דגלו את שמירת המורשת המוזיקלית, מצדיע, מדי שנה, לאומנים שהם אבני היסוד של המוזיקה הישראלית. השנה יציין הפסטיבל 60 שנות יצירה לאושיק לוי, מהזמרים והשחקנים המוערכים והאהובים בארץ, ששיריו מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הרוק והקולנוע הישראלי. בזה אחר זה יעלו אסף אמדורסקי, ברי סחרוף, גלי עטרי ואורחים נוספים ויבצעו לצידו של אושיק לוי את להיטיו מכל הזמנים והתקופות בערב שכל כולו הפקת מקור ייחודית וחד פעמית לפסטיבל. לצד הביצועים הנוסטלגיים והמרגשים ישלב הערב קטעי ארכיון נדירים  אשר ידגדגו לכולנו בבלוטת הזיכרון ולרגע קט יגרמו לנו לחשוב "לו רק היה ניתן להשיב את מחוגי הזמן"...


אברהם טל ובניה ברבי, מהיוצרים והזמרים המרתקים והמובילים במוזיקה הישראלית, יפתחו את פסטיבל ראשון לציון  וישיקו את המופע המשותף: "מי לא יבוא", בו ישירו את כל להיטיהם הבולטים והאהובים בעיבודים גרוביים, חדשים ומרגשים.

פסטיבל ראשון לציון יציין עשור לנתן גושן, מהיוצרים האהובים והמצליחים במוזיקה הישראלית, במופע חגיגי במיוחד בו יארח את ישי ריבו, אמיר דדון ואורחים נוספים.

השנה יחגוג פסטיבל ראשון לציון עם תיסלם 40 שנה ל"רדיו חזק" המיתולוגי! האלבום שהופק ע״י חברי הלהקה שהיו אז רק בני 22, פרץ גבולות ויצר סטנדרטים חדשים ברוק הישראלי. הלהקה, ששיריה הם קלאסיקה ישראלית ממכרת תגיע לבימת הלייב פארק לערב שכולו חגיגת להיטים מתמשכת מלאת אנרגיות במהלכה יארחו את דני סנדרסון ושלום חנוך.


לצד כל אלו מוסיף פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל להוביל עם מגוון רחב של מופעים איכותיים עם חיבורים יוצאי דופן:

מארינה מקסימיליאן בהופעה מארחת לראשונה ובמיוחד לפסטיבל את שמעון בוסקילה

 יוני רכטר מארח את שלומי שבן

 קרן פלס, מהזמרות – יוצרות המצליחות בישראל, מארחת לראשונה את עברי לידר

עוד בפסטיבל ראשון לציון – מופעי חוצות הפתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר בסימן שני מופעים בערב, במהלכם יבצעו האמנים גם שיתופי פעולה יוצאי דופן:

התקווה 6 וליאור נרקיס יחד ולחוד! זהבה בן ועידן עמדי יחד ולחוד!


והשנה יתקיימו מופעי שקיעה חד פעמיים לכל המשפחה שיתקיימו בכיכר העירייה. עיבודים מיוחדים לשירים המוכרים בליווי תזמורתי. הקהל מוזמן לפתוח את הערב בחגיגה אמיתית ללא תשלום:

חגיגה ישראלית  עם עינת שרוף - הפקה מיוחדת עם תזמורת צה"ל

אליעד נחום במופע בפעם הראשונה עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון

אלו רק חלק משמות האמנים שייקחו חלק השנה בפסטיבל המוסיקה הגדול ביותר בישראל – פסטיבל המוסיקה ראשון לציון!


הפסטיבל יתפרש על חמישה מתחמי מופעים:

בתשלום (עם הנחה מיוחדת לתושבי ראשון לציון): * לייב פארק * היכל התרבות *

מופעי חוצות פתוחים לקהל יתקיימו ב: * גן המושבה * כיכר העירייה * רחבת בית העם


ראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך: "אני שמח וגאה שראשון לציון חוזרת להוביל עם פסטיבל המוזיקה הוותיק והגדול בישראל. כיף לחזור למסורת המוסיקלית אחרי שנה וחצי שהתרבות בה הייתה כל כך חסרה.  תמהיל הפסטיבל השנה מאוד מגוון ורחב וכולל מופעי חוצות גדולים עם שורה של אומנים מובילים, שפתוחים ללא תשלום לקהל הרחב, מפגשי ענק בין יוצרים אהובים והצדעה על מפעל חיים של אומן ויוצר מרגש - אושיק לוי.  אני מזמין את כולם לבוא לפסטיבל שהפך שם דבר בתרבות הישראלית."                      

מנכ"ל החברה העירונית ראשון לציון, מר אלי פולק: "אנו מזמינים את כולם לחגוג איתנו בחול המועד סוכות הקרוב. בהזדמנות זו ברצוני להודות לראש העירייה שבעידודו, תמיכתו והתוויית מדיניותו ראשון לציון היא מרכז התרבות החדש של

ישראל".

אגף תרבות החברה העירונית ראשון לציון

מנכ"ל החברה העירונית: אלי פולק

מנהלת הפסטיבל: טלי צ'רנר

ייעוץ אמנותי: נועם פיינגולד

 

מכירת כרטיסים:

  www.heichal-rishon.co.il *3701 היכל התרבות:

https://digistage.to/RishonFestival2021

טיקטסמאסטר www.tmisrael.co.il 9964*

זאפה: 9080*

www.hakartis.co.il הכרטיס: 03-9666141

 

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בלייב פארק:

אברהם טל ובניה ברבי – המופע המשותף - 21.9, יום שלישי, בשעה 19:00 (פתיחת דלתות) בשעה 21:00 (תחילת מופע)

אברהם טל ובניה ברבי משיקים את המופע המשותף – חדש, מרגש ומלא גרוב!! מההיכרות הראשונה בתוכנית דה וויס, בה שימש אברהם כמנטור של בניה, נרקמה חברות, שנמשכה הרבה מעבר לגבולות התוכנית. שעות ארוכות של יצירה משותפת הולידו את הלהיט של הקיץ, "מי לא יבוא", שזכה לחיבוק ענק של הקהל וכל תחנות הרדיו.

שני זמרי על, שקולם מנגן על נימי הנשמה, מספרים את סיפור חברותם. ועכשיו, לראשונה, יעלו על במה משותפת, יחד עם הרכב נגנים גדול ומשובח, בהפקה מוזיקאלית מרהיבה, מרגשת ומפוצצת אנרגיה.  שני פרפורמרים ענקיים עם כל הלהיטים הכי גדולים שלהם – "שבוע טוב", "מי לא יבוא", "מישהו איתי כאן", "מחוזקים לעולם", "תפסת לי מקום", "אורות", "ממה את מפחדת", "כל הילדים קופצים", "אל תשאלי" ועוד.

נתן גושן חוגג עשור עם אורחים: ישי ריבו, אמיר דדון - 22.9, יום רביעי, בשעה 19:00 (פתיחת דלתות) בשעה 21:00 (תחילת מופע)

"לפני עשר שנים ישבתי באוטו ושמעתי את "כל מה שיש לי" בפעם הראשונה ברדיו, ילד מלוד, חסר כיוון ובטחון, מתרגש עד העצמות. כמה עברנו מאז. זכיתי לחלוק אתכם שיחות של נשמה והרהורים של הלב, אהבות גדולות וכאבים גדולים. זכיתי לקחת חלק בסיפור שלכם, לפגוש אתכם, לחבק אתכם ולאהוב אתכם, על הבמה וברחוב. היום אחרי עשר שנים אני רוצה לקחת נשימה, לשמוח באור הגדול הזה ובעיקר להגיד לכם תודה, כזו שלא נגמרת. ב 22 בספטמבר אני אזכה בע"ה לחגוג אתכם ועם חברים שלי לדרך את המסע הזה שאנחנו עוברים ביחד כבר עשור" נתן גושן

מאז שפרץ לחיינו בסערה לפני עשור ועד היום גושן הספיק לכתוב אינספור להיטים: "איפה את", "גבולות הגיון", "באתי לחלום", "מה אם נתנשק", "דברי איתי יותר", "מתגעגעת", "חיכיתי", "עוד", "26", "זה שלנו", "חזרי אלי", "נחכה לך", "חיים מאושרים", "שני ילדים בעולם" ועוד...

זכה בשלל תארים: "תגלית השנה", איש השנה", "פרס אקו"ם למלחין השנה", "אלבום זהב". הופיע על הבמות הגדולות בארץ: אמפי שוני, לייב פארק, קיסריה, היכלי תרבות ועוד. שיתף פעולה עם אמנים שונים - ישי ריבו במופע משותף, עברי לידר, עדן בן זקן. כתב שירים רבים לאמנים אחרים - עדן חסון, לירן דנינו, נטע ברזילי, עמיר בניון ועוד

זכה להצלחה בינלאומית מטורפת בכל קנה מידה ועם מעל ל 150 מיליון השמעות בשרותי הסטרימינג  world wide  עם שירוThinking About It  מאלבומו השלישי.

השתתף בתפקיד ראשי בסרט "סיפור אחר" של אבי נשר וגם כתב את הפסקול המלא של הסרט.

תיסלם 40 שנה ל"רדיו חזק" עם אורחים: דני סנדרסון, שלום חנוך - 23.9, יום חמישי, בשעה 19:00 (פתיחת דלתות) בשעה 21:00 (תחילת מופע)

בינואר 1981 יצא אלבום הבכורה של תיסלם, "רדיו חזק"

האלבום שהופק ע״י חברי הלהקה שהיו אז רק בני 22 ,פרץ גבולות ויצר סטנדרטים חדש ברוק ישראלי. זה היה אלבום רענן בכתיבה , באנרגיה , בהפקה המוזיקלית ובוויזואליות החצופה שלו ונמכר במספר שיא של מעל שישים אלף עותקים. שנת 1981 הייתה ללא ספק השנה של תיסלם שזכתה בתואר להקת השנה והשירים ״לראות אותה היום״ ו ״רדיו חזק״ הובילו את המצעד השנתי במקום הראשון והשני.

תיסלם חרשה את ישראל מדן ועד אילת במסע של 30 הופעות בחודש, והארץ חוותה היסטריית בני נוער חסרת תקדים. מאז חלפו ארבעים שנה . תיסלם הוציאה לאור אלבומי זהב ופלטינה, כבשה כל פסגה אפשרית התפרקה וחזרה להופיע, חבריה פיתחו קריירות סולו מצליחות ושיריה של הלהקה הפכו לנכסי צאן ברזל. ההופעות של תיסלם הם חגיגת להיטים מתמשכת ונודעות באנרגיה הבלתי נידלית המשודרת מהבמה אל הקהל ובחזרה.

לרגל חגיגות הארבעים לצאת האלבום רדיו חזק תצא הלהקה לסיבוב הופעות במהלך קיץ 2021.

תיסלם הם: יזהר אשדות, יאיר ניצני, דני בסן, יושי שדה, צוף פילוסוף, סמי אבזרדל

 

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בהיכל התרבות:

ראשון לציון חוגגת 60 שנות קריירה לאושיק לוי -  21.9, יום שלישי, בשעה 21:00

אושיק לוי, מהזמרים והשחקנים המוערכים והאוהבים בארץ, ששיריו מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הרוק והקולנוע הישראלי חוגג 60 שנות יצירה בהפקת מקור ייחודית וחד פעמית לפסטיבל ראשון לציון!

בערב שכל כולו הצדעה לאושיק לוי, מאבני היסוד של המוזיקה הישראלית שמנגינותיו הם פסקול חיינו, יעלו בזה אחר זה אסף אמדורסקי, ברי סחרוף, גלי עטרי, רבקה מיכאלי ויבצעו לצידו של אושיק לוי את להיטיו מכל הזמנים והתקופות.

לצד הביצועים הנוסטלגיים והמרגשים ישלב הערב קטעי ארכיון נדירים שישולבו במהלך המופע אשר ידגדגו לכולנו בבלוטת הזיכרון ולרגע קט יגרמו לנו לחשוב "לו רק היה ניתן להשיב את מחוגי הזמן"...

המופע בליווי 7 נגנים כולל שירים כדוגמת: "בלדה לשוטר", "חוזה לך ברח", "זה מכבר", "אגדת דשא", "יונתן סע הביתה",”לישון לישון" "לא הכרתי אותך מקרוב" ועוד רבים וטובים בעיבודים סוחפים ומרגשים המייצרים חגיגה אחת גדולה ואווירה בלתי נשכחת.

אושיק לוי, (77), כיכב בסרטים וסדרות רבות: מ"גבעת חלפון אינה עונה", "תעלת בלאומילך" דרך "בלי סודות", "לגעת באושר", "השיר שלנו" ועד "קופה ראשית", לאורך שנות הקריירה המוזיקלית שלו עבד עם טובי היוצרים עוד בתחילת דרכם. כיום לוי, מגדולי זמרי הזמר העברי, עם תשוקה כאילו הוא בתחילת דרכו. אחרי הפסקה ארוכה מסיבוב הופעות מוצלח שנקטע עקב הקורונה חוזר עם מופע החוגג את 60 שנות יצירה וכולל אף שירים חדשים.

 

יוני רכטר מארח את שלומי שבן  – 22.9, יום רביעי, בשעה 21:00

יוני רכטר ושלומי שבן שני מוזיקאים עם הרבה נקודות דמיון וגם שונים מאד זה מזה. שניהם פסנתרנים-מלחינים  שפועלים בעיקר בעולם הרוק-נ'אז אך תמיד שומרים על קשר למוזיקה הקלאסית האהובה על שניהם. לאורך יותר מעשור הם משתפים פעולה במגוון מופעים וקונצרטים ויודעים בכל מפגש לחדש ולהתחדש. במופע בפסטיבל ראשל"צ יארחו יוני רכטר ולהקתו את שלומי שבן למפגש ראשון ביניהם מאז תקופת הקורונה.

 

מארינה מקסימיליאן מארחת לראשונה את שמעון בוסקילה – 23.9, יום חמישי, בשעה  21:00

מארינה מקסימיליאן, במופע להקה סוחף אנרגטי מהפנט, נגיש מהנה ונוגע, עם מיטב הרפרטואר שלה מכל התקופות

 עמוק בטל, 1990, Hurricane, Tango , Glow noהשירים החדשים שנכנסו ללב - בוער בי השינוי, ביחד, אמא... וביצועים חדשים וייחודיים לשירים אהובים מכל הזמנים.

מארינה מביאה את הייחודיות שלה לקדמת הבמה וסוחפת אחריה את הקהל בשיריה הכנים ובהופעתה המחשמלת.  המופע בהובלתם של המפיקים המוזיקליים גלעד שמואלי וגיא מנטש ובליווי הרכב נגנים מהשורה הראשונה:

מיכאל הרשיליקביץ – גיטרות, עומרי בר – קלידים, עופר לוי – תופים, גלעד אברו – בס

במופע תארח מארינה את שמעון בוסקילה, מהזמרים והיוצרים החשובים והמרגשים בישראל בשנים האחרונות. יחד יבצעו השניים מספר ביצועים חד פעמיים, ביניהם הביצוע המחודש שהוציאו לאחרונה לשיר "לשיר אתך", שבוצע במקור על ידי שושנה דמארי ובועז שרעבי.

 

קרן פלס מארחת את עברי לידר – 25.9, מוצ"ש,  בשעה 21:00 

קרן פלס, זמרת-יוצרת ורסטילית שלא מפסיקה לחדש ולהפתיע, במופע להקה משובח, עם הרכב של מוזיקאים מובילים, במה מושקעת ורפרטואר עשיר של כל השירים האהובים מכל התקופות: ״לשם״, ״אם אלה החיים״, ״באת לי פתאום״, ״ואת״, ״מבול״, ״שקופים״, ״איתי״, ״מעבר לנהר״, ״מי אני״, "אין סוף ללילה", "בום" ועוד רבים וטובים, שהם רק חלק מיצירותיה הווירטואוזיות והבלתי נשכחות.

 בסיבוב ההופעות החדש יככבו כל השירים שביצעה בעצמה, שכתבה לאחרים ושלל יצירותיה ומעלליה אחרי שני עשורים של פעילות מוזיקלית סוחפת. המופע בהובלתו של המפיק המוסיקלי המוערך גלעד שמואלי ובליווי הרכב נגנים מהטובים בארץ:

עדי רותם - גיטרות ומחשב, יונתן לוי – בס, קרן טפרברג – תופים, מתן ממן – טרומבון,  יעל שפירא – צ׳לו, אבנר קלמר – כינור כשקרן מנצחת על הכל מאחורי הפסנתר ולפניו. אורח מיוחד: עברי לידר

 

 

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בכיכר העירייה מופעי שקיעה מיוחדים:  (פתוח לקהל הרחב ללא תשלום)

אליעד נחום בליווי התזמורת הסימפונית - 22.9 בשעה 19:30

אליעד נחום, אחד הזמרי והיוצרים האהובים בישראל, מגיע אלינו בשיא תקופת היצירה שלו למופע מיוחד כמו שעדיין שמעתם אותו, חגיגה של להיטים על במה אחת עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.


עינת שרוף בליווי תזמורת צה"ל - 23.9 בשעה 19:30

עינת שרוף, מלכת השירה בציבור, מביאה אלינו חגיגה ישראלית אותנטית במופע שקיעה משותף עם תזמורת צה"ל. עיבודים חדשים לשירים שכולנו אוהבים ומכירים מכל הזמנים. משירי צה"ל הידועים ועד ללהיטים העכשוויים שמתנגנים ברדיו: י"ום יום חג", "שלווה", "קרנבל בנחל", "פני מלאך", "אין לנו איביזה", "היא רק רוצה לרקוד", "בלילות" ועוד...

 

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בגן המושבה(פתוח לקהל הרחב ללא תשלום):

יחד ולחוד! שני מופעים בערב אחד הכוללים שיתופי פעולה יוצאי דופן

זהבה בן בהופעה,21.9 ,21:00

קול הזהב של הזמר הישראלי, שזוכה לחיבוק ואהבה בקרב הקהל והתקשורת!

במופע חדש! עוצר נשימה! מרהיב ועוצמתי! מיטב הלהיטים מכל השנים, בליווי 5 נגנים! טיפת מזל" ,  "אהבה אסורה",  "זמר שלוש התשובות", "חיים שלי",  "מלך אמיתי",  "אני שטה",  "אינתה עומרי",

"אהבה כזו" (עידן רייכל),  "קטורנה מסאללה" (אתניקס)

ועוד רבים וטובים...

עידן עמדי, 22:00

התקווה 6

ליאור נרקיס

תגובה 1:

  1. Best 7-Eleven Casinos - DrMCD
    A good number 서산 출장샵 of casino 광명 출장샵 operators offer their customers a way of accessing games 전라남도 출장마사지 they have not 제천 출장마사지 played before. In-play slots, video slots, table games and live dealer 문경 출장샵

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...