יום חמישי, 2 ביוני 2022

חדש על המדף - שבועות 2022

מוצרים טעימים, מעניינים שיכניסו עניין וצבע - חדש על המדף, לקראת שבועות: 



סדרה של מחיות פרי טבעיות ואיכותיות של המותג UNIQUE מבית מייסטר 

לכבוד חג השבועות, מציג מותג  Unique מבית חברת "מייסטר" סדרה של 15 מחיות פרי טבעיות ואיכותיות מצרפת, המתאימות להכנת מגוון עוגות, מוס, שייקים, קוקטיילים, סורבה ועוד.

לשבועות מתוכננת עוגת גבינה עם ציפוי מחית פירות יער. בנתיים אכלנו בקינוחי כוסות, טעים מאוד!  



המחיות מכילות פרי טבעי (99%-90%) וסוכר והן ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם. 

המחיות, המוצעות במרקם חלק ללא גרעינים, משווקות במיכל ייעודי במשקל 1 ק"ג עם פקק נוח - לשימוש חוזר ולשמירה על ההיגיינה.

במגוון הטעמים: תות, משמש, אננס, בננה, קסיס, לימון, ליים, דובדבן חמוץ, ליצ'י, מנדרינה, מנגו, אוכמניות, פסיפלורה, אגס וויליאמס פטל.

 

כשרות: חוג חתם סופר פתח תקווה והרבנות הראשית לישראל (מלבד הפטל). 

מחיר: 59 – 71 ש"ח למחית פרי במשקל 1 ק"ג.


להשיג באתר: https://www.mayster-shop.co.il ברשתות ובחנויות מתמחות.


*


מותג חטיפי הקינואה בציפוי שוקולד המהפכני UNDERCOVER מגיע לישראל


זה הזמן לגלות את החטיף המושלם. חברת "שגיא גרופ" החלה לייבא לישראל את מותג חטיפי הקינואה שוקולד Undercover. מותג מוצרי הקינואה המהפכני, שהפך ללהיט בניו יורק, כולל סדרת חטיפי קינואה פריכה בציפוי שוקולד פרמיום ובתוספת רכיבים טבעיים בהם רימונים, אוכמניות, דומדומיות, מלח ים וכן חטיפי קינואה עם שוקולד חלב. זוהי החטיף הראשון מסוגו העושה שימוש במזון הבריאות קינואה, הנחשבת לחלבון מלא, עשירה בסיבים תזונתיים וחומרים מזינים, בקלייה ייחודית ההופכת אותה לקריספית ופריכה, בציפוי של שוקולד פרמיום בעל 70% מוצקי קקאו. חטיפי Undercover נחשבים לפינוק בריא, ללא גלוטן, ידידותי לסביבה, טעימים להפליא עשויים מרכיבים פשוטים ומטיבים. 

סדרת Undercover כוללת חטיפי קינואה ושוקולד ב-5 טעמים: 

Undercover שוקולד מריר קינואה ומלח ים 

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת מלח ים. החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו. 

Undercover שוקולד מריר קינואה ורימונים 

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת מחית רימונים (18%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו. 

Undercover שוקולד מריר קינואה ואוכמניות 

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת אוכמניות כחולות מיובשות (16%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו. 

Undercover קינואה בציפוי שוקולד חלב בתוספת דומדומיות 

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד חלב פרמיום, בתוספת דומדומיות מיובשות (19%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד חלב המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב. 

Undercover שוקולד חלב וקינואה  

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד חלב פרמיום, בתוספת מלח ים. החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב. 


לדברי ניר ישראלי, מנכ"ל ובעלים חברת "שגיא גרופ-פודיז", ההחלטה על יבוא המותג האמריקאי לישראל נוצרה בעקבות הסנסציה שעורר החטיף בעולם וכן בעקבות קשר אישי שנוצר עם בעלי המפעל, אוהדי ישראל. "זיהינו מוצר חדש שטרם נראה כמותו בעולם, המתכתב עם מגמת הבריאות העולמית, לרבות המענה לקהילת הצליאקים, והחלטנו על הבאתו לארץ". לדבריו, המוצרים מבוקשים על ידי צרכני אוכל בריא, בני דור המילניום, משפחות אלרגיות ואוהבי גודיס. 

חברת Undercover הוקמה בניו ג'רזי, ארה"ב, על ידי דיאנה לוי, אשר התמחתה בהכנת שוקולדים מעוצבים לאירועים, אך עד מהרה הבינה כי היא משתוקקת למשהו משביע יותר, קליל, שהוא בריא יותר ופחות מתוק. אחרי הרבה ניסיונות גילתה את השילוב המושלם: קינואה פריכה מצופה קלות עם שוקולד פרימיום! לאחר שבנותיה אובחנו עם צליאק, הפכה דיאנה את הפינוק הבריא ללא גלוטן, מה שהפך אותו לידידותי יותר לסביבה ונותן מענה גם לקהילת הצליאקים. במהרה הצטרפו לדיאנה בעלה מייקל ובנותיה וכיום הם חולשים על מפעל ייצור המספק את מוצרי Undercover לכ-15,000 חנויות בארה"ב, לרבות חברת התעופה האמריקאית יונייטד. 


חברת שגיא גרופ-פודיז, בבעלות ניר ישראלי, הנה יבואנית מזון של מותגים צעירים ומעניינים מהעולם. החברה מייבאת מוצרי מזון צ’יפס, עוגיות, חטיפי בריאות, בייגלה ועוד מארצות הברית, דובאי והודו. החברה מפיצה את מוצריה באמצעות המרלו"ג שבבעלותה ומשווקת את מוצריה ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ. 

כשר בהשגחת ה- OUD והרבנות הראשית לישראל. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 ₪ לאריזת 57 גרם. 

להשיג ברשת שופרסל, במעדניות ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ. 


*


קמח פיצה של טחנה "קמח הארץ"



מי לא אוהב פיצה ופוקאצ'ה? לכבוד חג השבועות, מציעה טחנת "קמח הארץ" להכין לשולחן החג את המאפים האהובים - עם "קמח פיצה ופוקאצ'ה" איכותי, ללא צורך בניפוי. מגוון הטעמים שאפשר להוסיף לכל אחד מהמאפים הוא אינסופי – כך שאפשר להכין בצק פעם אחת, וליצור עשרות טעמים


הקמח, תוצרת גרמניה, הוא קמח חיטה לבן באיכות מעולה, עשיר במיוחד בחלבון ובגלוטן. הקמח יוצר בצק חזק, גמיש, רך ובעל מרקם וטעם עשירים ובזכות הרכבו הוא מתאים במיוחד להכנת פיצות ופוקאצ'ות.


כשר פרווה, בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין והרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 10 ש"ח לאריזה במשקל 1 ק"ג.

את הקמחים של "קמח הארץ" ניתן להשיג באתר הטחנה - המבצע משלוחים לכל רחבי הארץ.


"קמח הארץ" הינה טחנת קמח ישראלית (מ-2009) במושב כוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים. הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. הקמחים המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות ומתמחות בגרמניה, צרפת ואיטליה.

עפ"י חזונו של מייסדה, אמנון ברזין, הטחנה נותנת מענה לאופה הביתי והמקצועי ומספקת קמחים איכותיים ומוכרים לצד נדירים ומיוחדים. בקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. בנוסף, משווקת הטחנה את המותג נטול הגלוטן MOLINO (מולינו) הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. בצמוד לטחנה פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, הבודק הלכה למעשה את מגוון הקמחים ומשמש כמוקד ידע לאופים בכל הרמות.

 

"קמח הארץ" מציעה מתכו לפיצה מעולה - הפיצה של דודו אסלן, מבית הקפה "חממת הסחלבים" בקיבוץ מעלה החמישה



מצרכים:

לבצק

1 ק"ג קמח פיצה ופוקאצ'ה של "קמח הארץ"

650 מ"ל מים חמימים

5 גרם שמרים יבשים

25 גרם  מלח

 

לרוטב (להכפיל כמויות לפי הצורך)

1 ק"ג עגבניות שלמות

20 גרם סוכר

20 גרם מלח

1 כפית אורגנו

 

אופן ההכנה:

בצק

מכניסים את כל המרכיבים למיקסר עם וו לישה, לשים 10 דקות

לאחר הלישה מחלקים לכדורים (250- 300 גרם לכדור), ומקמחים

מסדרים את הכדורים (עם רווחים ביניהם) על תבנית מקומחת, מכסים במגבת

מתפיחים כ-24 שעות במקרר (אם אין אפשרות להכניס למקרר, ניתן להתפיח כמה שעות בטמפ' החדר)

 

רוטב:

טוחנים הכל בבלנדר/מעבד מזון, עד למרקם הרצוי

 

הכנת הפיצה:

•             משטחים את כדורי הבצק בתבנית פיצה

•             מורחים מעל כמות נדיבה של רוטב

•             מחממים תנור לחום גבוה, מכניסים את הבצק עם הרוטב ל-5 דקות, מוציאים ומוסיפים את המוצרלה ותוספות שאוהבים, ומכניסים שוב לתנור עד שהבצק משחים והגבינה מבעבעת

 

**   אם יש תנור מקצועי: אופים את הבצק, הגבינה והתוספות, בחום גבוה של

            300 מעלות, עד שהבצק משחים והגבינה מבעבעת.

 

 

*

ניוקי אורגני של תבואות

לכבוד חג השבועות, חברת "תבואות" משיקה סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים להפליא!

חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני מציעה סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים להפליא! 

בטעמי הסדרה: 

  • ניוקי תפוחי אדמה אורגני
  • ניוקי תפוחי אדמה אורגני ללא גלוטן
  • ניוקי תפוחי אדמה אורגני עם תרד
  • ניוקי תפוחי אדמה אורגני עם קמח כוסמין ותרד 

את הניוקי אפשר לשלב עם מגוון רטבים ומנות - החל בדגים, בשר או עוף וכלה בירקות, תבלינים או גבינות. הרטבים שנחשבים לקלאסים לליווי ניוקי הם רוטב עגבניות, רוטב חמאה ומרווה, בשאמל או רוטב חמאה וגבינה.


ניוקי (Gnocchi) הוא מאכל איטקלי מוכר, נפוץ ואהוב, המוכן מתפוחי אדמה, סולת, קמח, פירורי לחם או גבינת ריקוטה. המילה מציינת כופתאות וזאת צורת הרבים של המילה Gnocco. למרות שרואים בה סוג של פסטה, מרכיביה שונים. נהוג להגיש ניוקי עם רטבים שונים.


כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית. 

מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.


הצעת הגשה: ניוקי ברוטב חמאה ומרווה 

באדיבות תבואות והמתכונאית אריקה לוי


מצרכים:

2 חבילות ניוקי אורגני של "תבואות"

100 גרם חמאה מלוחה

שמן זית

10 עלי מרווה טריים (שלמים או פרוסים לרצועות)

3 כפות מים

פלפל שחור

גבינת פרמז'ן


אופן ההכנה:

להכין את הניוקי לפי ההוראות, לסנן, לשטוף במים קרים ולפזר מעט שמן זית מעל

לחמם מחבת עמוקה או סוטאז'. להוסיף 4 כפות שמן זית ואת החמאה. כשהיא נמסה, להוסיף את המרווה ולטגן מעט

להוסיף את המים. לערבב

להוסיף את הניוקי המוכנים, לערבב –לטגן. לתבל בפלפל שחור ולהקפיץ קלות 

לשים בקערת הגשה. לפזר מעל גבינת פרמז'ן ולהגיש



  *

                                                                                                         

                                                    

"פרימור" משיקה סדרת מיצים סחוטים טבעיים חדשה: הסדרה האדומה 

"פרימור", המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, מרחיב את מגוון המיצים ומשיק 3 טעמים חדשים המבוססים על פירות אדומים, תחת השם "הסדרה האדומה". 

 הסדרה החדשה כוללת: מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן ומיץ תפוח וחמוציות. מדובר בסדרה פונקציונלית כחלק מהמגמה של מציאות פתרונות בריאותיים, באמצעות עולם המשקאות. 

סדרת המיצים האדומה החדשה של פרימור מבוססת על פירות אדומים הידועים בתרומתם לבריאות בהם דובדבן, חמוציות, סלק, רימון– מזונות הנחשבים לעשירים בנוגדי חמצון ומטיבים בשמירה על הבריאות. על אף חמיצות הפירות האדומים, הטעמים מפתיעים במתיקות המאוזנת שלהם. הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים. 

הסדרה האדומה מצטרפת למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. 

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "בשנים האחרונות זיהינו ביקוש הולך וגובר לטעמים המבוססים על פירות אדומים ושלהם מנוכסים תכונות בריאותיות מגוונות וכן שילוב של פרי וירק . הצרכן מחפש טעמים ושילובים חדשים ומעניינים עם תכונות פונקציונאליות, במיוחד לאחר תקופת הקורונה, לכן בחרנו להתמקד במיצים מבוססי פירות אדומים העשירים בערכים תזונתיים חשובים ומטיבים , יחד עם ירק המייצרים חווית טעם מפתיעה". 

"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, חברת "גן שמואל מזון". בנוסף מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 – 15 ₪ לבקבוק 750 מ"ל. 

כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק. 

להשיג ברשתות המזון והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.



לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...