יום ראשון, 20 בנובמבר 2022

מיה Plus - ויטמינים ותוספי תזונה בסוכריות ג'לי למבוגרים ולילדים

 

חברת מיה נכנסה לשוק תוספי התזונה ומשיקה את המותג מיה Plus-ויטמינים ותוספי תזונה בסוכריות ג'לי למבוגרים ולילדים.

 


מיה פלוס תושק לראשונה עם מגוון רחב של 12 מוצרים – 6 מהם למבוגרים ו-5 לילדים ומוצר אחד שמתאים לכל המשפחה, מבוגרים וילדים יחד. 

מדובר בקטגוריה חדשה המהווה חדשנות כפולה בשוק תוספי התזונה והויטמינים – צורת צריכה חדשה של ויטמינים בסוכריות - קטגוריית תוספי התזונה בסוכריות ג'לי היא קטגרויית המזון הצומחת בעולם - וערוץ שיווק חדש ברשתות המזון ולא בפארמים.

תוספים אשר דומים לסוכריות הופכים את החוויה לחיובית וקלילה יותר, במיוחד לילדים אך גם למבוגרים ולגיל השלישי שלעתים צריכים לנטול כדורים נוספים

במיוחד לקראת החורף אני משתדלת לצרוך ויטמינים ולחזק את מערכת החיסון שלי ושל המשפחה ולמעשה אפשר לצרוך ויטמינים כל השנה ולחזק את מערכות הגוף השונות. הילדים שלי מאוד אוהבים ויטמינים בצורת סוכריות ג'לי, עבורם זה דומה לממתק ואני מרוצה מכך שהם מחזקים את המערכת החיסונית שלהם.

חשוב לדעת שחברת מיה מייצרת כבר למעלה מ-15 שנה ויטמינים ותוספי תזונה בתצורת סוכריות ג׳לי למותגים פרטיים ברחבי העולם.

התוספים של מיה Plus ישווקו ברשתות שיווק שונות וכך יהיו יותר נגישים ויהיה קל יותר לרכוש אותם, יחד עם קניות בסופר. 


מגוון המוצרים של מיה Plus: 

ילדים


(STRONG)ויטמין C ידוע כנוגד חמצון טבעי ומסייע בחיזוק מערכת החיסון.

(PROTECT) ויטמין D חיוני לבריאות העצמות. מעודד ספיגה של סידן.

(WINTER BOOST) שילוב של ויטמין C ומיצויי צמחים כמו פרופוליס, אכיניצאה וסמבוקוס.

(ENERGY) הרכב וויטמינים ומינרלים ויטמין C, ויטמין B3, ויטמין 5B, ויטמין 6B, ויטמין 12B, ביוטין, חומצה פולית ואבץ.

(SMART) אומגה 3 מסייעת בשימור וחיזוק הזיכרון.

 

מבוגרים

(REFRESH)כורכומין וג׳ינג׳ר – מכיל כמות גבוהה של כורכומנואידים להשפעה יעילה ומיטבית.

(WOMEN ENERGY) 23 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמינים A, C, D, E, K וקבוצת B, ברזל, סידן, אבץ ועוד מינרלים.

(MEN ENERGY) 22 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמינים A, C, D, E, K וקבוצת B, ברזל, סידן, אבץ ועוד מינרלים (micronutrients)

(SHINE) הקולגן מסייע בשיפור אלסטיות העור, לשמירה על מראה צעיר.

(BEAUTY) מולטי ויטמין בשילוב תוספת ביוטין.

(MEMORY) אומגה 3 מסייעת בשימור וחיזוק הזיכרון.

(EXTRA PROTECT) שילוב עם ויטמין C, ויטמין D ואבץ.


המוצרים יהיו זמינים לרכישה ברשתות יינות ביתן, רמי לוי שיווק השקמה, מגה, יוחננוף, זול ובגדול, רשת יש, אושר עד, נתיב החסד, נטו חיסכון, כמעט חינם, אחים יעקובי, מחסני השוק, שפע ברכת השם, שפע מזל וברכה ומעיין 2000. רשתות נוספות עתידות להתווסף בחודשים הקרובים.

כל המוצרים פרווה , נארזים בסביבה חופשית מגלוטן.



לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...