יום שלישי, 3 במרץ 2015

מיננה וקולקציית אביב\קיץ 2015





הוזמנתי לבית מיננה שנמצא ברשפון, לקבל הצצה לקולקציה החדשה, לאביב וקיץ 2015, אך גם להכיר יותר את מי ומה עומד מאחורי המותג. היה מעניין מאוד להבין כמה חשיבה, גם פרקטית, וגם עיצובית עומדים מאחורי עיצוב הפריטים המיוחדים של מיננה. 











נתחיל בהצצה לקולקציה החדשה: 










טרנדים אופנתיים של משבצות, עיבוד של המנומר שמלווה כבר כמה שנים בטורקיז על אפור, כלניות זרם חזק מאוד בשמלות ובטיצים, פרחים ריאליסטיים, קומופלאז', אופנת הרוק: בחיצים , טורקיז ואדום, וחליפות לתינוקות ושמלות ססגוניות קייציות וכיפיות. 















קיץ 2015 – אביזרים:
* קולקציית מתנות – קו עשיר, צבעוני מגרה ושמח, הלקוח מתוך עולם הממתקים. 


* תיק חדש דגם "מרי", קל במיוחד לנשיאה, מזכיר יותר בסגנונו את עולם האופנה, מגיע בשלל גוונים ובדים אופנתיים במיוחד. בתיק קיימים אקססוריז שונים: מקום לבקבוק שישאר חם, מזרן החתלה נשלף ותיק מיוחד למגבונים. לתיק צורות נשיאה שונות לכל מצב אפשרי: נשיאה בצד, בגב ובכתף. 


* ליין מצעים מגוון, רומנטי, רטרו ושיק. המצעים הנעימים הם בסיס בטוח לבריאות הנפשית של האם. כולל גוונים ושילובים רבים. וגם ליין זה כולל את ההמצאה של הסדיניות עם התיקתקים שלנו. הסדיניות נולדו כדי שלא נצטרך להחליף בכל פעם את הסדין כשהתינוק מרייר. והתיקתקים משאירים את הסדינית במקום. 






את המותג מיננה כל אמא מכירה, את הלוגו כל אחד בטוח כבר ראה, בין אם בקשר לבגדי ילדים או למוצרי טקסטיל נלווים לתינוקות. 

הסיפור מאחורי מיננה הוא נחמד: 

מיננה היא תוצרת כחול-לבן, ויותר מדוייק, שלושה נשים ואמהות הן השותפות של מיננה; 

קרן לוי שוהם, בת 39, בעלת תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים, ובעלת תואר שני במנהל עסקים Executive MBA, אמא לארבעה ילדים. בעבר ניהלה עסק משפחתי GALAXY בתחום ייבוא ושיווק מוצרי תקשורת ואלקטרוניקה.

ענת בן דב צברי, בת 39, אמא לשלושה ילדים וכעט בהריון רביעי. מהנדסת ביוטכנולוגיה במקצועי- עסקתי במחקר ופיתוח במהלך הקריירה הקודמת.

מיטל שני, בת 37, אמא לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, ניהלתי פרוייקטים בתחום ה- IT בחברת הייטק , מתגוררת בתשע השנים האחרונות בעיר שנזן שבסין. 

את מיננה הגינו במהלך תקופת ההיריון של שלושתן, בדיוק כשחיפשו מוצרים עבור הקטנטנים שלהן, ובעצם גילו, שכל מוצר שהיה ייחודי ומעוצב היה גם מאוד יקר... וכך גמלה בליבן ההחלטה למצוא פיתרון הולם עבור אמהות כמוהן, ובמהלך ההריונות האישיים של שלושתן, נולד גם "מיננה". 

ומה פירוש המילה "מיננה"? משמעותה "ילד שלי" בספרדית. 

הכוונה שלהן מראש היתה, ליצור מגוון רחב של מוצרים, תוך שמירה והקפדה על רמת האיכות, הנראות, הפונקציונאליות ולא פחות חשוב ,המחיר. 

העובדה שאחת משלושתן מתגוררת בסין, אפשרה להגיע ליעד המחיר האטרקטיבי ובתוך כך לשמור בנאמנות על ערכי המותג. 

המוצרים של מיננה מקוריים, ולא מעט מהם מוגנים בפטנטים רשומים. 

עם המותג מיננה, הן זכו בתחרות העסקים הקטנים מטעם ידיעות אחרונות, בנק הפועלים וYNET בשנת 2013. 

בשנים האחרונות, מיננה פרצה גם את גבולות הארץ, וכיום ניתן להשיג את מוצרי מיננה ניתן כבר באנגליה, גרמניה, צ'כיה, בולגריה, אוסטרליה, שוויץ, יפן, הונג קונג, בלגיה, הולנד לוקסמבורג ואיטליה! 




קצת היסטוריה אופנתית של מיננה:  

ואם כבר עוסקים בהיסטוריה ואופנת ילדים, האם ידעתם שפעם היה מקובל להלביש את הבנות בכחול ואת הבנים באדום ואפילו בשמלות??




יחד עם המעצבת הראשית, אורית קדם סער (בעלת תואר שני בספרות כללית. אמא לילדה בת 11. בעבר עיצבה תלבושות לתיאטרון ולטלוויזיה ועשתה סטיילינג בעיתונים ובקטלוגים.) הביאו בתחילה את הטרנד של העברת אופנת הקטנים למגרש של הגדולים, כי הרגישו שהאופנה לא מספיק קולית, שקיים חוסר בקוויים נקיים ופחות מקושקשים. וכך חיפשו חומרים וצבעים חדשים לעבודה והביאו את מכנסי המעטפת והחיתול לבגדי הקטנים ומבד ריב ששימש בעיקר לאלמנטים כמו חגורה ומנז'טים שהפכו לקולקציה שלמה. דוגמה נוספת: בד פופי שהיום,בעקבות מיננה, כולם מייצרים ממנו ביגוד, היה קיים אז רק כשמיכות והן עשו ממנו מעילים ווסטים. 



הצבעים בהם השתמשו לא היו שגרתיים באותם ימים. חום לבנות ולבנים, אפור כהה, כחול ולא תכלת. הקווים היו מאוד נקיים וחלק מהגזרות נלקחו מעולם הספורט, האלמנטים הקישוטיים היו ועד היום הם בעיקר אפליקציות מבדים, צורות ברורות ופשוטות מתוך עולם הילדים, מטוס, אוטו, פרח ושימוש בבדים מפוספסים. זה היה הקו מההתחלה לאופנת התינוקות. 



מוצרים - המוצרים התפתחו מתוך צורך אמיתי של אמהות לתינוקות, וכך יצרו מוצרים בעלי עמידות, שימושיים לטווח ארוך, בעלי פתרונות שונים לבעיות שנתקלנו בהם וכמובן דאגו לכך, שיהיו יפים, אופנתיים ומדליקים.





מקורות העיצוב וההשראה: 

כל קולקציה מתחילה מתוך מחקר על הסביבה, במובן הרחב: אמנות, עיצוב, וקשר ישיר עם קהל הלקוחות. בשילוב של צרכים מוגדרים, כמו נוחות ופונקציונליות. בתוך המרחב הזה מתחיל המשחק והעיצוב.

ההשראה היא אוסף של חוויות, מראות, אמנות, טרנדים עולמיים שעוברים אדפטציה לעולם הילדים. נשות מיננה מספרות סיפור על חום יופי, התפתחות ומשפחה. אנחנו יוצרות חוויה שמתחילה בהוויה האישית שלהן כיוצרות וכאמהות לילדים, שהבסיס שלה הוא תמיד אהבה. 



לגבי החומרים, הם חייבים להיות נעימים ורכים, שימוש מאוד מצומצם בפוליאסטר ושימוש נרחב ב 100% כותנה אריג וסריג. שימוש בגומי נוח ונעים לגוף הילד הרך, האפליקציות תמיד מכוסות בבד כותנה פנימי ותמיד מקפידות שהתפרים הפנימיים לא יהיו בולטים. 
כמעט את כל הבדים, נשות מיננה מייצרות, על מנת להדק את כל נושא הרכבת החומרים מהם עשויים המוצרים, והתבניות שלהם גם הן מייצרות בסטודיו שברשפון. 


תשומת לב מרובה ניתנת לנושא הנוחות בשימוש, בשימור ובכביסה. זאת אחת הסיבות שהמוצרים מבדים ושאין שימוש בפלסטיקים ובברזלים שעשויים להוות בעיה. 


דוגמאות נוספות של מוצרים מיוחדים המשלבים מספר שימושים, וזאת על מנת להאריך את זמן השימוש במוצר עצמו ולחסוך להורים טרחה וכסף מיותר. למשל:


* מזרן פעילות 3 ב-1 לתינוק – בתחילת דרכו, מתקפל המשטח לצורת אמבטיה ומשמש כמיטה לתינוקות קטנטנים. בהמשך, הוא נפתח לצורת מזרן פעילות, וכשמגיע הרגע שבו התינוק זוחל ממנו החוצה, זה הזמן לקפלו לצורת הספה, שהיא השלב השלישי באבולוציה שלו.


* כרית הנקה ייחודית 3 ב-1 – בהתחלה, מסייעת הכרית בהקלת השינה עבור האישה ההרה, מאוחר יותר היא משמשת ככרית הנקה ובסופו של דבר הופכת למשטח עבור התינוק- אליו ניתן לחבר קשת צעצועים המגרה את חושיו.


* מגן ראש ייחודי- מגן הראש מורכב מחבקים נפרדים, כלמעשה כל חבק עוטף סורג במיטת התינוק- וכך, המיטה נישארת מאווררת באופן מיטבי והתינוק לא נעלם מעינו של ההורה. התינוק זוכה להתבונן מבעד לחבקי הסורגים אל סביבתו והמוצר מיועד לשימוש גם בלול, גם בעריסה וכאמור- גם במיטת התינוק.




כיום:
מיננה מתפתחת וגדלה והיום משלבת בין עיצובים שהם נקיים וקלאסיים יותר, לעיצובים ססגוניים ומתוחכמים. הנקיון מתבטא בגזרה ובצבע, אבל אז הדגמים עשירים בחיתוכים ובאלמנטים. עיצובים של ליינים יותר ססגוניים, הרבה טקסטורות וצבעים חזקים, ליינים לתינוקות עשירים באפליקציות הלקוחות מעולם הילדים, פרחים רומנטיים שתמיד מספרים סיפור על יופי, בית ומשפחה מופיעים בצורות שונות במוצרים ובביגוד. 




אני נדלקתי לגמרי על החולצות השחורות, עבור הבנים שלי.

מה דעתכם?



 מוזמנם להתרשם מן הקולקציה המלאה (שתושק בימים הקרובים) באתר ובחנויות וממגוון המוצרים המקסימים, יפים ושימושיים. 



  http://www.minene.net/default.aspx

 https://www.facebook.com/mineneIL/timeline




לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...