יום רביעי, 25 במרץ 2015

BabyOutlet - חנות עודפים ענקית עם מחירים משתלמים


בייבי אאוטלט היא חנות העודפים הראשונה והיחידה בארץ למוצרי תינוקות. החנות משתרעת עפ"נ כ-1000 מ"ר ומציעה מבחר ענק של מוצרים וציוד לתינוק, במחירים אטרקטיביים והנחות קבועות של כ-20% עד 70% מהמחיר הרגיל. המחירים זולים ונמוכים משמעותית מאחר ובחנות נמצאים עודפי ייבוא של המותגים הגדולים והמכירה מתבצעת ישירות מהיבואן לצרכן. המוצרים הנמכרים בחנות חדשים לגמרי ושייכים לקולקציה של שנים קודמות או מוצרים מתצוגה במצב מעולה ועם אחריות יבואן מלאה וללא פשרות!

 
בבייבי אאוטלט ניתן למצוא מבחר ענק של עגלות תינוק, טיולונים, כסאות אוכל, סלקלים, מושבי בטיחות, לולים, מיטות וריהוט לתינוק, טרמפולינות, צעצועים, בקבוקים, מוצצים, אביזרי בטיחות, מיטות מעבר, מנשאים ועוד. 
 

החנות מחזיקה גם מגוון מוצרים איכותי וחדש של המותגים הכי נחשבים בשוק, כגון: Peg Perego, BRITAX, CHICCO, GRACO, JOOLZ, MAMAS & PAPAS ועוד.

טוילנד היא החנות המקוונת של בייבי אאוטלט, הקיימת למעלה מ-12 שנים. האתר כולל בתוכו מגוון עצום של מוצרים וציוד לתינוקות, ילדים, לנשים בהיריון ולאחר לידה, מושבי בטיחות מבית כל המותגים הנחשבים ומבחר ענק של מוצרי בטיחות.




הקניות בחנות אאוטלט לרוב ממש משתלמות, אני ציפיתי לראות את החנות במשכנה החדש, מכיוון שכבר הייתה לי היכרות עמה בעבר, כששכנה בבצרה. שם קניתי מספר פריטים, אשר משמשים אותי כבר כמה שנים עם ילדיי השונים עד היום. מיד כשנכנסתי לחנות, התרשמתי מן המגוון, החל מצעצועים לתינוקות, עגלות ממותגים שונים, תיקי עגלה, לולים מיטות ועוד. המחלקה של הבטיחות מיד שובה את העין, סלקלים ומושבי בטיחות מן המותגים הידועים והבטוחים ביותר ועד למותגים פחות ידועים, ומכל קשת המחירים, אבל המחירים נמוכים סה"כ בהשוואה לחנויות אחרות , ובמיוחד עכשיו, בחודש הבטיחות.
אני ניצלתי את ההזדמנות, והתעניינתי בכסא בטיחות לבני הקטן. פניתי אל המוכרים ותיארתי מה אני מחפשת ובאיזה תקרת תקציב, וקיבלתי מענה מקצועי ביותר, שנתן לי לבחור בין מספר חלופות. פרמטר אחד שהיה ממש חשוב לי הוא: רוכבו של הכסא, שכן יש לי במושב האחורי של הרכב 2 מושבי בטיחות, ולהכניס אחד נוסף, זה לא ממש טריוויאלי. המוכרים שבחנות מיד הציעו לבדוק שאכן יש מקום במושב הרכב, למושב שבחרתי. הם ניגשו עימי לרכב ובסבלנות ובאדיבות רבה, הצליחו להתקין לי אותו, הייתי ממש מאושרת כי חששתי שלא אמצא כסא כזה שיתאים מבחינת המקום, אבל בגלל המגוון הרחב שם, הצלחתי למצוא את מבוקשי. לבסוף יצאתי משם גם עם מספר פריטים אחרים שנראו לי ממש משתלמים. 

אז למה כדאי להגיע לחנות ובעיקר החודש :
אמרנו מחיר - מחיר המצורים בחודש הבטיחות הוא נמוך משמעותית ממחירי המוצרים בשאר ימי השנה, המחירים המיוחדים מוצעים בשיתוף עם היבואנים ובעידודם.

אמרנו מגוון - טוילנד ובייבי אאוטלט הן בין החנויות החנויות היחידות בישראל המציעות מגוון ענק של כל החברות המובילות בעולם וכן מציעות גם מבצעים על מוצרי בטיחות לבית ולא רק לרכב כנהוג במקומות אחרים.

חשוב לא פחות, מקצועיותהחנות מתמחה במושבי בטיחות, מעניקה יעוץ מקצועי בבחירת המושב הנכון והמתאים ביותר מתוך מגוון ענק, התקנה מקצועית ברכב לרבות שרות התקנה חוזרת במקרה הצורך (רכב חלופי, היפוך מושב, פירוק מכל סיבה וכו....). בימי שישי, בתקופת חודש הבטיחות, מגיע למתחם החנות אבי ורון למתן יעוץ מקצועי ונטול אג'נדה מסחרית ע"מ לספק להורים את הפתרון הנכון ביותר לילדם.
                            

בייבי אאוטלט
 האנגר הירוק, רחוב היוצרים 11 כפר סבא.
שעות הפתיחה בימי חול 10:00-19:00, שישי 09:00-14:00
טלפון: 09-7747477
http://www.baby-outlet.co.il

טוילנד
http://www.toyland.co.il


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...