יום רביעי, 25 במרץ 2015

פיצ`פקעס ברשת - אתר מוצרי צריכה ופטנטים ללא פערי תיווך

 

פיצ'קעס ברשת

זהו אתר מכירות, בו תמצאו מוצרי הנוחות לבית ולמטבח, פטנטים, מוצרי פנאי ומוצרי חשמל ועוד. האתר הוקם לאחר 30 שנות וותק וניסיון בשיווק ובמכירות בישראל. חברת מור-דיל מוצרי צריכה ופטנטים, הינה חברה המפעילה את אתר המכירות "פיצ`פקעס ברשת".


אתר זה מאפשר לגולשים לבצע קניה מקוונת ומאובטחת, בצורה נוחה, פשוטה, ידידותית וישירה ללא פערי תיווך. ניתן למצוא אצלנו באתר מגוון גדול של מוצרים המוצעים למכירה, מתחומים שונים כגון פטנטים ייחודיים, מוצרי נוחות לבית ולמטבח, מוצרי אלקטורניקה וחשמל, מצורי ספורט ועוד. הקניה ב"פיצ`פקעס ברשת" מבוצעת בסביבה מאובטחת תוך שימוש בפרוטוקול SSL המערבל את הנתונים בזמן אמת.
מתחייבים למסחר הוגן, לגילוי נאות, לקניה מאובטחת, לשמירת פרטיות

אני רכשתי באתר את מכשיר המאסטר-סלייסר, אחרי ששמעתי וקראתי עליו המון המלצות. ועכשיו גם אני יכולה להצטרף בלב שלם לממליצים. 
 למי שעוד לא הספיק לשמוע על המאסטר-סלייסר, זהו קוצץ ירקות הכי חד כרגע בשוק ולכן הוא עושה זאת בזמן הכי מהיר. בנוסף יש לו חלקים שהופכים אותו למעבד מזון, מקציף חלבונים ומייבש ירקות ופירות

באתר תמצאו גם מבחר מכשירי מולטיקייק. (עדכון מה-25.3.2015)

 
קיבלתי שני מוצרים מהאתר לסקירה בבלוג: 

משענת גב אורטופדית

השעות הרבות בהן אנו מבלים בבית, בעבודה בישיבה מול מחשב או נסיעה ברכב יוצרות עומס על עמוד השדרה וגורמות לכאבים. עם כרית התמיכה אפשר להקל את העומס הנוצר על עמוד השדרה, למנוע כאבי גב ולשפר את היציבות ולהינות מנוחות בישיבה. משענת הגבהאורטופדית, מאפשרת ישיבה נוחה לזמן ממושך ללא כאבי גב, היא גם בעלת אזור קמור לתמיכה לגב התחתון.
המשענת כוללת רשת מונעת הזעה וכדוריות המעניקות עיסוי קל, היא ניתנת לשימוש בבית ברכב ובמשרד.

המשענת מתאימה כמעט לכל מושב, היא התלבשה בקלות על כסא המחשב שלנו. אני, כבר מגיל צעיר יחסית,  ובהריון הראשון, סבלתי מכאבי גב בחלק התחתון בעיקר, ואני יודעת שחלק מזה נובע ישיבה לא נכונה וחוסר תמיכה בגב וכו`. גם כיום אני מבלה חלק גדול מול המחשב לכן, מיד הלבשתי את המשענת על כסא המחשב, והופתעתי לגלות כמה שזה נוח, גם בזכות  שהמשענת גמישה.

מחיר: 39 ש"ח

מנקה הפלא לחלונות - מגנטי
כשראיתי את המוצר, ואת סרטון ההדרכה שלו, חשבתי שזה ה-מוצר בשבילי! לנקות חלונות זה לא דבר פשוט, ויש לנו חלונות הזזה שבשביל לנקות אותם מהצד החיצוני צריך לפרק את כל החלון החוצה, וזה משהו שאני לא יכולה לעשות לבד, וזה מוביל לכך שמנקים חלונות פעם ב.. ככה בערך לפני פסח נגיד.
איזה רעיון מעולה!, כמה מסקרן ואיך זה עובד בפועל?, והנה משהו שגרם לי חשק ללכת ולנקות את החלונות!
מדובר בעצם בשני מגבים עם מגנט חזק, שכל אחד מהם שמים בצד אחד של החלון וכך בעצם בפעולה אחת מנקים את שני צידי החלון, כמה פשוט ונוח זה היה!


צריכים רק קערה עם מים וסבון ואת מגב הפלא, בלי סמרטוטים. מגב הפלא גם מנקה וגם מנגב, זהו, כבר לא צריך לחכות לנקיונות פסח כדי שהחלונות יהיו נקיים, זה ממש קל ופשוט.


סרטון הדגמה:

מדובר אגב בתוצר כחול-לבן שמיוצר בישראל.

מחיר למנקה הפלא לחלונות: עכשיו במחיר מבצע באתר 59.90 ש"ח (במקום 99.90 ש"ח)
מחיר למגב הפלא לניקוי מרפסת שמש (בעל מגנט חזק במיוחד): עכשיו במחיר מבצע 79.90 ש"ח (במקום 149.90 ש"ח)
מחיר למגב הפלא לניקוי חלונות כפולים: עכשיו במחיר מבצע 119.90 ש"ח (במקום 199.90 ש"ח)
ויש גם מחירי מבצע על קניית זוג מגבים

חברת מור-דיל משווקת את מוצריה בנקודות מכירה הנמצאות במרכזי קניות, קניונים, שווקים מרכזים וירידים הפזורים בארץ. בנקודות המכירה ניתן לצפות בהדגמה של חלק מהמוצרים הקיימים באתר. לקוח המעוניין לצפות בהדגמה של המוצר, מוזמן ליצור קשר דרך האתר ויופנה לנקודת המכירה הקרובה.

 
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

(נכתב ב-26.2.2014)

תגובה 1:

  1. אפשר להקל את העומס הנוצר על עמוד השדרה ע"י כריות תמיכה לגב

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...