יום רביעי, 25 במרץ 2015

סרום Lancome Visionnaire - פוסט התרשמות שלישי ומסכם את התוצאות



Lancome Visionnaire
פוסט שלישי ומסכם תוצאת מבחן

הבטחתי להתנסות במשך חודש ולעדכן בתוצאות לגבי הסרום החדש של לנקום, ויזיונר. 


עד כה, היה עדכון ביניים, לאחר שלושה ימים של התנסות, בו ציינתי שהתחלתי להשתמש עם הסרום כשעור הפנים שלו לא היה במיטבו והעור מתחיל להרגיש נעים יותר למגע. 


אז לאחר מעט יותר מחודש של שימוש בוקר וערב עם הסרום, עור הפנים אכן מרגיש נעים וחלק במגע, יש שיפור גם במראה לדעתי, העור נראה חלק וחיוני יותר. 

מצד שני, יש בי מעט אכזבה כי ציפיתי ליותר ואני לא רואה הבדל משמעותי מאוד. 

הסרום מאוד נעים ונוח לשימוש, הבקבוק שלי ארוך וצר, כך שהוא לא תופס הרבה מקום במדף הקוסמטיקה, יש לו לחצן, ויוצא מעט מאוד קרם, כך שהסרום לא מתבזבז. 
אני לוחצת פעם וחצי, כי אני אוהבת להרגיש את השכבה על כל הפנים, והסרום נספג מאוד מהר. לדעתי אפילו מהר מידי, כי שוב, אני אוהבת להרגיש מעט את התחושה שמרחתי משהו על הפנים. אבל זה משהו אישי, וזה מאוד נוח כשמיד אחרי זה רוצים לאפר את הפנים, הכל כבר נספג. 


הריח של הסרום מאוד עדין ונעים. 

סך הכל מוצר אלגנטי, מאוד נוח ונעים לשימוש, התוצאות נחמדות אך לא הפילו אותי מהרגליים.


ניסיתי להציג לכם צילום קלוס-אפ של העור לפני השימוש בסרום ויזיונר ואחרי השימוש איתו:

לפני


אחרי



הסרום מגיע בגדלים שונים. מחירים מומלצים לצרכן (לפני הנחות המוצעות ברשתות הפארם):
30 מ"ל - 523 ש"ח, 50 מ"ל - 679 ש"ח, 75 מ"ל - 749 ש"ח.


את פוסט ההתרשמות הראשוני על סרום ויזיונר אפשר לקרוא כאן שוב. 

את פוסט הביניים לאחר שלושה ימים של התנסות עם סרום ויזיונר אפשר לקרוא כאן שוב.


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...