יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

להרוויח כסף באמצעות סקרים באינטרנט - המלצות שלי על אתרים שונים




כל אחד בטוח מכיר את זה שמתקשרים אליכם בשעות הכי לא נוחות בטלפון ומבקשים ממכם לענות על סקר "קצר". מרוב האנשים שמעתי שהם לא אוהבים את זה, לא רוצים להשתתף כי אין להם זמן או סבלנות ומרגישים מוטרדים או חושבים "מה יוצא לי מזה". האמת שאני בדרך כלל עונה אם מתאפשר לי, מתוך רחמים לצד השני בקו, שסך הכל מנסה לעשות את העבודה שלו, ומרוויח שכר מינימום כנראה. אני בעצמי עבדתי בעבר הרחוק, בחברת סקרים אז אני יכולה להבין את זה.

היום קיימות אלטרנטיבות בעזרת האינטרנט, וכנראה שעוד אנשים עלו על חוסר הרצון של אנשים לענות על סקרים בטלפון "מבלי שיצא להם מזה משהו", והקימו אתרי סקרים, שיטה יותר נוחה ואף מתגמלת עבור העונה על הסקר.


הפוסט מעדכון בתאריך 27.2.22


וככה זה עובד: 
 אחרי שנרשמתם לאתר, הסקרים נשלחים אליכם במייל. אפשר אמנם לדחות את ההיענות לסקר, אבל לא כדאי לעשות זאת להרבה זמן מכיוון שהסקרים נסגרים בדרך כלל מהר. ומה שכמובן הכי כיף, זה שיש תגמול! רוב החברות מציעות תגמול של תווי שי.



אני רוצה להציג בפניכם כמה חברות סקרים בהם תדירות הסקרים שהם שולחים גבוהה, והתגמול יחסית גבוה,הכל על בסיס הנסיון האישי שלי ומי שעוד לא רשום, מוזמן לעשות זאת כמובן:



בחברת iPanel מקבלים על כל 500 נקודות שאספתם, תוו שי של 50 ש"ח:



להצטרפות כנסו  



בנוסף יש אתר נחמד בשם פאנל פרוייקט המדגם. כאן צריך לצבור לפחות 50 ש"ח, אך הם הפסיקו את שיטת התווים ונותנים במקום תגמול כמו ביימי ועוד.
להצטרפות כנסו  http://www.midgampanel.com?ref=123426
 





יש גם את PanelView, אליו הצטרפתי רק לאחרונה ועוד לא יכולה להיגד לכם הרבה על תדירות שליחת הסקרים, אבל בנתיים נראה גם שהתדירות בסדר ואפשר בהחלט לצבור נקודות
אחרי צבירה של 500 שנקודות מקבלים תווי שי של 50 ש"ח.

אחרי ההצטרפות ומילוי שאלון פרופיל אישי מקבלים כבר 100 נקודות.



  http://PanelView.co.il/Join.aspx?ref=407067027





אלו הם האתרים שלפי הנסיון שלי שולחים יחסית בתדירות גבוהה סקרים וגם מחלקים ניקוד באופן שמאפשר להגיע תוך זמן סביר לסכום המינימלי שדרוש להזמנת תווי שי. 

אתר סקרים מספר אחד מנסיוני, הוא אתר iPanel, ממנו אני מקבלת הכי הרבה סקרים והניקוד יחסית גבוה, כך שהצלחתי לקבל כבר מספר פעמים תווי שי. 




ויש את Brandman Research, בו מקבלים על כל 100 נקודות תווי שי  בשווי 100 ש"ח. סכום ניקוד בממוצע על סקר הנו כ-3 נקודות.
באתר הזה אין אפשרות של הוספת חברים ולהרוויח על זה.











  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...