יום ראשון, 15 במרץ 2015

מסקרה חדשה של Loreal - Miss Manga - סקירה+טיפים







לוריאל פריז משיקה מסקרה מגה ווליום מיס מנגה - מסקרה עם מברשת שגמישה 360 מעלות, כדי לכל הריסים, העליונים והתחתונים ולהגדיל את נפח הריסים פי 15!  

המברשת בצורה של חרוט, והיא גמישה, מה שהופך אותה למאוד נוחה כדי להגיע ולמשוך את המסקרה על כל הריסים מכל זווית שנבחר. 




שמה של המסקרה, "Miss Manga" על שם דמויות המנגה, שאחד המאפיינים החזותיים הבולטים ביותר של המנגה הוא העיניים הגדולות של הדמויות.

מנגה היא אמנות הקומיקס היפנית. המאנגה התפתחה במקביל לקומיקס המערבי, אך שונה ממנו הן במאפיינים גראפיים, עלילתיים ומבניים והן בתרבות הסובבת את התעשייה. (מתוך ויקיפדיה).




















כשאני התחלתי להתאפר בתקופת התיכון, ההתנסות הראשונה הייתה עם מסקרה בעיניים מידי פעם, ואז התחלתי להתרגל לשים מסקרה בכל יום ולהוסיף מידי פעם קו אייליינר, ועד היום, שניהם חלק בלתי נפרד מה"לבוש" היומיומי הבסיסי שלי, במיוחד המסקרה. בלעדיהם אני לא יוצאת מהבית. יש לי ריסים מעט בהירים, במיוחד בקצוות, ואם אני יוצאת בלי מסקרה, כולם ישאלו אותי אם אני עייפה או אפילו אם אני לא מרגישה טוב...לא בלי המסקרה שלי! 
והמסקרה שלי, משתנה ומתחלפת, בהתאם למבצעים ולחידושים. הפעם ניסיתי את המסקרה החדשה של לוריאל, חברה מובילה כמובן שקשה להתאכזב ממנה, אך הפעם הפתיעה בגדול - חידוש המברשת הופך את הפעולה ליעילה ונוחה פי כמה, ומייד מבחינם איך שהריסים מתעבים ומתארכים, ועדיין נראה טבעי לדעתי. 




אהבתי מאוד. 



במהלך חודש מרץ ניתן להשיג את מיס מנגה מחיר השקה של 49.90 ש"ח


את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.



רוצים טיפים נוספים כדי לקבל "עיני מנגה"?
קבלו עצות מקארים רחמן  Karim Rahman , אמן האיפור הבינלאומי של לוריאל פריז, המציג שלב אחרי שלב כדי ליצור עיניים מרהיבות במראה קאוואיי.

שלב 1 - הניחי את המברשת בצורה אופקית על בסיס הריסים.
שלב 2 - העבירי אותה בתנועות זיגזג מהשורשים לקצוות בעזרת המברשת המעוצבת.
שלב 3 - תפסי את הריסים התחתונים עם קצה המברשת המעוצב כחרוט.




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...