יום שני, 16 במרץ 2015

דומינוס מוסיפה גבינת קשיו לפיצה טבעונית ומוצרים נוספים ללקוחות הטבעוניים







דומינו'ס מחדשת עם גבינת קשיו משובחת ומוצרים נוספים לטובת הלקוחות הטבעוניים



לאחר שדומינו'ס פיצה הייתה הרשת הגדולה הראשונה בישראל שהשיקה את הפיצה המשפחתית הטבעונית לפני כשנה, החברה ממשיכה ומשדרגת את התפריט הטבעוני עם גבינת קשיו חדשה ועוד שורה של מוצרים חדשים המיועדים לקהל הטבעוני, ביניהם: פיצה אישית טבעונית, קלצונה, לחם שום, אצבעות גבינה ותוספת גבינה לפיצה המשפחתית. כל המוצרים הללו מתווספים לפיצה המשפחתית הטבעונית וכמובן לקלחוני התירס והסלט שכבר קיימים בתפריט. 



מתוך הרצון לעודד טבעונים להתנסות במוצרים החדשים, דומינו'ס פיצה החליטה לתמחר את התפריט הטבעוני החדש בדומה לתפריט הרגיל, למרות עלויות גבוהות יותר של  חומרי הגלם,  כך למשל: לחם שום/אצבעות גבינה טבעוניות ימכרו ב- 19.90 ש"ח, ופיצה אישית טבעונית ב-26.90 ש"ח






יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "בעקבות הביקוש וההצלחה הרבה לפיצה הטבעונית, החלטנו להרחיב את התפריט הטבעוני שלנו ולאפשר מגוון מוצרים עבור הקהל הטבעוני בישראל. כחברה המובילה בתחום הפיצות בישראל, אנו שמים דגש על פנייה למרבית קהלי האוכלוסייה השונים. מגמת הטבעונות תופסת תאוצה בישראל והופכת מטרנד לאורח חיים של רבים, ואנו בדומינו'ס שמחים להעניק לקהל הטבעוני אפשרויות מגוונות של בחירה לא רק בפיצה אלא גם במנות הנלוות אליה (אגב עמי בשום מקום לא ציינת שלקחנו גם את הגבינה והרמנו אותה בכמה רמות למעלה על ידי שילוב הרכב גבינה חדש שכולל גם אגוזי קשיו בפנים). התפריט הטבעוני שלנו עבר קבוצת מיקוד ומבחני טעימה בהצלחה רבה. הלקוחות הטבעוניים של דומינו'ס ייהנו מפיצות, אצבעות גבינה, לחם שום ועוד עם מגורדת טבעית של "טבע דלי" המועדפת על קהילת הטבעוניים ומאושרת על פי Vegan Friendly" ".



הפיצה הטבעונית ושאר המנות המוצעות בתפריט הטבעוני אינם כוללים אף מרכיב מהחי, כדוגמת שומן החי, ביצים, דבש וכדומה (אך יש לציין כי המנות נעשות על גבי שולחן העבודה הרגיל של דומינו'ס ואינן מיועדות לבעלי רגישות או אלרגיות למוצרי חלב). בהזמנת פיצה טבעונית ניתן לבחור בין הבצק הקלאסי, בצק דק ללא הקשה ובצק מחיטה מלאה. כמו- כן, לפיצה מגוון תוספות צמחוניות כגון: זיתים, בצל, פטריות, עגבניות, פלפל חלפניו, תרד, חצילים וכד'.



התפריט הטבעוני נבנה בדומינו'ס פיצה ישראל בשיתוף ותחת תו התקן הידוע ביותר של הטבעונות בישראל ה-Vegan" Friendly". תו תקן זה הינו למעשה פרויקט של העמותה למען עתיד טבעוני שהוקמה לפני כשנה וחצי. מטרת העמותה והפרויקט – סימון מסעדות, בתי קפה, רשתות מזון וחברות קייטרינג בתו ה- Vegan Friendly במטרה לקדם עסקים שהם ידידותיים לטבעונים. תו זה כולל הוספת מנות טבעוניות לתפריטים וסימונם. דומינו'ס פיצה, העובדת בשיתוף עם העמותה, הינה רשת הפיצות הראשונה שמקבלת  את תו התקן. על פי העמותה כדי שיינתן תו תקן בתחום הפיצריות, יש צורך שתוצע פיצה עם גבינה טבעונית. מכירת פיצות ללא גבינה אינה מזכה בתו התקן, וזאת מאחר שכל פיצרייה יכולה להציע פיצה ללא גבינה.




כרשת המזון המובילה בתחום הזמנות המשלוחים און-ליין תהיה אפשרות לקהל הלקוחות לרכוש מנות מהתפריט הטבעוני בכל האמצעים הדיגיטליים של הרשת, אפליקציות הסלולריות באנדרואיד אייפון ווינדו'ס פון, כמו גם דרך הטלפון ואתר האינטרנט

אני לא טעמתי את הפיצה הטבעונית, אך רציתי לעדכן בבשורה זו, כיוון שהביקוש למוצרים טבעוניים גדל, ואני יודעת, אפילו מקרוב, שזאת בשורה משמחת לטבעוניים. 


https://www.facebook.com/DominosPizzaIsrael 



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...