יום שלישי, 14 באפריל 2015

אולם אירועים חדש במיני ישראל - אטורה


פארק מיני ישראל בבעלות שיכון ובינוי וקבוצת עזריאלי מתרחב ומשיק בית חדש לאירועים וכנסים בשם "אטורה".






המקום החדש נקרא "אטורה" (מלשון המילה מיניאטורה) 

והוא ממוקם בפארק מיני ישראל בלטרון, כ-20 דקות מירושלים ותל אביב. 

המקום יכול לשמש מקום לכל מי שמחפש אירוע באווירה מיוחדת, לאירועים עסקיים ופרטיים, כנסים, ערבי חברות ואירועי השקות לחברות מסחריות. 

המקום עשוי להכיל עד 800 איש לאירועים בעמידה (אירועי מינגלינג) ו- 500 איש לאירועים בישיבה.


כך זה היה נראה באותו ערב מלמעלה:


בערב ההשקה, עיצבו במקום חופה מרחפת עם בלונים, ולאורך כל הפארק היו בלוני ענק שנראו בשמיים. 



אטורה יעבוד בשיתוף פעולה גסטרונומי עם הקייטרינג הנודע "דיינר", בעל מוניטין רב וניסיון של למעלה משני עשורים בענף האירועים הפרטיים והעסקיים. 


כל הדוכנים הוצבו בקרבת המיצגים של מיני ישראל. 



אטורה עוצב על ידי האדריכליות - קריסטינה קרמר והילה צור שהקפידו על עיצוב משולב בקווים נקיים, לצד חמימות ביתית המתכתבת עם אלמנטים תעשייתיים כסלון ביתי בקנה מידה ענק כהפוך על הפוך לקונספט של הפארק כולו. על הסטיילינג הופקד שלומי אילנו שבחר להשתמש בחומרים טבעיים כגון בטון, מתכת ועץ, כשגופי תאורה וריהוט ממשיכים את הקו העיצובי שהינו ניטרלי ומאפשר לכל אירוע לקבל אווירה אישית וייחודית. ההשראות לעיצוב והלבשת החלל מושפעת מהמיקום במיני ישראל ולכן נבחרו אביזרי סטיילינג שיוצרים השראה של חנות מזכרות, מיני כסאות מיני בניינים, שילוב אקלקטי של אביזרים שיוצרים תחושה של מיני, בנוסף מוטיב הגלובוס, כדור הארץ, בולט בגופי התאורה ובאיבזור ומתחבר לגלובוס, שילוב הדברים בחלל אורבני יצרו אקלקטיות ועניין ודיאלוג קסום בין החלל לנוף שמשתקף ממנו.
ביחד עם רהוט במראה אקלקטי מחומרים טבעיים, טקסטילים ופרטי רהוט מגוונים נוצר החלל ואווירתו.




ב- 2013, עם כניסתו לתפקיד, צביקה קראוס (לשעבר בעלים ומנכ"ל חברת ההפקות "כפיים", מחברות ההפקה המובילות בישראל), שם לעצמו מטרה להצעיד את פארק מיני ישראל לכיוונים חדשים והבטיח מהפך משמעותי שיכלול בתוכו שלושה צירי פעילות עיקריים- מרכז תוכן למשפחות וילדים, מרכז תרבות ישראלי מוביל ובית לאירועים וכנסים מהמרכזיים בשוק.



באותו הערב, לא רק שנהננו מאוכל טעים ומשובח, אלא גם מנופי ארצנו הקטנטונת, תוך כדי שיטוט בתוך מיני ישראל, וגם מאווירה של אירוע יוקרתי ובנוסף מופע סוחף ושמח של שלישיית מה קשור. 
מה קשור הקפיצו את הקהל עם מחרוזות שירים מקשת של סגנונות וזמנים.





לפרטים נוספים: http://atura-house.co.il/
 https://www.facebook.com/aturahouse


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

5 תגובות:

  1. וואו, איזה יופי של מקום נראה מרהיב מאוד, ראיתי אולם אירועים בראשון לציון שמאוד מזכיר את האווירה הזאת שכדאי להשקיע עליו איזו כתבה בסגנון.

    השבמחק
  2. אין כמו להתחתן בגני אירועים ולרגש את האורחים!
    מזל טוב!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...