יום חמישי, 21 במאי 2015

Crocs & more - בחנויות קרוקס כבר יש הרבה יותר



 מי לא זוכר את ההצלחה של קרוקס, פתאום הגיחו נעליים שחיצוניותם לא-יפה בעליל אך אהובות בכל זאת, הגיחו כפטריות אחרי הגשם כמעט על כל רגל, מגדול ועד קטן ראינו קרוקס בכל מיני צבעים.
והיו כאלה שלא התחברו בכלל למראה של הנעל, ביניהם גם אני נמנית. 

למרות שכבר 7 שנים רשת קרוקס מובילה את השוק של נעלי אופנה ונוחות, עדיין יש אנשים שלא נכנסים לחנות קרוקס, כי הם לא אהבו בזמנו את הדגם הקלאסי של הקרוקס ובגלל זה לא מעלים על דעתם שיוכלו למצוא לעצמם או לבני משפחתם נעליים מתאימות בחנות זו.

אך טיפין טיפין הופיעו דגמים נוספים בחנות ולמעשה כל הזמן רשת קרוקס חיפשה מותגים ודגמים שיכולים להתאים לקהל היעד, שיהיו - נוחים, אופנתיים, שימושיים, איכותיים, צבעוניים ובעיקר מהנים. 

כדי להביא זאת לתודעת הצרכנים ולפנות גם ללקוחות חדשים,  קרוקס החלה בקונספט חדש בשם Crocs & More





לימור אלפסי, מנהלת השיווק של הרש: 
"איתרנו חברות רבות שמייצרות נעליים שכאלה, חלקן תחת מותגים מובילים וחלקן חברות שזיהינו אותן  כפורצות דרך בתחומן  וכבעלות פוטנציאל רב. כיום בנוסף לקרוקס אנחנו מייבאים כ-15 מותגי הנעלה נוספים, אשר נמכרים בחנויות שלנו לצד קרוקס. אנחנו מגלים שביעות רצון רבה מהמוצרים החדשים וחשבנו שנכון הדבר לתת להם את הבמה המגיעה להם ברשת החנויות שלנו".


בין המותגים החדשים שיכנסו בהדרגה לכל סניפי crocs&more:
  PAEZ, BLUNSTONE, SCHOLL ,Blowfish, CUSHE, COBIAN, NATURAL WORLD  , MOSES,OTZועוד.

 
עוד הוסיפה לימור אלפסי כי "החלטנו לשנות את השם המזוהה ביותר בתחום הנעליים מ-CROCS ל- CROCS&MORE, היות ואנו רוצים להגדיל את טווח הגילאים של הצרכן הפוטנציאלי שלנו ולתת מענה הולם בתחום נעלי האופנה והנוחות בקרב נשים, גברים, בני נוער וילדים".


לילדים

לגברים

רשת CROCS&MORE תיתן ביטוי עיצובי לכל המותגים ולרוח הקלילה הצעירה והאופנתית המזוהה איתם דבר אשר ישתלב במראה הכללי של החנויות.



חברת קולנוע חדש בע"מ, יבואנית נעלי קרוקס בישראל, הינה יבואנית ומשווקת מותגי נעליים ברשת חנויות CROCS&MORE והינה הסיטונאית ברחבי הארץ.

מנסיון, כיום אין מצב שאכנס לחנות ולא אמצא לי וגם לילדי לפחות זוג נעליים אחד שמתאים לנו.



ראיתם כבר את הקליפ החדש? עם שיר מדליק, קליל ומהנה, כמו הנעלים ברשת:





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


תגובה 1:

  1. מחירי קרוקס בישראל גבוהים בהרבה מהמחיר בחו"ל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...