יום שני, 25 במאי 2015

קבלו את הלוק של הקיץ עם איפור של מייבליין





מייק-אפ ופודרה, בנוסף גם סומק או ברונזר בקיץ זה יכול להיות כבד ובמיוחד כשחם ואם מעט מזיעים, זה לא נעים בכלל. 
אז מה עושים אם בכל זאת רוצים לאפר את הפנים, כדי שנראה רעננים וחלקים יותר אבל שלא יכביד עלינו במזג אוויר הקיצי?

לחברת Maybeline מבית לוריאל יש תשובה - קבלו את מראה קיץ -  Get the summerlook! 



תמיד אהבתי את המסקרה של מייבליין, לצערי, לא כל סניפי סופר-פארם משווקים את מייבליין מאיזשהי סיבה.

עכשיו חדש - עם בוא הקיץ מייבלין ניו יורק משיקה שני מוצרים חדשים שקיבלתי להתנסות:

1. מייק-אפ Dream Matte Mousse 


יאמי, חוץ מהגוון הוא נראה אוורירי כמו מוס שוקולד, וכך בעצם מרגיש גם עור הפנים - אוורירי וקליל. 
מורחים אותו בעזרת האצבעות
אני בחרתי בגוון שנראה ממש טבעי, ואת זה אני הכי אוהבת במייק-אפ, שישפר ויחליק את מראה הפנים, מבלי שיראו בעצם את המייק-אפ!


2. Dream Sun Bronzer&Blush - מוצר 2 ב-1, ברונזר וסומק


 המוצר בעיצוב יפייפה, מזכיר לי פרחים ושמש, גם הוא מעניק גוון שזוף יותר, אך במראה טבעי. 

אפשר להחליט אם להשתמש באחד מהם או בשניהם ביחד.


אני ביקשתי מדיילת לוראל בסופר-פארם להדגים לי את שני המוצרים על הפנים, מנסיון, הדיילות בסופר-פארם נחמדות ונענות לבקשה כזאת בשמחה. 


היתי מאוד מרוצה לראות איפור שנראה ומרגיש טבעי מאוד ובכל זאת הופך את הפנים שלי לחלקות, רעננות וזוהרות יותר. 

אני שמחה שמצאתי פתרון לקיץ עם שני המוצרים, שמתאימים לי גם לשימוש יומיומי. בעזרתם, אני משפרת את מראה העור, נשארת עם לוק טבעי שמתאים ליומיום (מבחינתי זו ההעדפה לפחות, כי לא אסתובב עם איפור כבד ביומיום) ובנוסף לא משפיע או מושפע גם כשחם בחוץ. 

הנה לכם הצעה מ-Maybeline ללוק הקיצי המושלם עם 5 מוצרים:




ועכשיו המוצרים במחירי השקה:
מייק-אפ Dream Matte Mouse ב-59.90 ש"ח
ברונזר וסומק 2 ב-1 Dream Sun Bronzer & Blush ב-29.90 ש"ח





שיהיה לנו קיץ יפה, זוהר, נעים וקליל! 


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...