יום שני, 25 במאי 2015

פיצה דון פרדו - השקת סניף קרית אונו




אני חושבת שהיתי מסוגלת לאכול פיצה כל יום, לפחות סלייס אחד ביום... לא מזמן הקימו מתחם חדש בקרית אונו, קרוב מאוד לפתח תקווה ולכביש מכבית, עם קאנטרי ובין היתר גם סניף חדש של הפיצריה "דון פרדו". 

אנחנו כבר ביקרנו במתחם וישבנו גם לאכול פיצה בדון פרדו החדש. הפעם הוזמנו להשקת הסניף וטעמנו מפיצות עם מגוון תוספות. 

הסניף הזה בקרית אונו מצטרף ל-3 סניפים של הרשת; בקניון סירקין בפתח תקווה (אותו הכרנו היטב), ברחוב טרומפלדור בפ"ת וכן בהרצליה, ברחוב בן גוריון 13.




מה שאני מאוד אוהבת בסניף החדש בקרית אונו, זה שהוא מאוד אסתטי, הוא גם נוח לישיבה בחוץ, ישנם הרבה מקומות ישיבה וגם קצת מרחב לילדים לזוז ולרוץ קצת ומה שמאוד מיוחד זה שדרך החלון ניתן לראות כיצד מכינים את הפיצות, מה שעוזר גם להפוך את זמן ההמתנה של ילדים רעבים למעניין יותר. יש סיכוי שתתפסו את העובדים המיומנים גם מעיפים ופותחים את בצק הפיצה באוויר!



הפיצות נאפות, בשיטה מסורתית, בתנור לבנים, עם חומרי גלם טריים, החל מהבצק, הנעשה בכל סניפי הרשת, טרי מידי יום, הכנת הרוטב וגירוד הגבינה. את כל התוספות תוכלו לראות גם מבעד לויטרינה. 



כל זה בא לידי ביטוי בטעם הפיצה. 

הפיצות מאוד טעימות והיה כיף לטעום ממגוון של תוספות. 



הבעלים, ניר גלאם, בשנת 1998, היה כבן 19, החליט להקים עסק משלו, ההתחברות היתה לתחום המזון ובדק כמה אפשרויות, עד שבסוף החליט על פיצריה וכשצפה בסרט קולנוע, בו שיחק תפקיד מאפיונר בשם פרדו, נפלה באותו יום ההחלט הלפתוח פיצריה בשם "פיצה דון פרדו". 

 תמונה של הבעלים ניר גלאם מתוך הפייסבוק

ניר התחיל מנקודת 0 וזה לא היה קל, השקיע את כל מה שחסך עד אותה עת ולאחר גיוס הכסף החל החיפוש אחר המתכון המושלם והאישי לפיצה דון פרדו. 

החיפושים הובילו גם לרומא, שם קיבל גם את ההשראה לעיצוב הפיצריה, עם חלון ראווה וכששוחח עם האיש המבוגר האיטלקי שראה מאחורי החלון ראווה בפיצריה קטנה ברומא, הבין שהמרכיב העיקרי לפיצה מוצלחת הוא שאתה צריך לאהוב את מה שאתה עושה. 

לאחר החזרה לארץ והקמת הסניף הראשון בפתח תקווה, ניר עבד בעצמו מבוקר ועד לילה ועשה הכל בעצמו. 

לאחר כמה שנים, כשהחליט לפתח את המותג לרשת, עשה גם זאת רק לאחר שלמד את תחום הזכיינות ובחצי שנה האחרונה הושק סניף נוסף בהרצליה והסניף בקרית אונו. 

לאחרונה הרשת עברה מיתוג מחדש, כשהלוגו הוחלף לצבע אדום ובולט. 



לרגל השקת הסניף החדש, הסניף יוצא במבצע של פיצה משפחתית ב-49.90 ש"ח + משלוח חינם! 

(המבצע בתוקף עד ה-30.06.15)


רשת דון פרדו בתוכנית חסכון:



http://www.donperdo.co.il/
פייסבוק






















  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. התיחסות עברינית נגד בעלי מוגבלויות ואף שימוש אלימות קלה לסילוק מהעסק
    אופיו של הבעלים גובל ברישעות לשמה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...