יום שלישי, 16 ביוני 2015

מופע ביטלס לכל המשפחה עם להקת המג'יקל מיסטרי טור



ביטלס לילדים - שמעתי זאת לראשונה לא מזמן, ונזכרתי בדיסקים שראיתי וקניתי כשהבכור שלי היה תינוק. היו בחנויות דיסקים של אלוויס, ביטלס ו-u2 בעיבוד מיוחד לתינוקות, בעיקר מנגינות. 

מופע של הביטלס לילדים - נשמע ממש מיוחד. 

אני חיבבתי את הביטלס כשהיתי צעירה יותר ויש לי דיסק אחד עם אוסף שירים שלהם.

סיקרן אותי נורא לראות איך הילדים שלי יגיבו למוסיקה הזאת. 


בתחילת דרכי כהורה, האזנתי עם הילדים רק לשירי ילדים ומעט מאוד לשירים אחרים, לאחרונה התחלתי להשמיע להם גם שירים שאני אוהבת, באנגלית או עברית וכן, יש שירים שגם הילדים התחילו לאהוב. 

כשלמדתי במכללה לחינוך, באחד הקורסים הרצה נמרוד אלוני (הבן של שולמית אלוני), ואחד הדברים שנחרטו לי, זה שהוא כל פעם אמר, שכדאי לחשוף את הילדים בין היתר לסגנונות שונים של מוסיקה, החל ממוסיקה קלאסית ועד לאום כולתום. וכשנזכרתי בזה, שמחתי עוד יותר לחשוף את ילדיי למוסיקה של הביטלס, וכנראה ללא המופע זה לא היה קורה בזמן הקרוב. 

החיבור הזה, בין הדור של ההורים ששרים את שירי הביטלס וברקע זכרונות הנעורים וממול הילדים שמאזינים וזזים למוסיקה הזאת בעקבות ההורים, היה מאוד יפה ומעניין לראות. ממש נהנתי להציץ על המשפחות השונות שישבו בשולחנות, להסתכל על ההורים וילדיהם. 


לקרוא למופע ביטלס לילדים זה לא כל כך נכון, אולי ביטלס עם הילדים אבל יותר נכון זה ביטלס לכל המשפחה, כיוון שהשירים הם דומים מאוד למקור, להנאת המבוגרים, ואת המופע המלווה התאימו לילדים, עם אפקטים, אביזרים והפעלות שמערבות את הילדים. 

המופע התקיים בזאפה ברמת החייל, ניתן להגיע החל משעה וחצי לפני המופע, הישיבה היא סביב שולחנות, אפשר להזמין שתיה ואוכל. 

כשהלהקה החלה לעלות לבמה ולשיר, התסכלתי בסקרנות רבה על הילדים שלי ועל תגובותיהם. היתי עם שני הגדולים, בן 5.5 ובת 3.5, שניהם הביטו בעיניים גדולות ומחאו כפיים במרץ לאחר השיר הראשון. 

כאמור, בין לבין שולבו קטעים על המסך ברקע, קטעי בידור, אביזרים וגם הילדים קיבלו תפקידים - כמו לעזור להפריח בועות סבון, להשתמש ברעשנים שחולקו, להתחרות בקפיצה וכיף גדול בסוף העיפו בלוני ענק לקהל וכולם הקפיצו אותם. 


וכן לקראת הסוף מידי פעם ירד מפלס העניין בשמיעת השירים אצל הבן שלי, בכל זאת קצת ארוך, לא מוכר ובאנגלית ואז הגיע איזה קטע פעילות לילדים, ושוב הבן שלי היה בעניינים. 

בקיצור, לא נתנו לילדים להשתעמם, וכך הילדים נהנו (שלי נחשפו פעם ראשונה, חלקם כנראה הכירו לפני-כן מהבית) ממוסיקה של הביטלס בדרך חווייתית ביותר שלא ישכחו מהר. 

בהחלט נהננו גם מבילוי משפחתי וגם תרבותי. 


חברי המגי'קל מיסטרי טור (הידועה גם כמג'יקל בנד), מהלהקות הטובות והמצליחות בארץ ובעולם אשר מתמחות במופע שירי הביטלס, מציגים את 'ביטלס לכל המשפחה' מופע מוסיקלי סוחף משירי הביטלס המותאם לילדים ולמבוגרים. 
חברי הלהקה:
אורון קוריצ'ונר- גיטרה ושירה
שיקו פלדמן- גיטרה ושירה
עופר פופ-קורן- בס ושירה
קובי סנדהאוס – קלידים ושירה
אספיס רייס- תופים ושירה
אתר האינטרנט של
MAGICAL MYSTERY TOUR:

בפייסבוק

סרטון קצרצר מהמופע:


 הפרחת הבלונים לקהל:



וכרגע באתר בליגם דיל למופע! 
https://www.baligam.co.il/products/grey-magical-jun15






  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...