יום חמישי, 4 ביוני 2015

קופיקומיקס - הקומיקס הראשון עם קופיקו !


ספר ילדים: קופיקומיקס מאת תמר בורנשטיין-לזר 

קופיקו לראשונה בעיבוד קומיקס



"קופיקומיקס – תעלומה בקרקס" מאת תמר בורנשטיין-לזר בהוצאת "דני ספרים", הוא הספר הראשון בסדרת הקומיקס "קופיקומיקס". זהו סיפור הרפתקה מותח וסוחף הלוקח אותנו להרפתקה בקרקס.


קופיקו, הקוף האהוב הלאומי, מהגיבורים המעטים שעוד מילדותינו (של ההורים) מוכר גם לילדינו, גם מהמסך, גם מהספרים וגם במופעים.

מהו סוד ההצלחה של קופיקו שהמשיך איתנו לדור החדש?
אחד מיסודות הצלחתו של קופיקו לאורך השנים, הוא מוטיב החידוש וההפתעה - לעשות או לומר ברגע ובזמן המתאים את הבִלתי צפוי אך הנכון, הפשוט, המועיל והמצחיק.
גם עתה, כאמור למעלה מ- 60 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, לחדש ולהתאים עצמו לזמן המשתנה ולצרכי הילדים בו וממשיך להיות מותג מוביל בתחומו.



תמר בורנשטיין-לזר, הסופרת האהובה, הידועה גם כ"אמא של קופיקו", כתבה יותר מ- 150 ספרי קופיקו ועוד עשרות ספרים אחרים לילדים. עכשיו, לראשונה, מופיע קופיקו שלה גם בגרסת קומיקס!


מאוד אהבתי את האיכות של הספר ואת הגודל, הכריכה קשה, בגודל A4, הדפים איכותיים, התמונות והכתב גדולים וברורים.
אני אף פעם לא היתי חובבת קומיקס, אבל זה קומיקס שממש כיף להסתכל עליו ועשה לי חשק לקרוא. 



הילדים נהנו מאוד מריבוי התמונות והקשיבו מרותקים לסיפור. 

הקומיקס גם מאוד מתאים לראשית הקריאה. 


לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם איורי הקומיקס המקוריים והססגוניים של אוריאל ברקוביץ', בוגר בצלאל, יוצר אנימציה ומאייר, אשר הפיח חיים בסיפור והוסיף לייחודיות שלו. הספר מיועד לגילאי: א-ו', אך גם בוגרים יותר יוכלו ליהנות ממנו.למעלה משנה לקח להפוך את קופיקו לדמות קומיקס,


בסיפור תעלומה בקרקס הקרקס הגדול מגיע העירה, וכולם נאחזים התרגשות גדולה; אבל אז מגלה קופיקו שזהו הקרקס של פטרוזיליה הרשע – אותו מנהל אכזר, שממנו ברח קופיקו לפני שנים רבות. פטרוזיליה יעשה הכול כדי לתפוס אותו שוב ולהחזירו לקרקס שלו, אבל לקופיקו יש עדיין כמה תעלולים בשרוול.


"קופיקומיקס - תעלומה בקרקס" מאת תמר בורנשטיין-לזר, איורים: אוריאל ברקוביץ', 
הוצאת "דני ספרים", 110 עמ'. מנוקד.
מחיר לצרכן: 68 ש"ח.
 להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il



והילדים שלי ממש אוהבים את השיר המקפיץ הזה, שרים ועושים את התנועות עם הידיים, כולל הקטן שהיה קצת מעל שנה וחצי כששמע את השיר:







  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...