יום ראשון, 7 ביוני 2015

גלידת אנדריי - יש לי גלידה הכי טובה הכי טובה..וטעמים חדשים לכבוד הקיץ!







גלידת אנדרי ביפו זה אחד המקומות, בהם הייתי מבקרת קבוע, כשהיתי מגיעה לארץ עוד כתיירת בזמן שחייתי בחו"ל. כן כן, אני זוכרת את בן דודי לוקח אותי במיוחד למקום, לא מאוד יפה, ללא מקומות ישיבה, אבל עם גלידה שווה, לגלידריה של אנדרי ביפו. 

גם היום, כשמתחשק לנו לטייל באזור הטיילת של תל אביב או אזור יפו, אנחנו מוצאים את עצמנו לרוב עוצרים בסניף של אנדרי מצטננים עם גלידות טעימות.

וגם את הסניף בראשל"צ פקדנו כבר כמה מספר פעמים, יש לו כבר מקומות ישיבה ותמיד אני מוצאת אותו מפוצץ, ביום או בערב, באמצע השבוע או בשבת. 



לאחרונה הוזמנו לסניף של גלידת אנדרי ברמת גן, להשקת טעמי הקיץ החדשים. הסניף הזה מאוד גדול, יש הרבה מקומות ישיבה, בפנים וגם קצת בחוץ ויש שם מגוון ענק של גלידות טעימות, פרוזן, יוגורט עם תוספות, קינוחים ושתיה חמה.






האיכות היא אותה האיכות הידועה של גלידת אנדרי, שאותה הקים אנדריי חבש מיפו, אבל הסניף הזה באמת הכי מושקע לדעתי מבחינת גודל, עיצוב ונוחות. 


כשהילדים שלי רואים את התוספות של היוגורט, עם העדשים הצבעוניים ועוד ממתקים, אז כזה הם רוצים. היוגורט עצמו נימוח וממש טעים.






פרוזן יוגורט, זאת תמיד תהיי ההעדפה שלי. משהו בשילוב הטעמים והמרקם, זה שילוב שאני מאוד אוהבת.
הבסיס שלי תמיד יהיו פקאנים, בדרך כלל עם בננה ותות, אולי תמר ומלון ועוד כמה תוספות לפי החשק באותו רגע. תענוג אמיתי עבורי! 



ומחלקת הגלידות זו חגיגה מושלמת, שלל טעמים עם תוספות וגוונים - הגלידות על בסיס שמנת או סורבה עם פירות טריים.



בין הטעמים החדשים בקיץ הזה תוכלו להנות מגלידות שמנת המשלבות רכיבים בריאים כמו חלווה עם פיסטוק חלבי וכן מסטיק האהוב ביותר בטעם בזוקה מעודן, גלידת מלבי, טרטופו, וגלידות סורבה המבוססות על פירות טבעיים דוגמת: אננס- קוקוס, פירות יער, פסיפלורה, תפוז סיני, מנגו ומשמש. 
כל אלו ועוד כמובן לצד עשרות טעמים שכבר קיימים. 
ויש אפילו גלידת דיאט נטולת שומן! 



אז מה הסוד של גלידות אנדרי שהופך אותה לטעימה כל כך?!
סוד זה סוד והמתכון עובר מזה עשרות שנים מאב לבן, אך מה שאפשר לגלות זה שמקפידים מאוד על רכיבים טבעיים ומשובחים, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים, על מרקם עשיר ותוספות של פירות טריים. 
הגלידות מיוצרות במפעל הביתי מחומרים איכותיים המיובאים מחו"ל והתוספות של הטעמים מקוריות ואיכותיות.



וגם אם מתחשק לכם איזה קינוח זוג או משפחתי כמו וואפל בלגי או קרפ צרפתי חם עם שוקולד, תמצאו הכל במקום. 




"גן עדן" קטן, לקטנים ולגדולים.

אם יש משהו שיכול לשיר מכל הלב את השיר  "יש לי גלידה הכי טובה, הכי טובה ומשובחה" זה בטח אנדריי. 


והמחירים הוגנים לגמרי! 
  
כדור 10 ש"ח , 2 כדורים 17 ש"ח, 3 כדורים 22 ש"ח
מארז של 1 ק"ג 58 ש"ח




סניפי רשת גלידת "אנדרי": 
ת"א-יפו רח' יפת 138, רמת גן – בן גוריון 2, ראשון לציון- סחרוב 8, הרצליה- משכית 27 , רמלה- הרצל 87. 




בטוח עשיתי לכם חשק לגלידה, אבל תצטרכו לבקר בעצמכם בסניף, אם גם אתם מזמזמים עכשיו את השיר "יש לי גלידה הכי טובה" בגלל הפוסט, אז את השיר אני מצרפת לכם כאן, "לקינוח":






  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...