יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

זיתים של זיתא - במגוון טעמים ואריזה נוחה




אצלנו כמעט כולם אוהבים זיתים, אני מאוד אוהבת, בדרך כלל אני קונה כמעט קבוע את אותם הזיתים, כדי לא ליפול על זיתים שאני לא אוהבת, כדי שיהיה נוח לילדים, אני קונה גם זיתים ללא חרצנים, אבל כשאני עוברת ליד דוכן של זיתים שאפשר לקנות במשקל, מתחשק לי לטעום מכולם...
זיתים משתלבים אצלי בכמעט כל ארוחה, טוסט, גבינות, פשטידות, על פיצה כמובן, וגם לצד סלט ומאוד אוהבת גם זיתים לצד פסטה עם רוטב עגבניות.

עכשיו זיתא משיקה מגוון רחב של טעמים ותיבולים חדשים לזיתים! איזה כיף לאוהבי הזיתים. 



הזיתים מגיעים בטעמים:

זית ירוק בתיבול גלילי
זית ירוק פיקנטי
זית ירוק בתיבול איטלקי
זית ירוק עם שמן זית
זית סורי שבור עם לימון כבוש 



בנוסף, הזיתים מגיעים באריזות פלסטיק רב-שימושיות, משהו שעוד לא היה במדפים קודם לכן.

האריזות נוחות מאוד, לא צריך להעביר את הזיתים עם המים מקופסת שימורים לקופסת פלסטיק, או להזהר שצנצנת זכוכית תישבר.
פשוט פותחים, אוכלים, סוגרים ונחמד גם ככה לשים על השולחן. 



על כן, גם לא תמצאו את הזיתים החדשים של זיתא ליד שאר הזיתים אלא בקירור ליד סלטים טריים.

הזיתים לא עברו פיסטור, בניגוד לזיתים בקופסת שימורים.






המוצרים התקבלו דרך לידרס - אם אתם חושבים שאתם מובילים דעת ברשת, גם אתם יכולים להרשם ואולי תשתתפו בפעילויות הבאת. כנסו לכאן: bit.ly/leadersregstep1


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...