יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

השחר העולה בממרח חדש בטעם תפוז + הצעה למאפינס שוקולד-תפוז




לפני כשנה הושק שוקולד השחר בשפופרת. בעקבות ההצלחה, שוקולד השחר העולה, משיקה לקראת החורף מהדורה נוספת בשפופרת וגם טעם חדש של ממרח - השחר העולה בטעם תפוז.



השילוב של שוקולד ותפוז הוא מוצלח ואהוב על רבים, אני מאוהבת בשילוב הזה!

כך שציפיתי מאוד לטעום מהממרח החדש, במילה אחת: טעים!

השפופרת הגיעה אלי בשישי להתנסות ואחרי שטעמתי התחלתי לחשוב באילו מאפים ניתן לשלב את השחר העולה בטעם תפוז. במשך כל השבת חיכיתי למוצאי שבת בעודי חולמת על מאפינס שוקולד תפוז!

אם אתם גם אוהבים את השילוב של שוקולד ותפוז, הממרח הזה יכול לשדרג לכם מאפים בקלות ובכמה רמות, במיוחד השפופרת, שעושה את כל העניין מאוד נוח.

אפשר כמובן לזלף פשוט מעל המאפים, כמו לדוגמה פנקייק, וופל בלגי, עוגיות שייש.

אני שילבתי את הממרח בתוך המאפה וזה שדרג אותו בכמה רמות!


לקחתי מתכון של עוגת מיץ תפוזים, אבל אני מאמינה שתוכלו להשתמש גם במתכונים אחרים למאפינס, כמו מאפינס וניל או אפילו שוקולד וגם זה ייצור שילוב טעים.


המתכון שאני הכנתי:

רכיבים:

2\1 כוס מיץ תפוזים (סחוט או מיץ קנוי עם 100% פרי)

4\1 כוס שמן

1 ביצה

2\1 כוס סוכר

1 כוס קמח תופח

כמה טיפות תמצית וניל


אופן ההכנה:

מערבבים את כל המרכיבים יחד בקערה.

ממלאים תבנית שקעים משומנת בכ-רבע מהבלילה.

מזלפים ממרח השחר העולה מן השפופרת.

מוסיפים מעל בלילה לבנה וממלאים את השקעים.

אני פיזרתי מעל שקדים מולבנים שהיו לי.



הכנתי את המאפינס במולטיקייק, כמובן שאפשר גם בתבנית שקעים בתנור.



איזה כיף זה לנגוס במאפין ולצפות לשוקולד עם ניחוח תפוז בפה.

השחר העולה - מעולה! ;-)

  




הטעם החדש מצטרף אל ליין המוצרים של "השחר העולה": ממרח השחר העולה חלבי, ממרח השחר העולה בשפופרת, ממרח חלבי בד"צ, פרווה, ממרח נוגט חלב, ממרח אגוזים, ממרח נוגט אגוזים, ממרח אגוזים ונוגט אגוזים ומוצרים לבישול ואפייה: קקאו, נוגט וצימקאו.


השפופרת הלחיצה מגיעה במשקל של 330 גרם.
כשרות: הרבנות הראשית חיפה.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...