יום ראשון, 7 בפברואר 2016

קריספי סטיקס חדש בטעם פלאפל + קופון הנחה



מכירים את הקריספי סטיקס, שיצאו בערך לפני שנה עם תירס, גזר ובטטה ? (פוסט שעלה בזמנו אפשר לקרוא כאן )

עכשיו זוגלובק משיקה טעם חדש שנוסף למשפחת הקריספי סטיקס – בטעם פלאפל!
טעם אהוב ומוכר בצורה חדשה.



היתרון והכיף בקריספי סטיקס עבור הילדים היא הצורה, משמע גיוון בצלחת, אפשר לאכול בידיים, לטבול במטבלים ובכלל, גיוון של טעמים


אני מוצאת את עצמי מספר פעמים בשבוע, לקראת ארוחת הערב, מתחילה להתלבט מה להכין לילדים כדי קצת לגוון להם מעבר לחביתה וטוסט ותמיד מחפשת רעיונות חדשים

אז קיבלנו את הקריספי סטיקס החדש להתנסות ואני היתי מרוצה שיש לי משהו חדש להגיש לארוחת ערב וגם לא דורש זמן הכנה, רק חימום במיקרו, מחבת או תנור (אני חיממתי במולטיקייק, יוצא ממש טוב למי שיש את הפלטה של הפיצה).

  
הילדים מאוד אהבו ונהנו מהארוחה, הוספתי להם ירקות וקצת גבינות.
מתאים מאוד גם עם תוספת של חומוס, צ'יפס, סלט, כמו ארוחת פלאפל אמיתית. 
גם אני היתי חייבת לטעום והיה מאוד נחמד לנשנש מקלון בטעם פלאפל.


המוצר פרווה, ללא חומרים משמרים ואפילו מכיל ויטמינים ומינרלים. 
  
מצורף לכם קופון הנחה על סך 5 ש"ח לכל סוגי הקריספי סטיקס תוקף עד ה-31.5.16)




http://www.soglowek.co.il/


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...