יום ראשון, 27 במרץ 2016

בזמן הנקיונות שומרים על כפות הידיים - מבצע מיוחד לכפפות Easy Touch


יש כאלה שלא יכולים עם ויש כאלה שלא יכולים בלי - כפפות בזמן הנקיון. 

אני מההריון הראשון התחלתי להשתמש בכפפות בזמן הנקיונות, הרגשתי כנראה יותר צורך לשמור על עצמי בתקופת ההריון... מאז אני באופן קבוע מנקה, בעיקר בזמן הספונג'ה ונקיון חדר האמבטיה והשירותים, רק עם כפפות על הידיים.


הכפפות האהובות עלי הן כפפות לטקס של איזי טאץ' כיוון שהן יושבות לי כמו "כפפה על היד", הן צמודות אבל נוחות ולא לוחצות כך שמרגיש לי מאוד נוח לעבוד איתן ללא תחושה שמשהו מפריע לי. 


לכבוד חג פסח, או חג הנקיונות לפני פסח, הכפפות של איזי טאץ' במבצע שווה - 20 ש"ח בלבד!
(במקום כ-29.90 ש"ח)


הכפפות מתאימות לשימוש חד-פעמי, הן אלסטיות, יחסית חזקות והכי חשוב, שומרות על כפות הידיים מבחינה היגיינית וגם ממגע עם חומרי ניקוי.

הכפפות מוצעות במספר מידות, כך שיתאימו למידות ידיים שונות. 


* המבצע בתוקף החל מה-1.3.16 עד ה-30.4.16 (ניתן לשינויים)

להשיג ברשתות השיווק. 



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...