יום חמישי, 24 במרץ 2016

מבחר של מוצרי ניקיון מעוז-HG לכל משטח ומטרה


מה עדיף? מנקה רב-שימושי אחד או תכשיר לכל סוג של ניקיון בפני עצמו? 

מה אתם אומרים? חברת מעוז-HG לא מאמינה בתכשיר רב-שימושי, הרי לכל משטח יש את הייחודיות שלו. 



בפוסט הזה, אתמקד במוצרי הניקיון לאזור המטבח של HG. 
אזור המטבח הוא חממה לחיידקים, בכדי לנקות ולחטא אותו האם כדאי להשתמש עם אותו תכשיר איתו אנו מנקים את השיש גם בניקוי הארונות או המקרר? 
אני מסכימה עם הגישה של מעוז, כי נשמע לי הרבה יותר הגיוני, כל משטח עם החומרים מהם הוא מורכב ועם התכונות שלו והלכלוך שהוא סופח אליו. 
כמות השומן שמצטברת על הכיריים לדוגמה אינה זהה לכמות השומן בתוך המיקרוגל, שהוא עצמו גם עשוי מחומרים רגישים יותר. 
גם בניקוי הכיריים יש הבדלים בטיפול ובחומר הנדרש ע"פ סוג הכיריים, לסוג אינדוקציה יש לשלב מנקה זכוכית יחד עם מסיר שומנים. 
ומה עם אבנית, נירוסטה ועוד...??



המוצרים השונים של מעוז-HG מציעים מוצרים רבים לטיפול באזורי המטבח השונים בצורה יעילה וממוקדת, כאשר לכל בעיה ישנו מוצר ייעודי עם הרכב כימי מדויק המטפל בבעיה באופן ממוקד ומוביל לתוצאה אופטימלית.


מוצרי הניקיון למטבח: 






תרסיס לניקוי מקררים:

אני לא בטוחה שרובנו מנקים מספיק את פנים המקררר אך בעקבות כך שהוא מכיל את רוב המזון בבית הוא בעל פוטנציאל זיהומי גבוה ביותר. מהיום, אין צורך בשטיפה בסבון ומים - תרסיס חדש של מעוז –HG לניקוי מקררים, מנקה ומחטא את המקרר בצורה מהירה, היגיינית וללא פסים ומותיר ניחוח נעים שנשאר לאורך זמן. 
מחיר: 24.90 ש"ח


מנקה נירוסטה: 

מעניק לנירוסטה ברק ושכבת הגנה, ומתאים לכל המשטחים. מנקה מקצועי בעל עוצמת ניקוי מוגברת להסרה מהירה של כתמי שומן, לכלוך וטביעות אצבע ממשטחי נירוסטה, כרום ואלומיניום, המותיר שכבת הגנה בלתי נראית.
מחיר: 34.90 ש"ח


מנקה תנורים, גריל ומנגל:

מהיום אפשר להפסיק לקרצף ולגרד בכוח שאריות לכלוך יבש ושומן שרוף. צריך רק להשפריץ על המשטח המלוכלך, להמתין מס’ דקות ולנגב בעזרת מטלית נקייה. תכשיר מעולה לניקוי מהיר ויסודי של תנורי בישול, כיריים, משטחי בישול, אריחים מוכתמים וכל מתקן ביתי אחר המוכתם בשומן או לכלוך קשה אחר. פועל במהירות ובקלות, ממיס שומנים ומאפשר הרחקתם ביעילות ובבטיחות. 
מחיר: 39.90 ש"ח

מנקה שיש: 

מנקה המתאים לשימוש יומיומי למשטחי המטבח העשויים מגרניט, שיש, אבן קשה וסוגי אבן טבעית אחרת, במהירות ומבלי להותיר פסים. מסיר ביעילות שומן ולכלוך ומשמר את התכונות הטבעיות של המשטח.
מחיר: 39.90 ש"ח


פותח סתימות אנזימטי לצנרת המטבח:

סתימה בכיור נובעת לרוב משאריות מזון שנדבקו לדפנות הצנרת וחוסמות את המעבר למים. במקום להזמין איש מקצוע לפתיחת הסתימה שעלול לעלות לכם בין 250 ש"ח ל-350 ש"ח, כדאי לנסות את המוצר החדש הזה, לפתיחות  הסתימות בכיור ללא מאמץ כלל. שופכים לתוך הכיור את החומר (לפני שהולכים לישון בכדי שהחומר יעבוד בלילה) ובבוקר? אין סתימה. מה שמיוחד במוצר הוא היותו מוצר ירוק וידידותי לסביבה, המבוסס על אנזימים ה"אוכלים" את שאריות המזון וכך נפתחת הסתימה. המוצר החדש הוא בעל אפקט מניעתי ומבוסס על החדרת חיידקים (אנזימים) לעומק הצנרת (חומרים המזרזים תהליכים כימיים ביצורים חיים). החיידקים פועלים לפתיחת סתימות הנובעות מהצטברות שאריות אוכל ושומן, דרך צריכת שאריות השומן החוסם את צנרת המטבח, ובנוסף, מצליחים לנטרל את הריחות הרעים הנודפים ממנו בעקבות הסתימה. הפעולה פשוטה ומהירה, כך שאין צורך לשפשף או לנקות. אז תנו לחיידקים לעשות את העבודה במקומכם.
מחיר: 44.90 ש"ח

מנקה מיקרוגל

מסיר כתמי שומן ושאריות מזון דביק מהמיקרוגל במהירות שיא. רק מרססים את המשטח, נותנים לחומר לעבוד במשך שתי דקות ומנגבים עם מגבת לחה ונקייה.
מחיר: 29.90 ש"ח

מנקה כיריים חשמליים:  

פותר בקלות מקרים של כתמי שמן, מים, אבנית קלה, שומנים ומשקעי מזון דביקים, ומותיר אחריו שכבת הגנה מפני הידבקות ולכלוך.
מחיר: 39.90 ש"ח


מנטרל ריחות:

בניגוד למוצרים שהיו קיימים עד היום, שהסוו את הריח הרע על ידי ריח טוב אחר, התרסיס החדש מנטרל את הריח הרע לחלוטין ומשאיר ניחוח נעים ונקי. 
תרסיס ייחודי מתמציות צמחים על בסיס מים, המעלים בקלות ובמהירות ריחות לא נעימים כמו ריחות טיגון, דגים, שומן שרוף ועוד. זהו מוצר מהפכני המנטרל ריחות רעים (eliminator of all unpleasant smells at source) אינו מפריש ריח כלל ואינו מסווה את מקור הריח הרע, אלא מחזיר את החדר בדיוק למצב ריחו המקורי. המוצר החדש מנטרל את הריחות הרעים מהיסוד על ידי פירוק הרכבו הכימי של מקור הריח, וכך, הוא אינו מסווה את הריח אלא מסלק אותו לגמרי. 
ניתן להעלים לחלוטין ותוך מספר שניות גם ריחות חריפים במיוחד כמו שתן בעלי חיים, ריח עשן סיגריות, בישולים או כל ריח מטריד אחר. המוצר מכיל אנזימים המתפזרים באוויר, מפרקים את מקור הריח וכך מעלימים אותו לחלוטין. המוצר מבוסס על תמציות צמחים טבעיות ולא רעילות שניתן לרסס ישירות על מקור הריח ואף על בעלי החיים ללא חשש. 
מחיר: 54.90 ש"ח


מגוון מוצרים לניקוי רצפות:

מה לעשות, המנקה הרב שימושי לא ישטוף עבורכם את כל סוגי הרצפות, ולכן קיימים היום עשרות מוצרים שונים המספקים פתרונות לכל סוגי הריצוף בסגמנטים שונים - שיש ,קרמיקה ,גרניט פורצלן וגם פרקט למינציה או עץ מלא.



מגבי סיליקון ומטליות מיקרו פייבר:

המגבים העשויים מסיליקון מנגבים בצורה יעילה יותר ומחזיקים שנים רבות. המטליות מסוג מיקרו פייבר סופגות היטב, לא משאירות סימנים וניתנות לשימוש חוזר אחרי הכביסה. 

אני כבר מזמן משתמשת עם מטאטא סיליקון ומנקה עם מטליות מיקרופייבר.
 
מגבי סיליקון 39.90 עד 49.90 ש"ח, תלוי באורך (45 או 60 ס"מ)
מטאטא סיליקון 99 ש"ח






   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...