יום שלישי, 22 במרץ 2016

פסטרמה טירת צבי מרכיבים טבעיים בלבד - ללא גלוטן, דלת שומן ונתרן


כבר מספר שנים שאנחנו משתדלים להימנע כמה שיותר מאכילת נקניקיות וגם יוזמים קניית נקניקים לעתים רחוקות מאוד, אבל לפסטרמה נתנו יחס מועדף של נקניק שהוא "בסדר" והיינו קונים מידי פעם, גם בכדי לגוון לילדים את הכריכים, במיוחד מאז תחילת שנת הלימודים שאני צריכה להיכן לבני את ארוחות הבוקר ומנסה למצוא פתרונות לגיוון. הבת שלי, ממש אוהבת נקניקים. אם אני הולכת איתה לסופר ואנחנו עוברים ליד המעדניה, היא מבקשת ולי קשה לסרב. אני אומרת לעצמי "נו, פעם ב..." זה לא מזיק.
ואז התחילו להשמע דעות והתחקיר בטלויזיה שפסטרמה איננה בריאה כלל. אז גם את ה"פעם ב" צמצנו עוד. 



אז אחרי תקופה ארוכה יותר שלא קניתי פסטרמה, ניגשתי למעדניה וביקשתי מהמוכרת שתביא לי מספר פרוסות שיתאימו לילדים, כיוון שיש כל כך הרבה סוגים ואני לא מתמצאת במבחר. 
היא המליצה לי על סוג מסויים ולאחר מכן ראיתי שזאת היתה פסטרמה של טירת צבי. 

עכשיו הגיעה אלינו הסדרה החדשה של טירת צבי, שנמכרת במקררים בתוך אריזות למכירה על המדף, והבנתי למה המוכרת המליצה לי על הפסטרמה של טירת צבי ואני כיום מעריכה אותה יותר מבעבר - הפסטרמה של טירת צבי מכילה רכיבים טבעיים בלבד.



בנוסף, נקניקי הפסטרמה החדשים הינם דלי שומן, מכילים פחות נתרן, ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת פוספטים, ללא צבעי מאכל וללא גלוטן.

בעקבות הידיעה על הסדרה החדשה, חזרתי לתת לילדים להינות מפסטרמה שטעימה להם ואני רגועה יותר לגבי הרכיבים. 


פעם בשבוע הילדים נהנים מכריך פסטרמה, או ללימודים או בארוחת ערב, ולפעמים גם סתם ככה בלי כלום, כמו שילדים אוהבים, או בתוספת פסטה או אפילו בחביתה (הרעיון לכך מהספר אמא ואני מבשלים, אפשר לקרוא עליו כאן)


הסדרה החדשה כוללת פסטרמה בשלושה טעמים באריזות למדף: 
פסטרמה דבש וסילאן, פסטרמה ברביקיו ופסטרמה פפריקה

ושלושה טעמים למעדניות:
פסטרמה דבש וסילאן, פסטרמה ברביקיו ופסטרמה בציפוי פלפלים. 


הילדים הכי אהבו את הפסטרמה עם דבש וסילאן (הספיק להם רק לשמוע את השם, אבל גם אחרי מבחן הטעימה הוא היה הנבחר). 



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...