יום שני, 7 במרץ 2016

סדרת שמן בושם מהמם Only You



אחת המתנות הנפוצות אבל גם אהובות על נשים, זה בושם. כמעט כל אישה אוהבת בושם, זאת מתנה יוקרתית, חושנית והשימוש בבושם הוא מעין פינוק לעצמנו, גורם לתחושה נעימה. השימוש בבושם, תלוי במצב רוח ובמטרה לה אנחנו משתמשים בבושם, ההרגשה תהיה שונה בין אם אנחנו יוצאות בבוקר לעבודה או בין אם אנחנו יוצאות בערב לדייט. 

הפעם הכרתי את הבושם מהסוג השני, את זה שמתאים להדגיש את הנשיות, חושניות ורומנטיות... 



מדובר בבשמים של Joya Collection עם סדרה של שמני בושם בשם Only You. 



השמן בושם Only You מכיל תמצית שמן שקדים מתוקים, ויטמין E ושמנים ארומטיים נוספים הנספגים במהירות, מעניקים גם הזנה ולחות לעור. כך שבנוסף לריח, העור נהנה גם ממגע נעים. 
השמן בושם מתאים מאוד לעור צעיר ועדין.

בסדרה מבחר של ריחות:

שמן בושם רומנטיק, Romantic, ניחוח רומנטי וייחודי
שמן בושם סקסי, Sexy, ניחוח חושני ושובב 
שמן בושם רוז, Kiss by a Rose, בניחוח של ורדים מרענן
שמן בושם פרש, Fresh, ניחוח מרענן וצעיר 




אני קיבלתי להיכרות ולהתנסות את הניחוח Romantic.


מיד כשפתחתי את הפקק והרחתי, אהבת את הריח, עדין ומתקתק.
כשלוחצים יוצאת כמות נדיבה שאפשר לפזר על שני פרקי כף היד ואפילו על אזור נוסף. הריח החזיק לאורך זמן ממושך, אפילו לאחר שטיפות ידיים ומקלחת עדיין הרחתי אותו!  
 


מוצרים נוספים של המותג:

קרם גוף, מבשם גוף, דאודורנט רול און אנטיפרספירנט, קרם רב שימושי, קרם רגליים טיפולי, פילינג רגליים מפנק. כל המוצרים במגוון של ניוחוחות.



מחיר: 49 ש"ח (30 מ"ל)


www.joyacollection.co.il

קצת רקע על חברת ג'ויה:

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ, נוסדה בשנת 2000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון. השניים צמחו מתוך עולם הקוסמטיקה, היופי והטיפוח והקימו את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות והובלה בתחום הקוסמטיקה.
כיום, חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. החברה פועלת בישראל כ- 16 שנים ומייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מפעל ייצור אופטימלי באיכותו ויכולותיו, העומד בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים. 



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...