יום ראשון, 24 באפריל 2016

סדרת ספרים לראשית הקריאה - סיפורי צעצועים


בסדרה "סיפורי צעצועים", ארבעה ספרים עם סיפורים מקסימים שמתאימים לשלב ראשית הקריאה. כמובן שאפשר גם להקריא את הספרים, למשל לפני השינה.


הסיפור "מסיבת הפתעה"

הסיפור "פינוקיו מתעורר לחיים"

הסיפור "טום סויר וקרב החרבות"

הסיפור "מסיבת הפתעה"


בכל ספר מהסדרה ישנם ארבעה סיפורים, חלקם קטעים מתוך סיפורים אחרים וכל אחד קשור לצעצוע או למשחק.


בנוסף לסיפור של טום סויר מאת מארק טויין, נמצא סיפור על משחק מחבואים מיוחד (קיקרי, קטע מתוך "מה שעשתה קיטי" מאת סוזן קולידג'), על גינה שהפכה לג'ונגל (משחקים בספר הג'ונגל, קטע מתוך "ילדים טובים" מאת אדית נסביט) וסיפור עם שלוש בנות (סיפור עממי).


בספר "מסיבת הפתעות" (קטע מתוך "גברים קטנים" מאת לואיזה מיי אלקוט') נמצא בנוסף גם סיפור על בית בובות מנייר (קטע מתוך "החופשה של מרג'ורי" מאת קרולין ולס), על כדור קסום (הכדור המנתר מאת אדית נסביט) וסיפור על מזחלת שלג מיוחדת (קטע מתוך "פיטר ופולי בחורף מאת סופר אנונימי).

בספר "העפיפון שברח" (מאת לוסי מוד מונטגומרי) נמצא בנוסף סיפור על כלב שובב (הבבה והכלבלב השובב, מאת ג'וני גרואל), על עפיפון מיוחד (מאת פרנסיס פרילינג ברודריפ) ועל "הצעצוע הראשון של מרי" (קטע מתוך "סוג הגן הנעלם" מאת פרנסס הודג'סון ברנט). 


מלבד הסיפור "פינוקיו מתעורר לחיים" (מתוך "פינוקיו" מאת קרלו קולודי), נמצא גם סיפור על ילד קטן שבונה עיר פלאים אגדית (עיר הפלאים של פיליפ, קטע מתוך "עיר הפלאים" מאת אדית נסביט), על בובה לונדונית שמחפשת בית חדש ("משחקים באש", קטע מתוך "זיכרונותיה של בובה לונדונית" מאת ריצ'רד הורן) ועל בית בובות מיוחדת במינו (הבית המפרק, קטע מתוך "הבית המתפרק" מאת פרנסס הודג'סון ברנט).


הסיפורים קצרים, הכתב יחסית גדול והסיפורים מהנים - כולם לוקחים את הילדים לעולם של ילדים, משחקים, צעצועים ודמיון.


אנחנו כרגע בשלב של ראשית הקריאה, הבן שלי נכנס השנה לכיתה א' ואחרי מחצית השנה, כבר קורא ומנסה להתאמן על כך. בנוסף המורה ביקשה לאחרונה מהילדים להביא ספרים מהבית ובבקרים הם פותחים בכך שהם קוראים בספרים ומעתיקים קטעים במחברות. הספרים מתאימים מאוד לאימון הקריאה, אך כמובן שמתאימים גם להקראה, למשל לפני השינה.



סדרת 'סיפורי צעצועים לראשית קריאה'. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים".
טום סויר, העפיפון שברח ופינוקיו 40 עמודים, מסיבת הפתעות 39 עמודים. כריכה קשה, מנוקד. 
מחיר לצרכן: 29.90 ש"ח
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה.


מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.
   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...