יום רביעי, 20 באפריל 2016

חנות קונספט חדשה בשם Carmel Outdoor עם כל מה שדרוש לגריל ביתי



חברת כרמל דיירקט מתרחבת עם סניף חדש בשם Carmel Outdoor.


חברת כרמל דיירקט מייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים בינלאומיים ומובילים בתחום גרילי הגז, כלי הבית, אביזרי בישול, ריהוט לגינה ועוד.
מתוך כלי הבית, כרמל דיירקט משווקים את מותג Slicer עם מוצר המסטרסלייסר (קוצץ ירקות) המפורסם. 
 
חנות הקונספט החדשה, בתחום חוויות הצלייה הביתית (גריל) תציע תחת קורת גג אחת את מגוון המותגים אותם מייבאת חברת כרמל דיירקט בתחום החוץ, בהם: גרילי גז ומעשנות, ריהוט גן, שמשיות ומוצרים נלווים משלימים. 

הוזמנתי להשקת סניף הדגל שנמצא בהרצליה פיתוח. על פני שטח של כ-600 מ"ר הלקוח יכול למצוא במקום אחד את כל מה שדרוש לצלייה ביתית ולאירוח, החל מ-5 דוגמאות שונות של מותגים מובילים בעולם, של גרילי גז, גרילי גז בילט-טין למטבחי חוץ, מעשנות, טאבונים, ריהוט גן, שימשיות ועוד מוצרים משלימים ואביזרים נלווים לצורך צלייה מחוץ לבית. 

בשפת העם נקרא לזה "על האש", כידוע הישראלים מאוד אוהבים לעשות על האש, מה שאפשר לראות היטב בפארקים ברחבי הארץ בימי חג, אך גם מי שיש לו גינה או חצר פרטית, אוהב להנות מצליית אוכל על הגריל, ביחד עם הנוחות של להיות בבית.


בחנות Carmel Outdoor נמצאת בתוך החנות, חנות נוספת – בייבוא בלעדי של כרמל דיירקט, עם המותג הברזילאי Tramontina. ניתן למצוא סכיני שף, אביזרים לגריל ועוד. 

כמובן שבמקום גם צוות מכירות הנותן שירות לקהל הלקוחות בכל מה שדרוש בהליך הקניה, כולל תכנון של מטבח חיצוני או עמדת בישול-חוץ.

באמת הכל במקום אחד, למקסימום חוויית קניה ונוחות.  

בין המוצרים בסניף הדגל: גרילי גז של חברת "גרנדהול", חברת "נפוליאון", חברת "סיזר", גרילי גז בשילוב מטבחי חוץ, חברת "Lynx, גרילי גז יוקרתיים, חברת גריל דום, גרילי פחמים ומעשנה, Glatz, מותג שמשיות שוויצרי ו-Hartman, ריהוט גן הולנדי. 


Carmel Outdoor
רחוב משכית 1, הרצליה פיתוח
טלפון: 1700-700-642


שעות פתיחה: 9:00-18:00 בימים א' עד ה', 9:00-13:00 בימי ו'

אתר: https://www.carmeldirect.com/


רקע על חברת כרמל דיירקט:
הקומה בשנת 2004, מייבאת ומשווקת בישראל באופן בלעדי את מיטב המותגים והיצרנים בעולם, תוך שימת דגש על איכות המוצר, אחריות ומתן שירות. החברה עובדת בשני שווקים עיקריים - עולם כלי הבית ועולם סביבת החוץ.


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...