יום שני, 16 במאי 2016

הדיאוטורנט מספר 1 רקסונה בסדרה חדשה


כשמתחיל להיות חם, אני מתחילה לחפש את הדיאודורנטים הטובים, אלה שבאמת יעשו את העבודה. 

לי חשוב שדיאודורנט טוב גם ימנע זיעה וריח לא נעים וגם ימנע כתמי זיעה לא נעימים על הבגד ויחד עם זאת שיפיץ ריח נעים לזמן ממושך ולא ישאיר סימנים בעצמו על הבגד. 


אבל מה זה באמת דיאודורנט טוב? לכל אחד רמת ההזעה יכולה להשתנות ובנוסף כל אחד פעיל גופנית במידה שונה, חשוף יותר לחום לעומת מישהו אחר, כך שהדרישה לדיאודורנט "טוב" יכולה להשתנות מאחד לשני. 

רקסונה, הדיאודורנט מספר 1 בעולם והנמכר ביותר, יוצא כעת בסדרה חדשה המביאה איתה חדשנות גאונית - הסדרה החדשה של רקסונה בעלת טכנולוגיית MotionSense. זוהי טכנולוגיה חדשנית להגנה מפני זיעה אשר באמצעות נוסחה, מאפשרת הגנה משתנה בהתאם לפעילות הגוף. 

מה שאומר, ככל שפעילות הגוף גבוהה יותר, הדאודורנט פעיל יותר בהתאמה. זה קורה באמצעות קפסולות חדשניות המשתחררות בזמן תנועה ובהתאם לרמת הפעילות

הדיאודורנט של Rexona מבטיח 48 שעות של הגנה ועושה זאת בהתאם לרמת פעילות הגופנית.

הדיאודורנט החדש של רקסונה מגיע במגוון צורות - רול-און, ספריי וסטיק.



את הדיאודורנטים של רקסונה ואת הסדרה החדשה Rexona MotionSene מבית יונילוור ניתן להשיג גם בטלפארמה - בית המרקחת המקוון המוביל בישראל לשיווק תרופות וציוד רפואי עד הבית.
 

המחירים באתר נעים בין: 11-20 ש"ח



הדיאודורנט Rexona Cotton לדוגמה עולה כעט באתר אחרי הנחה 11 ש"ח.
טלפארמה מספקת מגוון מוצרים הדרושים לכל המשפחה וגם לגיל השלישי, הכולל תרופות במרשם, עזרי בטיחות, מוצרי ספיגה, ויטמינים , תוספי מזון, ציוד רפואי ביתי ועוד. לטלפארמה מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ.
(משלוח חינם בקנייה מעל 220 ש"ח).
למידע נוסף באתר:  https://www.telepharma.co.il/



לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...