יום ראשון, 26 ביוני 2016

כוח דגנים - חטיפי דגנים בריאים יותר לילדים


בשנה החולפת נאלצתי לאמץ לשגרה את הכנת הכריכים לבית הספר, עניין שדורש מאיתנו ההורים מחשבות והתלבטויות מה להכין הפעם, כדי שהילד יאהב לאכול בבית הספר. מידי פעם אני מנסה גם לגוון, בין אם זה בכריך עצמו או בין אם זה בתוספת. השאיפה היא שיהיה גם טעים וגם מזין.

ולהגדרה זו, עונה בדיוק חטיף הדגנים לילדים שחברת רפאל'ס השיקה לאחרונה - כוח דגנים, חטיף 7 דגנים
בסדרה שלושה סוגים: בתוספת שוקולד, בטעם בננה ובטעם תות. 

לחטיפים החדשים לילדים מספר יתרונות :
  • מיוצרים מדגנים מלאים בלבד
  • ללא שומן טראנס
  • ללא צבעי מאכל
  • דל נתרן 
  • כ-70 קלוריות לחטיף
מארז כוח דגנים מכיל 7 חטיפים ארוזים בנפרד.

אצלי הילדים אהבו את חטיפי הדגנים, טעמנו קודם את החטיף בתוספת שוקולד ולאחר מכן בטעם תות. 
כפעם-פעמיים בשבוע, אני מצרפת לבן שלי חטיף כוח דגנים לארוחת הבוקר, שאני מכינה ואורזת לו לבית הספר. אני יודעת שהחטיף לא "יחזור הבית" ויבלע בתיאבון, אני גם יודעת שהבן שלי מאוד אוהב מתוקים, ובמקרה הזה אני מרגישה שפינקתי אותו מעט והמתקתי לו את ארוחת הבוקר בבית הספר, ועם זאת, אני הרבה יותר רגועה, שנתתי "משהו מתוק" שאני יודעת שזה הרבה יותר טוב בהשוואה למוצרים אחרים. 


אפילו האריזה מותאמת לילדים, יש דמויות חמודות עם שיערות של דגנים שונים, יש הסברים על הרכיבים כולל ציורים ומגנט בכל אריזה. 




חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה. 



מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 - 12.90 ש"ח לאריזת 200 גרם (7 יחידות)
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרה.  
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...