יום חמישי, 30 ביוני 2016

חדש מד"ר פישר אולטרסול - Baby Natural מרכיבים טבעיים


סדרה הגנה חדשה מד"ר פישר - בייבינטורל - היחידה עם מסנני קרינה 100% טבעיים ובנוסף הגנה מוגברת מקרינת ה-UVB (+50) ומקרינת ה-UVA.


חשוב לדעת, שהעור שלנו "זוכר" נזקי קרינה מהשמש, מה שאומר, שחשיפה ללא הגנה שנעשתה בעבר, הנזק שלה יכול להופיע בהווה ובעתיד. כיום כבר ידוע, שחשיפה מוגברת לשמש אינה בריאה ובמיוחד אם נשרפנו ומופיעה אדמומיות או שלפוחיות. פי כמה וכמה תקף הדבר לתינוקות וילדים, שהרי עורם גם עדין יותר. 

לתינוקות בכלל לא מומלץ להחשף לשמש אך במדינה שלנו זה קצת בעייתי להמנע לגמרי, אז אם בכל זאת בכוונתכם לצאת לדוגמה לטיול במזג האוויר השמשי עם התינוק חשוב להקפיד על מריחת תכשיר הגנה מפני השמש בעל הגנה מוגברת מאוד וכן שימוש באמצעי מיגון נוספים, כמו כובע רחב שוליים, ביגוד מתאים ושהייה בצל. 

אני מאוד חוששת מסכנות החשיפה לשמש, הן לעצמי ובעיקר לילדיי ומנסה לנקוט בכל אמצעי ההגנה, לפעמים אני "מפקששת", משמע, לפעמים אני חושבת שלא נהיה חשופים הרבה זמן לשמש ולא לוקחת כובע ואז בבית אני רואה את ההבדל בגוון העור באיזור שמוצנע בעזרת החולצה לבין החלק שהיה חשוף שהספיק להשתזף, או שלפעמים גם בים אני שוכחת למרוח שכבה נוספת. ואם אני רואה אדמומיות אני בכלל אכולת נקיפות מצפון. 
הבעיה היא שאנחנו "שוכחים" מזה, אבל כאמור, העור זוכר וגם לטווח הארוך עלולות להופיע בעיות רפואיות בעקבות חשיפה מוגברת לשמש.

אז נכון, לים ולבריכה בדרך כלל כולם כיום  כבר מגיעים עם אמצעי הגנה אבל מסתבר שדווקא 70% מנזקי השמש נגרמים מחשיפה יומיומית! חשיפה כזו היא למשל הליכה לגן או לבית ספר, בילוי בגן שעשועים, יציאה לחצר בגן או בבית הספר ואפילו בנסיעה ברכב! 
לכן, אני דורשת מעצמי ומכל ההורים ומזכירה להקפיד ולא לזלזל בעוצמת הקרינה וחשיבות ההגנה וההצעה החדשה היא לאמץ את המריחה בקרם הגנה אל תוך השגרה.


ד"ר פישר מציעה כמה חידושים בתחום כדי לעודד ולשפר את ההגנה, במיוחד לילדים, מפני השמש:


מבחינתי, עבור ילדים הגנה מתחת ל-50+ היא אינה מספקת, אלא אם ידוע מראש שאינם חשופים לאורך זמן לשמש, כמו הליכה קצרה ברגל לדוגמה. 
אם יוצאים לטיול ארוך יותר, בריכה או ים, 50+ של הגנה זה מבחינתי חובה ואז אני קצת יותר רגועה. רוב המוצרים לילדים של ד"ר פישר אכן עם 50+ SPF. 


Baby Natural


זו סדרה חדשה שמתאימה גם לתינוקות והיחידה המשלבת מסנני קרינה מחומרים טבעיים בשילוב עם הגנה מוגברת של 50+SPF.

בנוסף, תחליבי ההגנה בסדרה בייבי נטורל מועשרים בשמנים לשמירה על לחות העור - קמומילה, קלנדולה ופשתן ומועשר בביסבולול ותמצית אלוורה למניעת גירויים ובפרו-ויטמין B5 אשר מסייע בריכוך ושמירה על לחות וגמישות העור.
 
המוצרים היפואלרגנים ונבדקו דרמטולוגית ועברו בנוסף את מבחן הסנסיטיב, המעיד על התאמתם לעורם העדין של תינוקות.
ללא פראבנים, ללא בספינול A ואינם גורמים לצריבות בעיניים במקרה של מגע כמו כן עמידים במים.
  

כשמדברים על עורם העדין של תינוקות וילדים אני בדרך כלל גם משתדלת כמה שפחות לחשוף את עורם לחומרים שונים, ובעצם גם מגוון קרם הגנה למיניהם מכילים חומרים שונים שרובנו גם לא באמת מכירים. אז לפעמים היתי מתלבטת, כשמדובר בחשיפות קצרות לשמש, האם עדיף, לחשוף את הילדים לחומרים או לשמש בעצם? 
לאחר שנחשפתי למוצרי ד"ר פישר יותר לעומק ולסדרה החדשה של ד"ר פישר, שמכילה הגנה מחומרים טבעיים, הבנתי שהחשש שלי כנראה לא היה לגמרי שגוי ושעכשיו יש בשורה טובה ואפשר באמת להיות רגועים ולהגן על עורם של הקטנים. 

הבן שלי יצא השבוע לטיול סוף שנה עם הכיתה, מרחתי לו את קרם הפנים החדש של ד"ר פישר בייבי נטורל, לשמחתי הקרם הלבן שנותר לאחר המריחה היה פחות מורגש חיצונית . מרחתי לפניכן לעצמי מעט על היד כדי לנסות ולאחר מכן שטפתי ידיים וראיתי איך השכבה נשארת על היד ועמידה במים.
 

 Kids Fun


תרסיסים צבעוניים - לאחר שמתיזים הצבע נעלם, אבל כך מגבירם את חוויית השימוש עבור הילדים ומעודדים אותם להימרח.
התריסים מגיעים בשני צבעים וניחוחות:
ספריי בצבע כחול בריח תפוח וספריי בצבע כתום בריח מלון.

הספריי הוא תחליבי, מאוד נעים ונמרח בקלות, היפואלרגני, נדבק דרמטולוגית, עם קומפלקס אנטי-אוקסידנטים מחוזק, המשלב ויטמין E ותה ירוק המסייע להגנה מפני רדיקלים חופשיים. ללא פארבנים ובמקרה של מגע עם העניים, אינם גורמים לגירויים וצריבות. 
כל הסדרה עם הגנה מוגברת של 50+. בסדרה תחליבים נוספים כמו קרם הגנה בבקבוק ללא התזה וקרם לפנים לילדים.



בנוסף, תרסיסי ד"ר פישר משתמשים בטכנולוגיה חדשנית - טכנולוגיית Bag on Valve, BoV, שיטה בטוחה יותר לשימוש בעקבות כך שההתזה נעשית על ידי אוויר דחוס בלבד וללא גז מסוג בוטאן (גז בישול).


עכשיו, לא רק חובה לשים הגנה כשמדובר בחשיפה מוגברת לשמש אלא אפשר ואפילו מומלץ בשקט ובבטחון להכניס את מריחת העור במקדם אפילו לשגרה היומיומית, לפני היציאה מהבית. 



מחיר מומלץ לצרכן :

קרם פנים – 54.90 ש"ח  תכולה : 50 מ"ל

תחליב גוף – 69.90 ש"ח  תכולה : 125 מ"ל


את כל מוצרי אולטרסול של ד"ר פישר ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת וחנויות נבחרות.




לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...