יום שני, 27 ביוני 2016

Bye Bra - מדבקה איכותית המשמשת כתחליף לחזיה



מה עושים כשרוצים ללבוש בגד, ביומיום או באירוע, בגד עם מחשוף, כמו כתפיים חשופות, גב חשוף או מחשוף עמוק בחזה, אבל לא אוהבים לוותר על החזייה? 

אני זוכרת, לפני מספר שנים, שנדלקתי וקניתי שמלה שהגב שלה היה חשוף יחסית, חיפשתי פתרון ובסוף קניתי חזיה שאפשר לקשור את הכתפיות שלה בצורה כזו, שלא יראו אותן בגב, אבל, הן לא נעלמות לגמרי, לפעמים יבצבצו רצועות כאלה, למטה בגב התחתון או למעלה באזור העורף. החזיה שקניתי אז, גם לא ישבה לי כל כך טוב בקאפ. קיצר, זה לא היה זה. 
מסתבר שיש פתרון מצויין למקרים כאלו, בהם האישה רוצה להרגיש שיש לה חזיה, אך שלא יראו את החזיה בשום צורה - הפתרון הוא מדבקה, מדבקה המשמשת כתחליף לחזיה.
Bye Bra, ובתרגום לעברית - ביי חזיה, הינה מדבקה איכותית שאף מרימה את החזה, וזאת במראה טבעי.

כך שאפשרי ומתאים גם ללבוש יומיומי, לאו דווקא למראה החשוף. המדבקה מתאימה אפילו לשימוש עם בגד ים!
המדבקה Bye Bra, עמידה בחום ולחות והיפואלרגנית.



Bye Bra ניתן למצוא בשלוש מידות: A-C, D-F, F-H.
באריזה שני מוצרים: זוג מדבקות ובנוסף כיסוי לפטמה, עשוי משי בצורת פרח. 


המדבקות מיועדות לשימוש חד-פעמי, מומלץ עד 12 שעות ברציפות. 

המדבקות צריכות להיות מונחות על עור חלק ונקי מזיעה, מים, קרם או שמן. המוצר אינו מתאים לשימוש על עור רגיש, צלקות או בעת היריון.


הוראות ההדבקה של Bye Bra הן פשוטות למדי ומופיעות במלואן על גב האריזה בעברית עם כיתוב לצד תמונה. 




המותג Bye Bra הנו הולנדי, מיוצר על ידי חברת 3M העולמות (מוכרת לכם אולי ממוצרים כמו נייר דבק, וואשי טייפ ועוד, אך גם דבקים רפואיים). המדבקות לחזה משווקות בעולם משנת 2011 והגיעו כעת לארץ.

המוצר נבדק ואושר על ידי מכון התקנים השוייצרי הגדול בעולם, SGS

שימו לב, שאם תפגשו במדבקות של חברות אחרות, רובן תוצרת סין ובחלקן ניתן למצוא חומרים שאינם מותרים במוצרים הנמרחים על העור  ועשויים אף לפגוע בעת הסרתם.

כמובן הייתי חייבת לנסות כדי לספר לכם את חוות הדעת שלי, הייתי מאוד סקרנית אבל גם סקפטית, הרי מדובר במדבקות, ולא הייתי בטוחה עד כמה הן מסוגלות להחזיק ואף להרים. קצת דחיתי את הניסיון כי חשבתי שזה עיסוק מסורבל, אז אני יכולה לספר לכם שממש ממש לא. הכל מאוד ברור, גם ההוראות על האריזה וגם יש סימנים על המדבקות. בהתחלה מורידים חלק מהמדבקה ומדביקים על החזה, לאחר מכן מרימים את החזה עם המדבקה ומסיימים את ההדבקה. אכן, המדבקה מצליחה להרים את החזה והחזיקה מעמד שעות רבות, למרות החום הנוכחי בעונה הזאת. גם הפרחים מחזיקים מעמד מצויין ומסתירים את מה שלא רוצים שיראו.
ההסרה גם כן התבצעה בקלות, ללא כאבים.    
עכשיו, שוידאתי שהמדבקות אכן מצויינות לשימוש ועומדות במטרות שלהן, אני יודעת שאני יכולה לקנות פריטים שאני אוהבת מבלי להתחבט במחשבה אם יראו את החזיה ובאיזו חזיה להשתמש, כי אני יודעת שיש לי מדבקה בלתי-נראית שאפילו מעצבת את החזה מבלי שאף אחד יראה סימנים. 


מחיר מומלץ לצרכן : 99 ש"ח  
ניתן להשיג ברשתות: המשביר לצרכן, אפרודיטה, אינטימה, בוניטה דה מאס, סלון את, פיתויים, בחנויות פרטיות ובקנייה ישירה ברשת.


ניתן לצפות בסרטון ההדגמה כאן.


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

תגובה 1:

  1. plak behaExcellent articles always attract readers to read, Your blog is great for anyone who wants to understand this subject more.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...