יום ראשון, 21 באוגוסט 2016

ספארק המים ימית 2000 - עולם ילדים שלם והמון מגלשות

ביקרנו בעבר כבר בהרבה פארקי מים, אך זו הייתה הפעם הראשונה שלי עם ילדיי בספארק המים ימית 2000.
אני בעצמי, כילדה וכנערה, היתי מבקרת מספר פעמים בימית, שבזמנו נקרא ימית 2000, בריכת השחיה הגדולה, הדשא הצמוד והמתחם המקורה, עוררו בי זכרונות נוסטלגים והיה כיף להגיע עם הילדים למקום שבו היתי בעצמי בתור ילדה.

מה שלא הכרתי, זה את המתחם, היחסית חדש, "עולם הילדים", מרשים מאוד כבר כשמבחינים בו מרחוק.

המתחם הזה קיבל השראה מהולנד. בריכה עם מים בגובה של 20 ס"מ בערך, אבל מלאה באטרקציות, מגלשות סגורות ופתוחות עם מים זורמים, מפלי מים, ברזים, חביות ומשאבות שעשוע,מעברי זחילה במים, משטחי התזה עם זרמי מים היוצאים מן הקרקעית בצורה אקראית, אין גבול לאושר של הילדים במתחם. המתחם בחלקו מוצל.

לאחר שהשתוללו ב"עולם הילדים", המשכנו למתחם רגוע יותר, לבריכת הפעוטות הטרופית, בריכה קטנה, מוצלת עם מגלשות מים לקטנטנים יותר.

אחרי שנרגעו, שוב הילדים רצו למתחם הילדים החיצוני, ולא הפסיקו להשתולל שם. אחר כך התפצלנו - הגדולים למגלשות הגדולות והקטנים, לבריכות עולם הילדים המקורה.

הפארק רחב מאוד (משתרע על פני 1,400 מ"ר) וכולל המון המון מתקנים, לכל קשת הגילאים. כבר בדרכנו לבריכות במתחם עולם הילדים, נשאנו  את ראשינו למעלה והבחנו בהמון מגלשות, מגלשות הקשת, הבננה ג׳אמפ, ההיי ספיד, מגלשות הספייס בול..זה לא נגמר!
במתחם הגדולים יש את מגלשות הקשת, עלינו על כולן, מספר פעמים, והסדר שם היה מופתי והתורים לא ארוכים, משם המשכנו למסלול האבובים, עם קבלת האבוב עולים במדרגות כ 4 קומות, ואז נכנסים עם האבוב למגלשה סגורה, עם זרם מים די מהיר אך לא מפחיד כלל, בני הגדול ממש התלהב ועלינו למתקן מספר פעמים.

עוד במגלשות, יש את מגלשות ההי ספייד, מגלשות המים הגבוהות ביותר בארץ:
  • טייפון - Typhoon - צהוב - מתאים לגיל 7+ , מוגבל לגובה 1.20 ומעלה.
  • הוריקן - Hurricane - צהובה - מתאים לגיל 7+, מוגבל לגובה 1.20 ומעלה.
  • אנקונדה - Anaconda - כחולה - מגיל 5+ חובה בגדי ים ומצופים חובה ליווי הורה
  • קוברה - Cobra- כחולה - מגיל 5+ חובה בגדי ים ומצופים חובה ליווי הורה
  • ספייס בול או בשם העם ה"אסלה" - מגלשת אקסטרים מהירה עם בריכת נחיתה עגולה ומסחררת. מתאים לבני 10+ ושיודעים לשחות.
  • סופר קמיקזה - מגלשת אקסטרים סגורה ומהירה במיוחד. מתאים לבני 5.
  • בלאק הול - מגלשת מים שחורה וסגורה עם אפקטי תאורה מיוחדים שיגרמו לכם לאבד שליטה... מתאים לגיל 5+.המגלשה נמצאת במגדל האקסטרים המקורה וניתן להפעילה בחודשי החורף לקבוצות.
  • בננה ג'אמפ - מגלשות באנג'י גבוהות שיקפיצו אתכם לבריכה בעומק 4 מטרים. מתאים לגיל 10+ ושיודעים לשחות.

עם הקטנים הלכנו  לעולם הילדים המקורה, שם יש בריכה מקורה עם בריכת גלים קלים וגם מתחם ספא, 5 בריכות ג׳קוזי, חמאם טורקי, סאונה יבשה רטובה.

בנוסף במתחם פדיקור דגים, איזור המלתחות נקי וחדיש, מספר דוכנים, קפיטריה.
דוגמה לארוחה עסקית:
מנת בשר לבחירה + 2 תוספות חמות + סלט קצוץ/ ירקות + חומוס + פיתה+ שתייה במחיר של 60 ש"ח

בילינו שעות של כיף ביחד בימית, היינו ביום שלא היה עמוס מאוד ונהננו מאוד ממגוון המתקנים שהמקום הציע והילדים כמובן רוצים שוב.

ימית ממוקם בלב פארק פרס הירוק בסמוך למתחם הבילוי והפנאי "לה פארק", אשר מציע למבלים בפארק המים חוויה משלימה במרחק נגיעה, בשלל המסעדות, החנויות והאטרקציות.
לה פארק מחולק לשני מפלסים המשקיפים אל הרחבה המרכזית המיועדת לאירועים ופעילויות ובה גם גן מוסיקלי לילדים והאגם יפה המלווה בתאורה ומזרקות לצד שייט מהנה. המתחם יוצר ומקדם פעילויות ואירועים מגוונים על בסיס קבוע ואירועים נקודתיים.
(מוזמנים לקרוא כאן פוסט מפורט על לה פארק)

אחרי שהוצאנו מלא אנרגיות בימית ספארק המים נתנו גיחה ללה פארק (מרחק הליכה של כמה דקות) ונהננו מארוחת ערב במתחם.

בילינו יום של כיף וחזרנו עייפים אך מרוצים.