יום ראשון, 21 באוגוסט 2016

"Teek" - אתר לרכישת תיקים אופנתיים


התיק הוא חלק מה"ביגוד" של האישה, כמו שהיא מתלבשת ואוהבת להתאים נעליים או שרשרת, כך רצוי שגם התיק יתאים לבגדים ולאירוע.
כשהיתי צעירה יותר, היו לי מגוון של תיקים בצבעים שונים, כיום, כאמא אני כבר יותר פרקטית, יש לי מספר מצומצם יותר של תיקים אבל אי אפשר להסתפק בתיק אחד. צריך אחד גדול, אחד קטן, אחד ליומיום, אחד אלגנטי...

אז כשנכנסתי לראשונה לאתר "Teek" חשבתי לעצמי מיד "איזה כיף".. מלא תיקים, מסוגים ובצבעים שונים. כל תיק נבחר בקפידה.
האתר מאוד ידידותי והתצלומים של התיקים איכותיים.

המגוון מחולק לקטגוריות: תיקי קלאץ', גב, צד וארנקים.

אני הלכתי על מה שהכי שימושי ונוח לי ואלו הם תיקי צד, אבל אהבתי מאוד גם את תיקי הגב וביניהם תיק קטן בצורה ינשוף מקסים.

דומגאות לתיקי צד. חלקם משמים גם כקלאץ' או גם כתיק גב
דוגמאות לתיקי גב שונים


ארנקים
התלבטתי בין מספר דגמים מקסימים שאהבתי, אבל בסוף החלטתי להישאר עם תיק צד ובחרתי להכניס קצת צבע ומהבחינה הזאת בחרתי בתיק בצבע צהוב.

שמו של הדגם: תיק קלאץ' גדול מיסטר ביג. (מחיר: 119 ש"ח)

הצבע אופנתי והתיק בצורה קלאסית, שיכול להקפיץ לי את הלוק גם עם ג'ינס וגם עם שמלה שחורה.
עם התיק הגיעה רצועה ארוכה וגם קצרה, כך שאפשר לשנות לפי הרצון, להשתמש עם התיק גם כתיק קלאץ.
יש לו ריצרץ' פנימי ואחד חיצוני בחלק האחורי.


התיק גם גדול יחסית, בערך כמו A4, כמו שאני אוהבת, כדי להכניס את כל הדברים החשובים ופחות חשובים, שנשים שמות בתיקים...

אני סופר מרוצה מהתיק, מהדגם, הצבע, צורה והאיכות.


טווח מחירים:
תיקי קלאץ': 89-119
תיקי גב: 129-249
תיקי צד: 99-249
מחירי ארנקים: 79-89

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, פייפאל ובהעברה בנקאית.
יש אפשרות למשלוח בדואר רשום או דואר שליחים.

 http://www.teek.co.il/


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...