יום חמישי, 25 באוגוסט 2016

קרם שיער עם תמצית רימונים לשיער יבש ופגום ולשיער מתולתל של שוורץ קוסמטיקה

סדרת הרימון לחות לשיער של שוורץ קוסמטיקה

ניסיתי כבר אינספור מוצרים לשיער וממשיכה עדיין לחפש את ה-מוצר שיתאים לי, כיוון שהשיער שלי לא פשוט, גם מתולתל וגם מאוד יבש.


והפעם, סדרה חדשה של קרם לחות, של חברת שוורץ קוסמיטקה, המיועדת לשיער יבש ופגום ולשיער מתולתל, מעושרים בתמצית רימונים. 




קרם לחות לשיער יבש ופגום
הקרם מתאים לשיער יבש, פגום או צבוע. הוא מועשר בתמצית רימונים, ארגן, ויטמין E ופרו ויטמין B5 המעניק לשיער רכות וגמישות. קרם הלחות מזין את השיער ומביא להחזרת הלחות והברק הטבעיים שלו.
45.80 ש"ח  (400 סמ"ק).



קרם לחות לשיער "מקפיץ" תלתלים
קרם הלחות מועשר בתמצית רימונים, שמן שקדים, שמן חוחובה, שמן קלנדולה ושמן ארגן. הקרם לשיער מתולתל הינו תכשיר הבונה תלתלים באופן מושלם. הוא מזין את השיער ומחזיר לו את הלחות והברק הטבעיים שלו.

מחיר: 45.80 ש"ח (400 סמ"ק)


מבחינת סוג שיער יש לי כאמור גם וגם, אבל בחרתי בקרם לשיער יבש ופגום.
ניסיתי את הקרם בפעם הראשונה, לאחר חפיפת השיער. הריח עדין ומאוד נעים. אהבתי את השיער לאחר שהתייבש אבל הרגשתי שמבחינת לחות הוא לא מספיק לי ומרחתי עוד קצת בחלקים מסוימים.
גם אם אני מורחת על שיער יבש, אני מרגישה שהקרם נעים ומוסיף לחות, אבל לא מספיק לחות לשיער שלי ספציפי, שזקוק להרבה לחות וטיפוח. ייתכן מאוד שלמישהי אחרת הקרם יתאים טוב יותר. 

חברת "שוורץ קוסמטיקה" הנה חברה ותיקה ומובילה בתחום פיתוח וייצור מוצרי טיפול וטיפוח משנת 1965. מוצרי חברת שוורץ מבוססים על שילובים יחודיים כגון: שמן זית והדס, דבש ופרופוליס, תמצית רימונים, שמני תבלינים, תמצית תמר, שמן זרעי ענבים וחלב. מוצרי הטיפוח מיועדים לטיפול וטיפוח הפנים, הגוף והשיער ומיועדים לשימושם של נשים וגברים כאחד. לחברת שוורץ תקני משרד הבריאות לפיתוח וייצור תמרוקים, תקן 9001ISO , תקן GMP ואישור Free-Sale.


ניתן להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע, רשתות שיווק, באתר של שוורץ קוסמטיקה:
http://s-schwartz.co.il/  או בטלפון: 08-6466777.

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. אהבתי את המאמר המקסים. בתור מתולתלת מנסה לחפש תמיד את המוצר שיקפיץ לי את התלתלים. תודה לך.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...